  • 41. Data: 2002-10-31 16:53:17
    Temat: Re: Euronet dla kliento Pekao CD
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jak dla nie rewelacja, tym bardziej, że chodzilo tylko o kartę do kolekcji
    ;-)

    Ja nie kolekcjonuje kart. KK multi jest normalna karta do uzytku, a nie dla
    zabawy. Mam tez KK MC citi i starczy.

    > Grzegorz

    Witek

  • 42. Data: 2002-10-31 20:12:27
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Reasumujac, korzystarz z KK lukasa, mB jako banku depozytowo-przelewowego
    > ;-), multi ma byc bankiem kredytowym, to wychodzi na to ze pekao to tylko
    > interface do oddzialow i bankomatow ;-)) Jak dla mnie troche drogi interface
    > !!! IMO juz lepiej miec e-pakiet lub byc moze inteligo -zeby miec dostep do
    > bankomatow PKOBP ;-)))

    Rozumiem, że Ty masz jeden bank- multi ? Ja wychodzę z założenia, że kilka w tym
    jeden
    płatny jest lepszą propozycją- przynajmniej jak coś siądzie, to nie mam problemów z
    gotówką :-)
    Drogi ? W sumie wychodzi mnie tyle co Ciebie aquarius.
    Btw. dzisiaj byłem nie w swoim oddziale pekao zrobić przelew w kasie. Kasjerka
    chciała
    mnie zbyć podając druk do wypełnienia- po prostu babie się nie chciało przepisać z
    wydrukowanej kartki nr konta. Wystarczyło się postawić i "jakoś się dało". Problem
    tkwi w
    ludziach- zresztą nie tylko w tym banku...
    Grzegorz

  • 43. Data: 2002-10-31 20:53:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    depozytowo-przelewowego

    > Rozumiem, że Ty masz jeden bank- multi ?

    Nie ;-) Ale jest to konto glowne. Korzystam z KK multi (VISA) i KK citi
    (MC), a...

    > Ja wychodzę z założenia, że kilka w tym jeden
    > płatny jest lepszą propozycją- przynajmniej jak coś siądzie, to nie mam
    problemów z
    > gotówką :-)

    ... do wyplat z bankomatow mam VE aqua + VE Inteligo ;-)))
    Mam tez VE mB i maestro ale w domu ;-)

    > Drogi ? W sumie wychodzi mnie tyle co Ciebie aquarius.

    Tylko, ze ja mam tam KK, przelewy, linie itd. Uwazam, ze przelewy
    najwygodniej sie realizuje z konta gdzie jest linia !!!

> [...]
    Problem tkwi w
    > ludziach- zresztą nie tylko w tym banku...

    Ja nie robie przelewow, takich gdzie potrzebne jest potwierdzenie (moze
    przez 5 lat dwa razy potrzebowalem), ale jak bede potrzebowal dzwonie do
    doradcy w oddziale i moge sobie odebrac lub poczta - w obu przypadkach
    kosztuje to 2zl.

    > Grzegorz

    Witek