  • 1. Data: 2002-10-28 12:56:53
    Temat: Euronet dla kliento Pekao CD
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tym razem oficjalna informacja prasowa - oczywscie od SL :)

    No to chyba PKO BP - bedzie musialo isc tak samo w tym kierunku. Dla
    klientow Inteligo to by oznaczalo... :)
    No wlasnie. Swoja droga - ciekawe czy inne banki pojda ta droga. Widac, ze
    powoli rynek Polski upodabnia sie do tego np. z USA - gdzie bankomaty
    obslugiwane sa przez osobne firmy - z korzyscia dla wszystkich.

    Ciekawi mnie dlaczego np takie Integrum nie pojdzie ta droga? Przeciez
    oferte maja bardzo ok - a jednym z wiekszych mankamentow jest wlasnie brak
    sieci bankomatow...

    ----
    Bankomaty Euronetu dla klientów Pekao SA
    Bank Pekao SA i Euronet Worldwide podpisały umowę, dzięki której klienci
    Banku będą mogli korzystać z bankomatów Euronet nie płacąc prowizji. Dla
    klientów Banku oznacza to...
    http://beta.prnews.pl/html/display?article=1124
    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-28 13:05:10
    Temat: Re: Euronet dla kliento Pekao CD
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Jestem ciekaw, o ile wzrosnie oplata za uzytkowanie konta w PKO SA.

  • 3. Data: 2002-10-28 13:41:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jestem ciekaw, o ile wzrosnie oplata za uzytkowanie konta w PKO SA.

    hehehe - wydaje mi sie, ze z obecna cena i oprocentowaniem, to juz za duzo
    raczej nie :)
    Trzeba pamietac, ze w ubiglym roku jako jedyni (BPHPBK - damy dyspenes -
    laczyli sie) - stracil najwiecej klientow bo az ponad 20 tysiecy - przy
    ogolnej tendencji rosnacej!
    Brak systemu informatycznego przeszkadza im w jakiejs radykalnej poprawie
    obslugi, no i dalej musza sie borykac z kosztami restrukturyzacji.
    Na razie inwestuja wiec z nowe produkty, typu karty (jakos niedlugo maja byc
    zupelnie nowe KK) itp. Wyobrazajac sobie oferte produktowa Pekao SA + dostep
    przez Internet (i caly system) + siec bankomatow ... Brzmi niezle :) Ale w
    tym momencie jest juz tylko bylym klientem Pekao SA :)

  • 4. Data: 2002-10-28 13:41:33
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2002-10-28 13:49:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Hmmmm, no wiesz, zawsze mozesz wrocic ;-)

    hi hi hi - zeby pozniej przelewy wypisywac na skserowanej kartce A4, nigdy
    nie wiedziec dokladnie ile mam kasy na koncie, moc ja wyplacic dopiero
    nastepnego dnia (jesli akurat bankomat nie jest popsuty), lub po odstaniu
    przeogromej koleki w oddziale???
    Wiesz - brzmi calkiem, calkiem :D Chyba sie zastanowie.

  • 6. Data: 2002-10-28 16:23:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > hehehe - wydaje mi sie, ze z obecna cena i oprocentowaniem, to juz za duzo
    > raczej nie :)

    AMRA chyba nie znasz mozliwosci pekao ;-P
    BTW caly czas mam nadzieje, ze taki duzy klient euronetu -jakim jest teraz
    pekao- zasili mocno kase i wreszcie przestana znikac bankomaty euronetu,
    albo jeszcze lepiej zaczna sie pojawiac (poza placowkami multi) w nowych
    miejscach ;-)

    Witek

  • 7. Data: 2002-10-28 20:42:29
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl>

    > Wyobrazajac sobie oferte produktowa Pekao SA + dostep
    > przez Internet (i caly system) + siec bankomatow ... Brzmi niezle :) Ale w
    > tym momencie jest juz tylko bylym klientem Pekao SA :)

    dostep inetowy jest juz mozliwy dla klientow oddzialow pracujacych w nowym
    systemie informatycznym. wystarczy zglosic chec(deklaracja) i otrzymuje sie
    user i login. o operacji pasywnych nie potrzebne jest nic wiecej. dla
    operacji aktywnych beda TANy. zmieni sie rowiez
    teleserwis. bezie usluga PEKAOsms. itd itp. bedzie dobrze.
    pzdr
    kg

  • 8. Data: 2002-10-28 22:10:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > operacji aktywnych beda TANy. zmieni sie rowiez
    > teleserwis. bezie usluga PEKAOsms. itd itp. bedzie dobrze.

    O no to bardzo ciekawe! Bo przeciez w zwyklym Telepekao24 - to juz nawret
    chyba nie daja Maestro...

    Czy ktos moze potwierdzic te informacji - i tak w ogole duzo tych nowych
    oddzialow?

  • 9. Data: 2002-10-29 07:22:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Czy ktos moze potwierdzic te informacji - i tak w ogole duzo tych nowych
    > oddzialow?

    2 ? ;-)))

  • 10. Data: 2002-10-29 08:14:57
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > hi hi hi - zeby pozniej przelewy wypisywac na skserowanej kartce A4, nigdy

    Możesz sobie kupić druki przelewów, jak Ci te nie odpowiadają :-P

    > nie wiedziec dokladnie ile mam kasy na koncie, moc ja wyplacic dopiero

    Ja akurat zawsze widze na wydruku aktualne saldo- nawet jak chwilę wcześniej wyplace
    jakąś kwotę.

    > nastepnego dnia (jesli akurat bankomat nie jest popsuty), lub po odstaniu
    > przeogromej koleki w oddziale???

    A to zależy gdzie- u mnie nie ma i rzadko kiedy są kolejki. Z drugiej strony po co
    tam wogóle
    chodzić- kasę można wziąść z bankomatu- a teraz to nawet trudniej będzie na jakiś nie
    natrafić :-P

    > Wiesz - brzmi calkiem, calkiem :D Chyba sie zastanowie.

    A po co- zostań sobie w Multibanku- im mniej klientów w Pekao, tym obsuga milsza i
    lepsza :-P
    Grzegorz