  • 1. Data: 2002-11-16 11:46:56
    Temat: Przeniesienie konta z linią debetową
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

    Posiadam konto w Lukas Bank z wykorzystaną sporą linią debetową na koncie.
    Czy mogę w jakiś sposób przenieść takie konto (debet) do innego banku na
    podstawie np. historii rachunku ?

    Czy macie jakieś swoje doświadczenia w takich transakcjach ?

    --
    pozdrawiam
    Joogi

  • 2. Data: 2002-11-16 20:53:37
    Temat: Re: Przeniesienie konta z linią debetową
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Joogi" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > podstawie np. historii rachunku ?
    >
    > Czy macie jakieś swoje doświadczenia w takich transakcjach ?

    Zazyczyli splaty i stad ta ucieczka??
    Sam sobie odpowiedz, czy ktos Cie zechce.

  • 3. Data: 2002-11-17 19:57:11
    Od: "Joogi" <N...@w...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zazyczyli splaty i stad ta ucieczka??
    > Sam sobie odpowiedz, czy ktos Cie zechce.

    Zobacz mój poprzedni post...