  • 1. Data: 2009-01-29 17:21:42
    Temat: [info] Cotygodniowa przerwa Aliora
    Od: xbartx <b...@h...net>

    "Uprzejmie informujemy, że w dniu 31.01.2009 (sobota) w godzinach od
    02:00 do 04:00 System Bankowości Internetowej będzie niedostępny ze
    względu na planowane prace serwisowe. Przepraszamy za niedogodności z
    tym związane."

    Wychodzi, że liczba poprawek jest coraz mniejsza, bo zwyczajowo było od
    22.00 już wyłączone. Zbliżamy się do wersji Alior 1.0 stable? :)

    Tak przy okazji informuję też tych, którzy planują w tym czasie
    koegzystować ze swoimi oszczędnościami zgromadzonymi w Aliorze. Tydzień
    temu przekonaliśmy się że może być error ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-01-30 13:46:55
    Temat: Re: [info] Cotygodniowa przerwa Aliora
    Od: Roman <r...@k...TEGO-NIE-MA.com.pl>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 18:21:42 +0100, xbartx napisał(a):

> [...]
    > 02:00 do 04:00 System Bankowości Internetowej będzie niedostępny ze
    > względu na planowane prace serwisowe. Przepraszamy za niedogodności z

    A przed chwilą, komunikat po zalogowaniu:
    "UWAGA - system pracuje w trybie off-line i ostatnio wykonywane operacje
    nie są chwilowo prezentowane. Przepraszamy za niedogodności."

    Operacja na otwartym sercu? :)

    --
    RS

  • 3. Data: 2009-01-30 14:52:43
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 30 sty 2009 o 14:46 GMT, Roman napisał(a):

    > A przed chwilą, komunikat po zalogowaniu:
    > "UWAGA - system pracuje w trybie off-line i ostatnio wykonywane operacje
    > nie są chwilowo prezentowane. Przepraszamy za niedogodności."
    >
    > Operacja na otwartym sercu? :)

    Cos musza robic, bo mi sie wyswietlio "brak kart", a po kilku
    odswiezeniach, pojawily sie dwie

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --