  • 1. Data: 2002-10-28 13:29:23
    Temat: Lukas w dół
    Od: g...@p...gazeta.pl

    http://www.lukas.pl/oferta_tabele_oprockont.asp

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2002-10-28 14:35:20
    Temat: Re: Lukas w dół
    Od: "minik" <m...@m...net>

    LUKAS e-Konto 3,0%

    Cieniutko. Dobrze, ze na pro jest jeszcze w miare przystepne 5,5%

  • 3. Data: 2002-10-28 15:07:36
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apji1o$rpo$1@news.onet.pl, minik wrote:
    > LUKAS e-Konto 3,0%
    >
    > Cieniutko. Dobrze, ze na pro jest jeszcze w miare przystepne 5,5%

    A Obronna z kapitalizacja 365 dni poszla w dol tylko o 0,4 p.p. do 7,8% -
    bardzo jestem zadowolony jak na razie z tych lokat.

  • 4. Data: 2002-10-28 15:48:50
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > http://www.lukas.pl/oferta_tabele_oprockont.asp

    Nie wiem czy zauwazyliscie ale obecnie lokata 3-miesieczna
    o stalym oprocentowaniu jest mniej korzystna niz lokata
    3-miesieczna "z dyskontem" czyli natychmiastowa wyplata
    odsetek. Dla sumy 10,000+ PLN oprocentowanie faktyczne

    wynosi 6,2% dla normalnej
    i 6,3% dla lokaty dyskontowej (odsetki do wyplaconych
    odsetek)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2002-10-28 16:44:06
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apjmbd$rvi$1@korweta.task.gda.pl, Wilczek wrote:

> [...]
    > odsetek. Dla sumy 10,000+ PLN oprocentowanie faktyczne
    >
    > wynosi 6,2% dla normalnej
    > i 6,3% dla lokaty dyskontowej (odsetki do wyplaconych

    Ale jaką liczyłeś stopę oprocentowania odsetek od wypłaconych odsetek? Chyba
    w ramach Lukasa mozesz liczyć nominalnie 5.90 tylko, prawda (90 dni stała
    poniżej 10.000)?

  • 6. Data: 2002-10-28 17:01:45
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Ale jaką liczyłeś stopę oprocentowania odsetek od wypłaconych odsetek? Chyba
    > w ramach Lukasa mozesz liczyć nominalnie 5.90 tylko, prawda (90 dni stała
    > poniżej 10.000)?

    Liczylem to tak, ze zakladam po prostu lokate na ok 10,125 zl
    i wyplacone odsetki od razu laduja z powrotem na moim koncie.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-10-28 22:10:54
    Od: t...@p...onet.pl

    > LUKAS e-Konto 3,0%
    >
    > Cieniutko. Dobrze, ze na pro jest jeszcze w miare przystepne 5,5%

    Szczególnie, że RRSP dla ich kredytów konsumenckich oscyluje między 32% i 52%.
    Ciekawe czy będą mieli na nie tyle samo chętnych co przed wejściem w życie
    Ustawy. Jeżeli nie to muszą obniżyc ich oprocentowanie i konsekwencji jeszcze
    bardziej zmniejszyć oprocentowanie lokat. Na mniejszy zysk chyba się nie
    zdecydują.

  • 8. Data: 2002-10-28 22:38:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Szczególnie, że RRSP dla ich kredytów konsumenckich oscyluje między 32% i
    52%.

    No przy inflacji 1,3 jakos to... To nasze banki niezle zarabiaja na tych
    kredytach.
    Swoja droga - dochodoosc Lukasa (a mial niezle wyniki) pochodzila przede
    wszystkim z kredytow, ktore byly zawierane na stope stala (a oprocentowanie
    jakie jest kazdy widzi). To wlasnie pozwolilo mu utrzymywac dosc dlugo
    wysokie oprocentowanie czy to RORow czy wkladow - i tym samym konkurowac
    spokojnie z bankami wirtualnymi. Bo jesli sie przypatrzec marzy odsetkowej -
    to Lukas praktycznie na nich nie zarabia - ale - on tanio pozyskuje gotowke.
    Zasada przeciez jest taka - gotowjke z rynku zebrac jest bardzo prosto -
    wystarczy dac wysoki procent - trudnej jest cos z nia zrobic. W przypadklu
    Lukasa tak trudno nie jest - udziela duzo kredytow (ale chyba glownie chodzi
    o spolke Lukas?). I co ciekawe - wszystkie banki mniej kredytow udzielaja -
    ale nie dotyczy to posrednikow - takich jak Lukas.

    No i nie wiem czy zauwazliscie - niedlugo bedzie (czy wlasiciwie juz jest))
    kolejny bank kupiony przez posrednika - chodzi o Dominet (cuprumbank przed
    zmiana nazwy bodaj). Ciekawe co z tego bedzie.

    Na Expanderze natomiast jest, ze w rynek kart bankowych, produktow
    finansowych itp itd wchodzi.... Kolporter - czyli firma dystrybujca prase...
    (te saloniki prasowe pewnie znacie). No czegos takiego nie widzialem :)
    chca dotrzec do poand 30 tysiecy przedsiebiorstw + 3 tys swoich
    praciownikow.

    Co to sie robi :)))

  • 9. Data: 2002-10-29 10:41:13
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik minik pisze:

    > LUKAS e-Konto 3,0%
    >
    > Cieniutko. Dobrze, ze na pro jest jeszcze w miare przystepne 5,5%

    Tyle, że ten podatek... :-/
    --
    mj