  • 1. Data: 2002-11-16 16:49:24
    Temat: Euronet
    Od: w...@p...onet.pl

    Witam,

    Z iloma bankami w Polsce Euronet na podpisane umowy na bezprowizyjne wypłaty
    gotówki w swoich bankomatach.
    Dopiszcie banki których nie wymieniłem:
    1. Lukas
    2. Inteligo
    3. PEKAO SA
    4. Mbank

    ???

    A może wiecie kto będzie następny ?

    Tomasz

  • 2. Data: 2002-11-16 16:58:27
    Temat: Re: Euronet
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > 1. Lukas
    > 2. Inteligo
    > 3. PEKAO SA
    > 4. Mbank

    Citibank
    MultiBank

  • 3. Data: 2002-11-16 17:44:32
    Od: Michał Politowski <r...@r...address>

    On Sat, 16 Nov 2002 18:47:13 +0100, ERY <e...@p...gazeta.pl> wrote:
    [...]
    > Inteligo nie jest bezprowizyjne.

    Popatrz, popatrz. Co za bezczelni oszuści.

    http://www.inteligo.com.pl/nowosci/news-one.php?id=1
    08

    --
    Michał Politowski -- m...@l...icm.edu.pl
    This message intentionally left non-blank.

  • 4. Data: 2002-11-16 17:47:13
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    > Z iloma bankami w Polsce Euronet na podpisane umowy na bezprowizyjne
> [...]

    ERY

  • 5. Data: 2002-11-16 18:08:47
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał Politowski" <r...@r...address> napisał w wiadomości
    > Popatrz, popatrz. Co za bezczelni oszuści.
    >
    > http://www.inteligo.com.pl/nowosci/news-one.php?id=1
    08

    W TOiP nadal jest 1,99 za wypłatę w Euronecie
    http://www.inteligo.com.pl/oferta/ile-to-kosztuje.ht
    ml

    ERY

  • 6. Data: 2002-11-16 19:07:01
    Od: "szymrav" <s...@g...pl>

    Tak, ale klienci Inteligo mogą wypłacać gotówkę, sprawdzac historie
    rachunku, zmieniac dowolnie pin i wydrukowac mini-historię 10 ostatnich
    operacji za darmo w bankomatach euronetu:-)

  • 7. Data: 2002-11-16 20:18:16
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Z iloma bankami w Polsce Euronet na podpisane umowy na bezprowizyjne
> [...]
    LG - 2 operacje miesiecznie

  • 8. Data: 2002-11-16 22:56:29
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Tak, ale klienci Inteligo mogą wypłacać gotówkę, sprawdzac historie
    > rachunku, zmieniac dowolnie pin i wydrukowac mini-historię 10
    > ostatnich operacji za darmo w bankomatach euronetu:-)

    Tylko czemu nie moga tego robic w bankomatach wlasnego banku?
    ;-)

    M.

  • 9. Data: 2002-11-16 22:58:11
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Z iloma bankami w Polsce Euronet na podpisane umowy na bezprowizyjne
    > wypłaty gotówki w swoich bankomatach.

    To nie jest dokladnie tak.

    Bank _PLACI_ Euronetowi za operacje bankomatowa, obojetne, czy jest to
    wyplata gotowki, czy sprawdzenie stanu salda czy, jak w przypadku Inteligo,
    wydruk miniczegostam... Natomiast, w przypadku zawarcia takiej umowy, placi
    mniej, niz "obcy" bank.

    M.

  • 10. Data: 2002-11-16 23:13:15
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    > Citibank
    > MultiBank

    LG Net, ale niestety tylko dwie wyplaty w miesiacu