  • 11. Data: 2002-11-17 08:34:17
    Temat: Re: Euronet
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Marek <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ar6jdt$mec$...@n...tpi.pl...

    > LG Net, ale niestety tylko dwie wyplaty w miesiacu

    Millennium, ale za zlotowke (w innych 3,50zl)
    Bank Przemyslowy - za 1,00 zl

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2002-11-17 10:28:15
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    Doutche Bank 24 pl

  • 13. Data: 2002-11-17 18:28:04
    Od: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

    fortis bank (vc e-pakiet)

    Zbig

  • 14. Data: 2002-11-18 08:36:34
    Od: w...@p...onet.pl

    Czy rzeczywiście mozna uzyskać historie rachunku ??
    10 ostatnich operacji ... jakich (wypłata, płatność) ?

    Tomasz

  • 15. Data: 2002-11-18 11:03:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy rzeczywiście mozna uzyskać historie rachunku ??

    Mini wyciąg. Bodajże 10 ostatnich transakcji na rachunku, do którego jest
    wystawiona karta.

    > 10 ostatnich operacji ... jakich (wypłata, płatność) ?

    Wszystkich.

    BTW
    Dobra informacja dla tych, któzy martwili się tym, że nowe karty inteligo
    spod znaku PKO nie będą miały funkcji płacenia w internecie.
    Nowe karty już są, ich funkcjonalość nie została ograniczona. W przyszłym
    roku stopniowa wymiana wszystkich kart [bezpłatna]. A ja już sobie zamówiłem
    nową, bo stara mi się mocno podniszczyła...
    Z tego, co mi mówili - zmienił się jedynie napis na rewersie...

    Dla chcących - można zamówić nową kartę bez zastrzegania starej. Zamknąć
    bądź zastrzec starą kartę trzeba dopiero przed aktywacją nowej.
    Wydanie nowej karty kosztuje 1,59.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 16. Data: 2002-11-19 07:43:09
    Od: w...@p...onet.pl

    > Mini wyciąg. Bodajże 10 ostatnich transakcji na rachunku, do którego jest
    > wystawiona karta.

    Czy przelewy wykonywane na rachunku też są tak umieszczone czy tylko operacje
    kartowe. Jeżeli kartowe to czy na ten konkretny numer karty czy też na
    wszystkie karty podpięte do tego rachunku ?

    Tomasz

  • 17. Data: 2002-11-19 08:40:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Czy przelewy wykonywane na rachunku też są tak umieszczone czy tylko
    operacje
    > kartowe.

    WSZYSTKIE operacje wykonane na danym rachunku, do którego przypisana jest
    karta. Przecież napisałem.

    > Jeżeli kartowe to czy na ten konkretny numer karty czy też na
    > wszystkie karty podpięte do tego rachunku ?

    Nie można podpiąć więcej aktywnych kart do jednego rachunku.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 18. Data: 2002-11-19 11:35:51
    Od: w...@p...onet.pl

    > jest

    > operacje
    >
    > WSZYSTKIE operacje wykonane na danym rachunku, do którego przypisana jest
    > karta. Przecież napisałem.

    Chciałem potwierdzić, bo zastanawiam się dlaczego pełnomocnik do konta
    posiadający kartę ma mieć dostęp do historii właściciela rachunku. Bo tak jest
    według tego co piszesz.

    Tomasz

  • 19. Data: 2002-11-19 12:05:43
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Chciałem potwierdzić, bo zastanawiam się dlaczego pełnomocnik do konta
    > posiadający kartę ma mieć dostęp do historii właściciela rachunku. Bo tak
    jest
    > według tego co piszesz.

    Zacznijmy od tego, że w inteligo nie ma pełnomocników. Konto może być co
    najwyżej wspólne.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 20. Data: 2002-11-19 16:42:48
    Od: "kto to" <k...@o...pl>

    > Chciałem potwierdzić, bo zastanawiam się dlaczego pełnomocnik do konta
    > posiadający kartę ma mieć dostęp do historii właściciela rachunku. Bo tak
> [...]
    To usun pelnomocnika albo mu ogranicz dostep i bedziesz miec spokojna glowe
    Al