    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - token GSM nie dochodzi.
    Date: Fri, 30 Jan 2009 19:35:57 +0100

    pią, 30 sty 2009 o 19:14 GMT, Zyga napisał(a):

    > Aby uruchomić token trzeba podać pin. Jakiego bym pinu nie podał to i tak
    > się uruchamia. Paranoja.

    Ale to jest bardzo dobre, bardzo dobrze zabiezpiecza przed niepowolanym
    uzyciem
    Jezeli problemem jest dla Ciebie zapamietanie 4 cyferek i poprawne ich
    wpisanie, to w takim razie nie jest to urzadzenie dla Ciebie

    > Logowanie. Trzeba podać identyfikator, hasło i hasło z tokena. Szkoda że nie
    > więcej tych haseł :/

    To rzeczywiscie minus :(

    > Udało mi się zalogować raz, oczywiście nie za pierwszym razem. Potem
    > próbowałem założyć konto oszczędnościowe. Cały czas gdzieś błąd (wpisywałem
    > te hasłą bardzo uważnie).

    Moze nie zaznaczalas checkboxa ze zgadzasz sie z regulaminem

    > Wylogowałem się i już mi się nie udało zalogować.
    > Zadzwoniłem na partyline, bo pewnie zablokowany dostęp. Zgadza się,
    > zablokowany po 3 nie udanych próbach. Odblokowali, ale powiedzieli że jak
    > znowu zablokuję to odblokować będę mógł tylko w oddziale. Niby dlaczego, nie
    > wiem. No nic, mam 3 próby. Login, hasło, token. Baaardzo uważnie i
    > dokładnie. I co, 2 razy błędne logowanie. Mam dosyć tego banku, choć jeszcze
    > nie zacząłem z niego korzystać.

    Okresle to delikatnie: jestes straszna pierdola...
    Nie mialem ani razu problemow z logowanie, raz tylko zablokowalem sobie
    konto, bo probowalem sie logowac ze sklonowanego tokena na innej
    komorce...ale "sam tego chcialem"

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]