  • 1. Data: 2002-10-28 11:15:20
    Temat: astercity- PZ - serwis ebanki.pl - czy weryfikował instytucje uczestniczące w PZ ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    czy w Astercity można płacić przy pomocy PZ ?

    serwis ebanki twierdzi, że tak
    http://www.ebanki.pl/zasoby/pz.html

    w astercity twierdzą, że nie

    kto ma rację ?

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-10-28 11:36:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski"
    > czy w Astercity można płacić przy pomocy PZ ?
    >
    > serwis ebanki twierdzi, że tak
    > http://www.ebanki.pl/zasoby/pz.html
    >

    > w astercity twierdzą, że nie

    przeciez ci pisalem ze płacę, więc nie mogą twierdzić że nie działa
    jest strona internetowa http://www.astercity.com.pl/telewizja.html
    na ktorej zachęcają do stosowania DD i kierują na szczegóły
    http://www.astercity.com.pl/dd.html
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-28 11:59:36
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    > jest strona internetowa http://www.astercity.com.pl/telewizja.html
    > na ktorej zachęcają do stosowania DD i kierują na szczegóły

    hmmm... i twierdzisz, że obecnie z tego również korzystasz ?

    w 4114114 uparcie twierdzą, że polecenie zapłaty nie ma - kiedyś było, ale
    nie mogli się dogadać z bankami i obecnie nie ma ...

    no chyba, że korzystasz z innej sieci astercity niż ja i niż ta, która
    dostępna jest pod tel 4114114

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-10-28 12:27:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    > nie mogli się dogadać z bankami i obecnie nie ma ...
    >
    > no chyba, że korzystasz z innej sieci astercity niż ja i niż ta, która

    dzwonilem do nich na 0-800 114 114 ale tez w Warszawie na Domaniewskiej mnie
    zalatwiali. Chcesz to ci z Fortisa z mojego PZ zrobię zrzut ekranu i podeslę
    na priv ;-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-10-28 12:30:06
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
> [...]
    mnie
    > zalatwiali. Chcesz to ci z Fortisa z mojego PZ zrobię zrzut ekranu i

    hmmm.. no to bardzo ciekawe
    może po prostu nie przyjmują nowych, a stare zlecenia kontynuują

    jeśli zadzwonisz dzisiaj i potwierdzą informację , że można płacić przy
    pomocy PZ to podaj nazwisko osoby, która udzieliła ci takiej informacji -
    też do niej zadzwonię

    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2002-10-28 13:08:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    w UPC to nawet znizka jest jesli wybierze sie taka forme platnosci :)

  • 7. Data: 2002-10-28 13:52:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    >
    > jeśli zadzwonisz dzisiaj i potwierdzą informację , że można płacić przy
    > pomocy PZ to podaj nazwisko osoby, która udzieliła ci takiej informacji -

    no i wlasnie tak jest - AsterCity mial r-k w Fortisie a teraz zmienil swoj
    bank na BRE. Tym samym mają kłopoty z wystawianiem PZ i wyjasnili że starych
    użytkownikow obsługują, a nowi będą mogli mieć PZ może już za miesiąc.
    W tej sytuacji nazwisko miłej pani która ze mną rozmawiała jest już chyba
    niewazne ;-))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-10-28 14:04:04
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 28 Oct 2002 12:36:12 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > jest strona internetowa http://www.astercity.com.pl/telewizja.html
    > na ktorej zachęcają do stosowania DD i kierują na szczegóły

    Szczegóły to nawet są - gorzej z drukiem. "Przepraszamy, aktualizacja
    dokumentów. Zapraszamy ponownie 19.04.2002" :-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for