  • 11. Data: 2009-01-30 18:29:12
    Temat: Re: Eurobank - token GSM nie dochodzi.
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    On 30 Sty, 19:14, "Zyga" <z...@w...pl> wrote:
    > Token z Waszą pomocą do mnie dotarł.
    > Ale zadowolony to ja nie jestem niestety:
    > Aby uruchomić token trzeba podać pin. Jakiego bym pinu nie podał to i tak
    > się uruchamia. Paranoja.

    Uruchamia się, ale kody podaje niewłaściwe. Użyjesz kilka razy
    niewłaściwych kodów i dostęp zablokowany.

    > Logowanie. Trzeba podać identyfikator, hasło i hasło z tokena. Szkoda że nie
    > więcej tych haseł :/
    Bezpieczeństwo - mnie się to akurat podoba.

    > Udało mi się zalogować raz, oczywiście nie za pierwszym razem. Potem
    > próbowałem założyć konto oszczędnościowe. Cały czas gdzieś błąd (wpisywałem
    > te hasłą bardzo uważnie). Wylogowałem się i już mi się nie udało zalogować.
    > Zadzwoniłem na partyline, bo pewnie zablokowany dostęp. Zgadza się,
    > zablokowany po 3 nie udanych próbach. Odblokowali, ale powiedzieli że jak
    > znowu zablokuję to odblokować będę mógł tylko w oddziale. Niby dlaczego, nie
    > wiem. No nic, mam 3 próby. Login, hasło, token. Baaardzo uważnie i
    > dokładnie. I co, 2 razy błędne logowanie. Mam dosyć tego banku, choć jeszcze
> [...]

    Przyzwyczaisz się :)
    Interfejs działa szybko, jest logiczny i przejrzesty.
    Konto oszczędnościowe (na razie 7,07%) jest najlepsze na rynku.
    > pzdr
    > Zyga

    Pzdr
    Tom

  • 12. Data: 2009-01-30 18:35:57
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 30 sty 2009 o 19:14 GMT, Zyga napisał(a):

    > Aby uruchomić token trzeba podać pin. Jakiego bym pinu nie podał to i tak
    > się uruchamia. Paranoja.

    Ale to jest bardzo dobre, bardzo dobrze zabiezpiecza przed niepowolanym
    uzyciem
    Jezeli problemem jest dla Ciebie zapamietanie 4 cyferek i poprawne ich
    wpisanie, to w takim razie nie jest to urzadzenie dla Ciebie

    > Logowanie. Trzeba podać identyfikator, hasło i hasło z tokena. Szkoda że nie
    > więcej tych haseł :/

    To rzeczywiscie minus :(

    > Udało mi się zalogować raz, oczywiście nie za pierwszym razem. Potem
    > próbowałem założyć konto oszczędnościowe. Cały czas gdzieś błąd (wpisywałem
    > te hasłą bardzo uważnie).

    Moze nie zaznaczalas checkboxa ze zgadzasz sie z regulaminem

> [...]
    > wiem. No nic, mam 3 próby. Login, hasło, token. Baaardzo uważnie i
    > dokładnie. I co, 2 razy błędne logowanie. Mam dosyć tego banku, choć jeszcze

    Okresle to delikatnie: jestes straszna pierdola...
    Nie mialem ani razu problemow z logowanie, raz tylko zablokowalem sobie
    konto, bo probowalem sie logowac ze sklonowanego tokena na innej
    komorce...ale "sam tego chcialem"

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 13. Data: 2009-01-30 18:54:18
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > token. Baaardzo uważnie i dokładnie. I co, 2 razy błędne logowanie. Mam
    > dosyć tego banku, choć jeszcze nie zacząłem z niego korzystać.

    Ja korzystam z tego tokena i nigdy nie było żadnego problemu,uważam że jest
    super i ma dobre zabezpieczenia.Trzeba poprostu uważać i nie mylić się przy
    logowaniu.Może jesteś rozkojarzony,znerwicowany,roztrzepany i stąd te ciągłe
    pomyłki.Życzę powodzenia.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 14. Data: 2009-01-30 18:55:19
    Od: "Leszek" <l_rokicki@@wp.pl>

    > Moze nie zaznaczalas checkboxa ze zgadzasz sie z regulaminem

    Niekoniecznie ja od ponad tygodnia niemogę go założyć, w oddziale też nie.
    Z niecierpliwościa oczekuję na rozwiązanie problemu (ponaglenia nie
    przynoszą żadnego skutku).

    Pozdrawiam
    Leszek

  • 15. Data: 2009-01-30 20:30:18
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jezeli problemem jest dla Ciebie zapamietanie 4 cyferek i poprawne ich
    > wpisanie, to w takim razie nie jest to urzadzenie dla Ciebie

    Nie chodzi mi o to że token wymaga pinu, tylko o to że się uruchamia z
    błędnym pinem. Ale może to tylko pierwsze wrażenie.

    > Moze nie zaznaczalas

    Łeś nie łaś, jestem facetem :)

    >checkboxa ze zgadzasz sie z regulaminem

    O widzisz, i tego właśnie nie lubię. Nie pamiętam czy zaznaczałem czy nie.
    Ale od aplikacji mogę wymagać aby jak nie zaznaczę napisała mi że nie
    zaznaczyłem czekboxa. A nie 3 próby z komunikatem ze" zły login, haslo lub
    token" i won do oddziału. Ani slowa o czekboxie. To ma służyć mi, ma być
    przyjazne dla użytkownika.

    > Okresle to delikatnie: jestes straszna pierdola...

    To twoje zdanie i mam prawo sie z nim nie zgodzic. ;)

    > Nie mialem ani razu problemow z logowanie,

    I fajnie ci. Ja mialem.

  • 16. Data: 2009-01-31 10:36:22
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Fri, 30 Jan 2009 19:14:29 +0100, name: Zyga:

    > Aby uruchomić token trzeba podać pin. Jakiego bym pinu nie podał to i tak
    > się uruchamia. Paranoja.

    I może to był twój problem. Cytat z instrukcji:
    "PIN jest to poufny kod znany tylko użytkownikowi aplikacji
    tokenGSM, który zabezpiecza przed użyciem tokenaGSM przez osoby
    nieuprawnione. Sama aplikacja nie weryfikuje poprawności
    wprowadzonego przez użytkownika PIN-u, ale wykorzystuje go w
    procesie generowania haseł. Jeśli PIN będzie błędny - tokenGSM będzie
    generować błędne hasła, co uniemożliwi zalogowanie się lub
    autoryzację transakcji."
    Miroo

  • 17. Data: 2009-02-03 08:32:06
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Cześć
    Po tygodniu prób i wizytach w oddziałach (conajmniej 6 razy w 3 różnych
    oddziałach) okazało się że problem nie jest po mojej stronie. Do tej
    pory udawało mi się zalogować, żadnej operacji nie udało się
    autoryzować. Token działa źle, podaje inne hasło niż powinien, pokazuje
    inna liczbę operacji - ustaliłem to na partyline. Wczoraj
    zsynchronizowałem token w oddziale i dalej nie działa. Nie potrafią mi
    pomóc. Dziękuję za taki bank, niestety.

    pzdr
    Zyga

  • 18. Data: 2009-02-03 09:07:07
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 03 lut 2009 o 09:32 GMT, Zyga napisał(a):

    > Dziękuję za taki bank, niestety.

    tysiacom ludzi dziala, Tobie nie, co za pech...

    Oczywiscie mialem namysli tylko tyle, zejestes odosobnionym przypadkiem,
    wyjatkiem...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 19. Data: 2009-02-03 10:05:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Zyga" <z...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > oddziale i dalej nie działa. Nie potrafią mi pomóc. Dziękuję za taki bank,

    To tak jakbys po McDonald'sie oczekiwal zorganizowania wykwintnej kolacji
    przy swiecach. Mnie juz te plastikowe stoiska odstraszaja, a do tego
    specjalne oferty dla emerytow i rencistow, nie dosc ze ludzie biegni to ci
    ich jeszcze tak doja. Ale dzieki wybraniu takiego klienta docelowego nie ma
    na nich wielu skarg, rzadko ktory emeryt korzysta z Internetu, a jak juz
    korzysta to zwykle potrafi obliczyc co takiego mu ten plastikowy bank
    oferuje.

    MK

  • 20. Data: 2009-02-03 11:13:23
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 03 lut 2009 o 11:05 GMT, MK napisał(a):

    > Mnie juz te plastikowe stoiska odstraszaja

    Nikt Ci nie kaze chodzic do "kioskow", i nikt Ci nie broni chodzic do
    prawdziwch oddzialow, ja chodze do odzialow i nie mam najmniejszych
    problemow z fachowa obsluga...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 12:12:15 up 12:35, 3 users, load ]