  • 1. Data: 2002-11-16 14:44:49
    Temat: bzwbk - jajcarze
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    Cześć ! Mam konto w bzwbk oraz ich kartę kredytową. Ostatnio zauważyłem
    następujące rzeczy (może to normalne ?):
    1) od początku istnienia konta nigdy nie miałem salda ujemnego (specjalnie
    sprawdzałem, a konto mam 2 m-ce) - naliczyli odsetki od salta debetowego
    0,16 groszy;
    2) na kk mam limit 3000 zł i zauważyłem 2 razy przekroczenie tej kwoty, mimo
    że się pilnowałem - okazało się że bank od limitu odejmuje odsetki, czyli w
    bzwbk limit=limit - odsetki, sprytnie.

    Czy to jest normalne ? Może się tylko czepiam ?

    --
    Tomek S.

  • 2. Data: 2002-11-16 15:49:14
    Temat: Re: bzwbk - jajcarze