  • 21. Data: 2002-10-29 18:21:55
    Temat: Re: Euronet dla kliento Pekao CD
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:apme66$d0l$1@news.tpi.pl...
    > http://pekao24.pl

    Jasne ale tylko dla V Oddziału w Warszawie. Ja pisałem o dostępie
    powszechnym a nie eksperymentalnym. Źródłem mojej wiedzy o końcu roku 2003
    była wypowiedź pani prezes banku nawet kiedyś cytowana na liście. A tak BTW
    to inne oddziały banku muszą się z V Oddziałem kontaktować poprzez ludzi
    (telefony, faxy +pisma). Nowy system nie przyjmuje w ogóle zleceń ze
    starych.
    Pozdr.
    Marcin

  • 22. Data: 2002-10-31 06:06:03
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Sorry - ale wole to zrobic w domu p[rzez internet niz w oddziale. Szybciej,
    > wygodniej, taniej.

    A ja przez telefon- szybkość porównywalna ;-P

    > wcześniej wyplace jakąś kwotę.
    >
    > Masz szczescie byc w nowym oddziale? Ja tekiego ne mialem.

    Oimw nie, ale być może :-) ? Po prostu widzę na wydruku to co widzę i za chwilę jak
    wyplacam
    ponownie- znowu widzę mniej :-(

    > strony po co tam wogóle
    > na jakiś nie natrafić :-P
    >
    > Pisalem przeciez ze czasami sie nie da- bo sa notorycznie popsute. :)
    > Dlatego tez caly czas trzymam konto w Fortisie ;)

    Ostatni raz mialem potrzebe wyplaty z popsutego bankomatu pekao... coś chyba z pól
    roku temu- dla
    mnie problem nie istnieje.

    > milsza i lepsza :-P
    >
    > Akurat swoje banki zdywersyfikowalem ;) Multi, BZ WBK, Fortis - w takiej
    > kolejnosci uzywania

    A ja mBank, Pekao, Lukas, LG. Zresztą i tak zawsze placę jajecznicą.
    Ale nie chodzi o to, żeby się licytować- chodzi mi o to, że nie można uogólniać
    mówiąc, że pekao
    jest kiepskie. Po prostu przy większej ilosci klientów zdarzają się wpadki i
    statystycznie tez
    więcej osob będzie wylewac zale na tym forum.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 23. Data: 2002-10-31 06:08:54
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Dziś robiłem przelew w Pekao S.A., dałem pani wypełnione wcześniej
    > polecenie przelewu i... niespodzianka!
    > Pani mnie poinformowała, że już niczego nie trzeba wypisywać,
    > a polecenie przelewu można zlecić ustnie!!!

    A po co chodzić i zawracać glowę dysponentce, jak można w kasie- nawet nie w swoim
    oddziale. Jak mi
    się spieszy, to po prostu biorę jakiś papier na którym mam nr konta, dyktuje tytul i
    kasjerka sama
    wypelnia przelew (na kompie), podaje potwierdzenie (z pieczatka ;-) i to wszystko.
    po prostu trzeba wiedziec co mozna, a czego nie mozna w tym banku.
    Grzegorz

  • 24. Data: 2002-10-31 06:20:40
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > W Poznaniu dwa ;-)
    > A gdzie byla powyzej mowa o multi ?

    Chcialem wykazac, że Twoj ulubiony multi edzie co nieco musial powalczyc, żeby
    dodrownac pekao jak
    juz wdrozy nowy system

    > Tylko kiedy ? ;-)

    Kiedys tam wdrozy, moze juz niedlugo- czas szybko leci.

    > Wiesz jak dalej w pekao deozyty beda tak nisko, a kredyty tak wysoko, to nie
    > dziekuje nie skorzystam ;-) Poza tym widzalem ten nowy system i nic
    > szczegolnego. Jak znam pekao, to przelewy (wszytsko ?) beda platne.
    > BTW nowa KK pekao tez wprowadza juz odkad pamietam ;-P

    Do depozytów są inne banki, albo się je negocjuje- moge powiedzieć, że oprocentowanie
    porównywalne
    do mBanku :-)
    Widziales nowy system ? W Warszawie w tych dwóch oddzialach ?
    Podsumowując - mam takie same odczucia w stosunku do multi jak i pekao- zarowno w
    jednym jak i
    drugim zdarzaja sie niedysponenci. Napiszę więcej- jak pekao mialoby taki sam produkt
    jak wwj w
    multi, to bym nawet sie nie zastanawial nad jakims innym bankiem niz pekao ;-))
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 25. Data: 2002-10-31 07:42:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    i statystycznie tez
    > więcej osob będzie wylewac zale na tym forum.

    Nie tak do konca. Zauwaz ilu jest uzytkownikow konta Pekao24 - malo z 18
    tysiec - co przy 300 tysiacach mBanku czy 170 tysiacach Inteligo 0- jest
    liczba smieszna.
    Nie musze tez oczywiscie mowic, ze ci drudzy bardziej korzystaja z
    Internetu, a w dalejsz kolekjnosci z Usenetu :)

    Co do maila - tak mozna korzystaz z telefonu - ale.. ale to dodatkowe 2,5
    zl.
    Powiadasz ze wyplacasz i masz mniej pieniazkow - a mnie denerowalo cos
    takiego - ze przelewik byl juz w banku - a ja moglem wyjac kase dopiero dnia
    nastepnego... A to co wypluwal mi bankomat - bylo stanem z dnia
    poprzedniego - jesli w miedzyczasie cos sie zmienilo...

    Przelewy tak jak pisalem - najpierw odstac swoje (a dosc duze zawsze
    kolejki) to pozniej jeszcze dosc wwysoko platne.

    JEdnym slowem - gdzie indziej mam lepiej (bo chociazby szybciej i online) i
    taniej...

  • 26. Data: 2002-10-31 07:44:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    wszystko.
    > po prostu trzeba wiedziec co mozna, a czego nie mozna w tym banku.

    Taaak - widzisz chodzi o to, ze trzeba najpierw sie wybrac do tego oddzialu.
    Do ktorejs godziny jesli ma jeszczetego samego dnia wyjsc. Kolejka,
    wypelnienie, wydrukowanie i tak dalej. Mnie akurat to nie odpowiada - a
    przelewow troche robie - nie wyobrazam sobie tego ciaglego latania. A to, ze
    konrto WWW trzeba likwidowac poprzednie - a teraz nie daja nawet karty
    maestro od razu i dosc wysokie koszty prowadzenia - sorry - ale eliminuja
    narazie dla mnie ten bank - a szkoda bo ma calkiem fajna oferte produktowa.

  • 27. Data: 2002-10-31 07:47:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    sam produkt jak wwj w
    > multi, to bym nawet sie nie zastanawial nad jakims innym bankiem niz pekao
    ;-))

    hehehhe - ale czy takze mowisz o obsludze przez internet??? heheheh
    Ciekaw czy i jak zmienilo sie zdanie pani prezez Pekao na temat bankowosci
    elektronicznej jeszcze rok temu twierdzila, ze w Polsce sienie oplaca i nie
    ma po co - dlatego tez zatrzymali prace rozwojowe. Teraz jak powoli zaczyna
    byc widac- moze zaczac pluc sobie w brode. Bo z bankowosci elektronicznej
    krzystaja glownie mlodzi i oni wlansie jda do Multi, mBanku czy Inteligo. A
    w dluzszej perspektywie moze to oznaczac utrate dosc pokaznego kawalka rynku
    przez Pekao.

  • 28. Data: 2002-10-31 08:49:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Szybciej,

    > A ja przez telefon- szybkość porównywalna ;-P

    - zlecam przelew do mB ;-P To faktycznie swiadczy o dobrej funkcjonalnosci
    pekao ;-)

    > A ja mBank, Pekao, Lukas, LG. Zresztą i tak zawsze placę jajecznicą.

    To jak sie ma do tego, Twoj koronny argument, ze w pekao jest duzy wybor
    kart ? ;-))) Pomimo duzej ilosci kart nie ma tych najbardziej potrzebnych ?
    ;-)))

    > Pozdrawiam
    > Grzegorz

    Pozdrawiam,
    Witek

  • 29. Data: 2002-10-31 09:11:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Chcialem wykazac, że Twoj ulubiony multi edzie co nieco musial powalczyc,
    żeby dodrownac pekao jak
    > juz wdrozy nowy system

    Alez multi juz walczy ;-) Zobacz ciagle rozwijajaca oferte (zaraz kolejne
    nowosci ;) ) Poza tym ja pracuje w centrum (i bede) dlatego jednen oddzial
    multi w centrum mi wystarczy ;-) A w tym oddziale na Garbarach moze raz
    bylem ;-)

    > Kiedys tam wdrozy, moze juz niedlugo- czas szybko leci.

    Jak dla mnie koniec 2003r. to nie jest tak niedlugo ;-) Pamietaj, ze klienci
    ktorzy chca/potrzebuja internetu nie czekali w pekao tylko przeprowadzili
    sie juz do lukasow, m*** bankow itd. Przyklad: Ty !!! ;-))

    > Do depozytów są inne banki, albo się je negocjuje- moge powiedzieć, że
    oprocentowanie porównywalne
    > do mBanku :-)

    Zauwaz, ze ja pisalem_LACZNIE_o depozytach_i_kredytach !!! W chwili obecnej
    depozyty nie sa dla mnie takie wazne (ale byly jeszcze dwa miesiace temu),
    ale juz kredyty bardzo. Zatem co powiesz na ROR 4,05%, a linia 12,5% ?
    ;-))))

    Tere fere ;-) Mialem konto w pekao vip i wiem jakie tam mozna dostac %% ;-)
    Porownaj sobie %% depozytow walutowych w multi i pekao ! Hint: ostatnio (dwa
    tygodnie temu) byla roznica ponad 1% !!! A do tego oczywiscie w multi aqua
    tez mozna negocjowac %% ;-P

    > Widziales nowy system ? W Warszawie w tych dwóch oddzialach ?

    Tak przez inet ;-)

    > Podsumowując - mam takie same odczucia w stosunku do multi jak i pekao-
    zarowno w jednym jak i
    > drugim zdarzaja sie niedysponenci.

    Alez ja nic nie pisalem o niekompetencji pracownikow pekao ! tylko...

    > Napiszę więcej- jak pekao mialoby taki sam produkt jak wwj w
    > multi, to bym nawet sie nie zastanawial nad jakims innym bankiem niz pekao
    ;-))

    ... porownuje oferty ;-))

    > Pozdrawiam
    > Grzegorz

    Pozdrawiam serdecznie,
    Witek

  • 30. Data: 2002-10-31 09:44:24
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > - zlecam przelew do mB ;-P To faktycznie swiadczy o dobrej funkcjonalnosci
    > pekao ;-)

    No i co- wygodniej mi robić przelewy z mBanku- a konto w pekao potrzebuję jako nieco
    (tak bym to
    określil\ ;-) klient.

    > To jak sie ma do tego, Twoj koronny argument, ze w pekao jest duzy wybor
    > kart ? ;-))) Pomimo duzej ilosci kart nie ma tych najbardziej potrzebnych ?
    > ;-)))

    Ano tak, że mBank nie ma kart, lukas u mnie nie istnieje fizycznie i ma za malo
    bankomatow (co
    zreszta jest tez przypadlością mBanku i LG), a w pekao mam kilka udogodnień za ktore
    ten wlasnie
    bank sobie cenię. Min. wlaśnie karty.
    Multi istnieje dla mnie wlaściwie tylko jako potencjalny kredytodawca (wwj) i pewnie
    niedlugo
    zrobie nowe podejscie do kredytu, co pozwoli mi znowu sprawdzic jakość wyszkolenia
    personelu pod tym
    kątem ;-) Mam nadzieję, że się znowu nie obejdę smakiem, bo bylby to ostatni raz ;-(
    Grzegorz