eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Kampania Inteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2002-11-16 12:20:51
    Temat: Kampania Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Za nieocenionym Brief'em (tylko hrum hrum cene jaka dowalili za
    prenumerate newslettera - powalila mnie na nogi.... bleeee)

    Nazwa: Wybierz wygodę
    Nazwa klienta: PKO BP SA
    Czas trwania: 15-11-2002 - 31-12-2002
    Dom mediowy: MindShare
    Nazwa agencji: Euro RSCG/Not Heavy
    Branża: finanse
    Typ kampanii: produktowa

    Opis: 15 listopada rozpocznie sie kampania reklamowa bankowosci
    elektronicznej Inteligo, ktorej wlascicielem od 1 listopada br. jest
    PKO Bank Polski S.A. Budzet kampanii to 3,5 mln zlotych. Kampania
    prowadzona bedzie pod haslem "Wybierz wygode" i potrwa do konca tego
    roku. - Dzialania reklamowe beda akcentowaly wygode korzystania z
    konta Inteligo, ktora jest nasza unikalna przewaga w stosunku do
    konkurencji. Z badania przeprowadzonego dla nas przez instytut
    badawczy GfK Polonia wynika, ze konto Inteligo jest uwazane za wygodne
    przez 97% klientow - mowi Artur Wieckowski, dyrektor marketingu
    Inteligo Financial Services S.A. Kampania swym zasiegiem obejmie prase
    (dzienniki ogolnopolskie i tygodniki), billboardy w osmiu najwiekszych
    miastach Polski oraz portale internetowe i popularne serwisy
    finansowe. Koncepcje kreatywna w zakresie dzialan ATL- owych stworzyla
    agencja reklamowa Euro RSCG Dialog, zas kreacje internetowe sa dzielem
    agencji Not Heavy. Zakupu mediow na potrzeby kampanii dokonal dom
    mediowy MindShare.

    --


    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow



  • 2. Data: 2002-11-16 12:25:06
    Temat: Re: Kampania Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Za nieocenionym Brief'em (tylko hrum hrum cene jaka dowalili za
    > prenumerate newslettera - powalila mnie na nogi.... bleeee)

    huh teraz juz nic nie moge przejrzec.
    Ale spoko - jak wynalazlem w podobne piosemko w WB - i zobacyzlem cene
    dostepu - to sobie obliczylem, ze z lekka moglbym pojechac tam, wyzyec
    przez tydzien i wrococ i jeszcze zostaloby mi :)

    Na cale szczescie - mozna robic numer taki - wyszukuje w Inecie i ide
    do czytelni - bardziej czasochlonne - ale jakie oszczednosci daje :D




  • 3. Data: 2002-11-16 23:07:38
    Temat: Odp: Kampania Inteligo
    Od: "romicool" <r...@p...onet.pl>

    w kampanii jest Inteligo, czy też Inteligo/ PKO BP?

    Tzn. czy PKO BP pokazuje sie przy marce Inteligo?
    Byloby to bardzo odwazne, PKO BP "Wybierz wygodę"...




    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ar5d7i$n6l$...@n...onet.pl...
    > Za nieocenionym Brief'em (tylko hrum hrum cene jaka dowalili za
    > prenumerate newslettera - powalila mnie na nogi.... bleeee)
    >
    > Nazwa: Wybierz wygodę
    > Nazwa klienta: PKO BP SA
    > Czas trwania: 15-11-2002 - 31-12-2002
    > Dom mediowy: MindShare
    > Nazwa agencji: Euro RSCG/Not Heavy
    > Branża: finanse
    > Typ kampanii: produktowa
    >
    > Opis: 15 listopada rozpocznie sie kampania reklamowa bankowosci
    > elektronicznej Inteligo, ktorej wlascicielem od 1 listopada br. jest
    > PKO Bank Polski S.A. Budzet kampanii to 3,5 mln zlotych. Kampania
    > prowadzona bedzie pod haslem "Wybierz wygode" i potrwa do konca tego
    > roku. - Dzialania reklamowe beda akcentowaly wygode korzystania z
    > konta Inteligo, ktora jest nasza unikalna przewaga w stosunku do
    > konkurencji. Z badania przeprowadzonego dla nas przez instytut
    > badawczy GfK Polonia wynika, ze konto Inteligo jest uwazane za wygodne
    > przez 97% klientow - mowi Artur Wieckowski, dyrektor marketingu
    > Inteligo Financial Services S.A. Kampania swym zasiegiem obejmie prase
    > (dzienniki ogolnopolskie i tygodniki), billboardy w osmiu najwiekszych
    > miastach Polski oraz portale internetowe i popularne serwisy
    > finansowe. Koncepcje kreatywna w zakresie dzialan ATL- owych stworzyla
    > agencja reklamowa Euro RSCG Dialog, zas kreacje internetowe sa dzielem
    > agencji Not Heavy. Zakupu mediow na potrzeby kampanii dokonal dom
    > mediowy MindShare.
    >
    > --
    >
    >
    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankow
    >
    >



  • 4. Data: 2002-11-16 23:41:20
    Temat: Re: Kampania Inteligo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Tzn. czy PKO BP pokazuje sie przy marce Inteligo?
    > Byloby to bardzo odwazne, PKO BP "Wybierz wygodę"...

    Tak - jest (przynajmniej na billboardach - www.brief.pl - sobie
    poogladaj - trzeba sie najpierw zarejestrowac)


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1