  • 31. Data: 2002-10-31 09:50:01
    Temat: Re: Euronet dla kliento Pekao CD
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Taaak - widzisz chodzi o to, ze trzeba najpierw sie wybrac do tego oddzialu.
    > Do ktorejs godziny jesli ma jeszczetego samego dnia wyjsc. Kolejka,
    > wypelnienie, wydrukowanie i tak dalej. Mnie akurat to nie odpowiada - a
    > przelewow troche robie - nie wyobrazam sobie tego ciaglego latania. A to, ze
    > konrto WWW trzeba likwidowac poprzednie - a teraz nie daja nawet karty
    > maestro od razu i dosc wysokie koszty prowadzenia - sorry - ale eliminuja
    > narazie dla mnie ten bank - a szkoda bo ma calkiem fajna oferte produktowa.

    Mylisz pojęcia- ja tam idę po to żeby zrobić przelew i zaraz mieć potwierdzenie
    wykonania, co by je
    przefaksować. Do zwyklych przelewow mam mBank (pod tym względem pekao traktowany jest
    jako drugi
    bank). A ponieważ w banku (pekao) jestem tak czesto , że można policzyć na palcach,
    to może jakoś
    szczęścia nie mam do kolejek ? ;-) Od dwóch lat nie czekalem dlużej niż 10 minut.
    Siakoś tak wyszlo
    ;-)
    Ztcw, to nie trzeba likwidowac konta zwyklego, żeby mieć www. Tylko po co ?
    Grzegorz

  • 32. Data: 2002-10-31 09:50:54
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > To jak sie ma do tego, Twoj koronny argument, ze w pekao jest duzy wybor
    > kart ? ;-)))

    I bankomatów. Hihi, a teraz to nawet więcej...
    Grzegorz

  • 33. Data: 2002-10-31 10:05:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > I bankomatów. Hihi, a teraz to nawet więcej...
    > Grzegorz

    Ja osobiscie wole rozmieszczenie bankomatow PKO BP niz Pekao ;-) Zobaczymy
    co bedzie z inteligo...

    Witek

  • 34. Data: 2002-10-31 10:15:50
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Alez multi juz walczy ;-) Zobacz ciagle rozwijajaca oferte (zaraz kolejne
    > nowosci ;) ) Poza tym ja pracuje w centrum (i bede) dlatego jednen oddzial
    > multi w centrum mi wystarczy ;-) A w tym oddziale na Garbarach moze raz
    > bylem ;-)

    Czyli jednak zwycięża lokalizacja.
    Moja żona (w moim mieście) i ja w pracy mamy blisko do pekao wlaśnie...

    > Jak dla mnie koniec 2003r. to nie jest tak niedlugo ;-) Pamietaj, ze klienci
    > ktorzy chca/potrzebuja internetu nie czekali w pekao tylko przeprowadzili
    > sie juz do lukasow, m*** bankow itd. Przyklad: Ty !!! ;-))

    Ano masz rację- jak pekao wdrozy jakiś substytut mBanku, to myślisz, że będę sobie
    zawracal glowę
    jakimiś bankami na "m" ?

    > Zauwaz, ze ja pisalem_LACZNIE_o depozytach_i_kredytach !!! W chwili obecnej
    > depozyty nie sa dla mnie takie wazne (ale byly jeszcze dwa miesiace temu),
    > ale juz kredyty bardzo. Zatem co powiesz na ROR 4,05%, a linia 12,5% ?
    > ;-))))

    Ze warto poświęcić więcej czasu na dojazd do placowki multibanku niż spacerek do
    pekao ?
    Masz rację rożnica w oprocentowaniu linii jest zabójcza, ale otrzymanie tej samej
    wysokości linii
    kredytowej w multi z przeniesienia wcale nie jest takie pewne. A nie będę przynosil
    tony papierow,
    żeby się dowiedzieć, że nie dostanę tyle ile mam ( zresztą już raz to przechodzilem w
    multi i wiem,
    że niedysponenci nie mają tam zbyt wiele do gadania- oni tylko przekazują papiery-
    decyzja zapada
    gdzieś w Łodzi.)

    > Tere fere ;-) Mialem konto w pekao vip i wiem jakie tam mozna dostac %% ;-)
    > Porownaj sobie %% depozytow walutowych w multi i pekao ! Hint: ostatnio (dwa
    > tygodnie temu) byla roznica ponad 1% !!! A do tego oczywiscie w multi aqua
    > tez mozna negocjowac %% ;-P

    No to ja nie widzę różnicy- oplaty masz te same, tyle, że Tobie bardziej odpowiada
    oferta, a mi nie.
    Wchodząc do multi czuje się, że w zasadzie to chodzi tylko o to, żeby zdobyć klienta-
    obiecać, a jak
    już przeniesie sie z dobytkiem, to niech się martwi. ale to moje subiektywne
    odczucie, które wyszo
    wtedy, gdy dzwoniąc po raz któryś z rzędu do akwizytora prowadzącego mój wniosek o
    kredyt kazal on
    sobie przypomnieć o co chodzi ;-(

    > Tak przez inet ;-)

    No to pewnie nie masz pelnego rozeznania. Ja jednak poczekam.

    > zarowno w jednym jak i
    >
    > Alez ja nic nie pisalem o niekompetencji pracownikow pekao ! tylko...

    > ;-))
    >
    > ... porownuje oferty ;-))

    Widzisz- oferta może być choćby najlepsza, ale jak się na natkniesz na
    niedysponowanego
    niedysponenta, to ... Klient przychodzący do banku potrafi myśleć, a jeśli
    przychodzi do takiego
    banku jak multi, to jest to klient, który ma okreslony cel i potrafi się poruszać po
    ofercie. Jednym
    slowem oczekuje konkretow i w miare elastycznego podejścia do sprawy. W multi kończy
    się to tylko
    stwierdzeniem, że decyduje góra i tak naprawdę czowiek inteligentny potrafi wychwycić
    z rozmowy, że
    nawet to co obiecają w oddziale, to nie zawsze pokryje się z rzeczywistością.
    Samo życie- jak spiewa mój ulubiony piosenkarz ;-(((
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 35. Data: 2002-10-31 10:22:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ano tak, że mBank nie ma kart, lukas u mnie nie istnieje fizycznie i ma za
    malo bankomatow (co
    > zreszta jest tez przypadlością mBanku i LG), a w pekao mam kilka
    udogodnień za ktore ten wlasnie
    > bank sobie cenię. Min. wlaśnie karty.

    Ale teraz mowimy o kartach, a nie o bankomatach ;-) A ze sam napisales:
    'Zresztą i tak zawsze placę jajecznicą.' To ja pytam ponownie:
    Czy pomimo duzej ilosci kart w pekao sa te najbardziej potrzebne ?
    ;-)) Pytam dlatego, bo zawsze podkreslasz, ze w pekao jest duzo kart. Skoro
    korzystasz z KK lukasa, to znaczy (IMO), ze JEDNAK w pekao nie ma
    odpowiedniej karty (KK ?) dla Ciebie ;-) Prawda to ?
    Jesli tak, to Twoj koronny argument o ilosci kart w pekao upadl.
    Z bankomatami rozprawimy sie pozniej ;-P

    > Grzegorz

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 36. Data: 2002-10-31 10:38:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ano masz rację- jak pekao wdrozy jakiś substytut mBanku, to myślisz, że
    będę sobie zawracal glowę
    > jakimiś bankami na "m" ?

    Ale ilu jest takich pasjonatow pekao jak Ty ? ;-))
    Liczby podane przez AMRE nie klamia.

> [...]
    przechodzilem w multi i wiem,
    > że niedysponenci nie mają tam zbyt wiele do gadania- oni tylko przekazują

    Ja osobiscie nie zanosilem do multi zadnych papierkow (oprocz historii z
    innego banku na poczatku), a mam duza linie i duzy limit na KK ;-) Decyzje
    odnosnie linii w multi (do okreslonej wysokosci) podejmuje dyrektor oddzialu
    ;-) Jak nie sprobujesz, to sie nie przekonasz ile dostaniesz ;D Ba, nawet
    sie dowiedzialem ostatnio, ze moge dostac o polowe wiekszy limit na KK (niz
    chcialem) ;-)) Podobnie bylo przy linii -a nie chce Pan wiekszego kredytu ?
    ;-)) Jak dla mnie rewelacja ;-)

    Witek

  • 37. Data: 2002-10-31 10:45:47
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Ale teraz mowimy o kartach, a nie o bankomatach ;-)

    Hmm..." Euronet dla klienta Pekao CD"

    >A ze sam napisales:
    > 'Zresztą i tak zawsze placę jajecznicą.' To ja pytam ponownie:
    > Czy pomimo duzej ilosci kart w pekao sa te najbardziej potrzebne ?

    Tak Shell, który używam zaraz po jajecznicy (jak limitu nie starcza ;-)

    > ;-)) Pytam dlatego, bo zawsze podkreslasz, ze w pekao jest duzo kart. Skoro
    > korzystasz z KK lukasa, to znaczy (IMO), ze JEDNAK w pekao nie ma
    > odpowiedniej karty (KK ?) dla Ciebie ;-) Prawda to ?

    Karty kredytowej nie ? Platnicze a jakże- są.

    > Jesli tak, to Twoj koronny argument o ilosci kart w pekao upadl.
    > Z bankomatami rozprawimy sie pozniej ;-P

    Bzdura dalej jest to argument za tym żeby być w pekao, ale o nieco mniejszej wadze.
    Konta nie zmienia się dlatego, że ktoś jest zadowolony na grupie dyskusyjnej- konto,
    to historia,
    dobra historia i pewne przyzwyczajenia co do osób z którymi się wspólpracuje
    korzystając z uslug.
    I pod tym względem multi na starcie starcil... Zresztą tak jak Lukas- tam nie ma tez
    odpowiedniego
    podejścia.
    W pekao mam o tyle dobrze, ze wystarczy zadzwonić do banku i można zalatwić kilka
    spraw po zwyklej
    rozmowie z milo nastawiona opiekunką rachunku.
    Eee... tam subiektywne wrażenia. prosze Grzesia nie ciągnąć za język :-P
    Grzegorz

  • 38. Data: 2002-10-31 10:52:01
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > odnosnie linii w multi (do okreslonej wysokosci) podejmuje dyrektor oddzialu

    Wiesz- rozmawialem z zastępcą dysrektora- na rozmowę o kredycie (wwj) poprosil
    pracownika, ktory
    wiedzial więcej. Niby normalne, ale ja bym tego pracownika zrobil dyrektorem...
    Bardziej mnie przekonal swoją fachowością niż owy z-ca dyrektora.

> [...]
    > chcialem) ;-)) Podobnie bylo przy linii -a nie chce Pan wiekszego kredytu ?

    Ja dostalem na pekao 150 procent więcej niż chcialem, więc nie licytujmy się ;-)
    Jak dla nie rewelacja, tym bardziej, że chodzilo tylko o kartę do kolekcji ;-)
    Grzegorz

  • 39. Data: 2002-10-31 14:37:39
    Od: k...@p...onet.pl

    Ciekawe czy stan salda bedzie mozna sprawdzic aktualnego, czy z dnia
    poprzedniego ? Jesli aktualne, to bedzie mozna milo stwierdzic, ze bankomaty
    Pekao SA sa gorsze od Euronetu dla klientow Pekao SA.

  • 40. Data: 2002-10-31 16:44:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Tak Shell, który używam zaraz po jajecznicy (jak limitu nie starcza ;-)

    Czyli karta podstawowa jest KK -jajecznica, ktorej odpowiednika w pekao BRAK
    !!!
    A co do shella, to odwazny jestes ;-)) 'Jajecznica' ma chociaz 'podglad'
    (podsluch ?) operacji przez telefon.

    Skoro

    > Karty kredytowej nie ?

    Mowie oczywiscie o normalnej KK z grace period'em.

    > Bzdura dalej jest to argument za tym żeby być w pekao, ale o nieco
    mniejszej wadze.

    Twoja sprawa ;-)))

    Reasumujac, korzystarz z KK lukasa, mB jako banku depozytowo-przelewowego
    ;-), multi ma byc bankiem kredytowym, to wychodzi na to ze pekao to tylko
    interface do oddzialow i bankomatow ;-)) Jak dla mnie troche drogi interface
    !!! IMO juz lepiej miec e-pakiet lub byc moze inteligo -zeby miec dostep do
    bankomatow PKOBP ;-)))

    > Grzegorz

    Witek