  • 1. Data: 2002-10-28 09:54:02
    Temat: czy udało się komuś opłacać nie swój rachunek przez polecenie zapłaty ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    mam w PKO BP zlecenie stałe - opłacam rachunek telefoniczny za telefon żony

    w związku z promocją Plus'a chcę opłacać ten rachunek przy pomocy polecenia
    zapłaty

    w Plusie i PKO na początku twierdzą, że chyba się nie da, a po dłuższej
    dyskusji twierdzą, że tak naprawdę nie wiedzą

    czy ktoś wie jak skutecznie to zrobić ?

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-10-28 09:59:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski"
> [...]
    polecenia
    > zapłaty
    >
    > w Plusie i PKO na początku twierdzą, że chyba się nie da,

    oplacam PZ kablowke AsterCity mojej mamy - tez krecili nosem ale robia i
    dziala.
    Przedtem tez bylo to zlecenie stale w ktorym ja wystepowalem jako "obcy
    płatnik"
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-28 10:10:00
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > oplacam PZ kablowke AsterCity mojej mamy - tez krecili nosem ale robia i
    > dziala.
    > Przedtem tez bylo to zlecenie stale w ktorym ja wystepowalem jako "obcy
    > płatnik"

    jak wypełniłeś formularz PZ ?

    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-10-28 10:19:11
    Od: Jarek <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Piotr Orzechowski napisał:
> [...]
    >
    > w Plusie i PKO na początku twierdzą, że chyba się nie da, a po dłuższej
    > dyskusji twierdzą, że tak naprawdę nie wiedzą

    Najprościej jest zrobić żonę współwłaścicielem konta, wtedy nikt nie będzie się
    czepiać. Nie wiem jak jest z pełnomocnictwem ...

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 5. Data: 2002-10-28 11:05:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski"

    > jak wypełniłeś formularz PZ ?

    normalnie - podalem swoj numer rachunku i bank, a na marginesie dopisalem ze
    place za mamę.
    Podpisalem sie niezgodnie z podpisem bankowym bo w banku odpoiwedni odcinek
    PZ złożyłem osobiście, uprzedzając ich że przyjdzie zlecenie PZ ze złym
    podpisem - ale te moje wymagania to już "ina para kaloszy": ;-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-10-28 12:49:38
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:apj1f7$e4b$1@news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > w Plusie i PKO na początku twierdzą, że chyba się nie da, a po dłuższej
    > dyskusji twierdzą, że tak naprawdę nie wiedzą

    Normalnie wypelniasz druk PZ a twoj wierzyciel niech sobie zaznaczy ze
    placisz np. Ty za zone albo mame itd.
    Nie ma najmniejszego problemu. Ja tak place za tel w TPSA i nikt nie robil
    problemow, wiec jak w TPSA nie robili to gdzie indziej tez nie powinni :P

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-10-28 13:29:07
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > czy ktoś wie jak skutecznie to zrobić ?
    w poleceniu zapłaty najważnejszy jest idntyfikator płatnika.
    W moim wypadku zorbiłem to tak:
    1. wypełniłem polecenie zapłaty swoimi danymi, w pole tytułem wpisałem za
    kogo i nr telefonu
    2. wysłałem faksem do BOK'u kopię polecenia z banku

    ściągają mi z konta, mimo, że w żaden sposób właścicel telefonu nie jest ze
    mną związany

    Stryket

  • 8. Data: 2002-10-28 13:29:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "BUCKS"
> [...]
    > problemow, wiec jak w TPSA nie robili to gdzie indziej tez nie powinni :P

    przypomniales mi - w TPSA tez telefon zarejestrowany jest na zone a place
    ja, z tym ze kazalem żonie zanieść papierek PZ do TPSA i ją spławili.
    To posłałem ją jeszcze raz z wytycznymi, że w razie czego ma składać na
    dziennik i odmowy żądać na piśmie - od razu pomogło, przyjęli i dziala ;-))
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-10-28 14:08:48
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apje3i$61h$1@news.tpi.pl, blad wrote:

    > spławili. To posłałem ją jeszcze raz z wytycznymi, że w razie czego
    > ma składać na dziennik i odmowy żądać na piśmie - od razu pomogło,
    > przyjęli i dziala ;-))

    Zechcialbys nieco przyblizyc te wytyczne?
    Co to dokladnie znaczy "skladac na dziennik" i jakimi slowami sie tego
    domagac?
    Bo mnie niedlugo tez czeka taka wycieczka.

  • 10. Data: 2002-10-28 14:14:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert" <

    > Zechcialbys nieco przyblizyc te wytyczne?
    > Co to dokladnie znaczy "skladac na dziennik" i jakimi slowami sie tego
    > domagac?
    > Bo mnie niedlugo tez czeka taka wycieczka.

    nie na gębę tylko piszesz że chcesz PZ, a jesli nie chcą ci uruchomić to
    niech odpowiadają na pismie.
    Takie "podanie" zostawiasz w byle jakim sekretariacie każąc soie
    podstemplować kopię "otrzymano" i datownik

    Jak urząd coś kręci albo ustnie odmawia mi zgody na cos to ta sama prosba na
    pismie z koniecznoscia uzasadnienia na pismie zaraz lepiej dziala
    *** blad ***