  • 1. Data: 2009-01-30 10:16:58
    Temat: Eurobank lokatki 7 dni - podatek?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Zalozylem kilka kontrolnie, ale z ponizszego kalkulatora wynika, ze
    beda naliczac podatek nawet od 200 zl na 7 dni :(

    http://www.eurobank.pl/#products,lokata,terminowa

  • 2. Data: 2009-01-30 10:58:38
    Temat: Re: Eurobank lokatki 7 dni - podatek?
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    krzysztofsf wrote:
    > Zalozylem kilka kontrolnie, ale z ponizszego kalkulatora wynika, ze
    > beda naliczac podatek nawet od 200 zl na 7 dni :(
    >
    > http://www.eurobank.pl/#products,lokata,terminowa

    Z tego co pamietam to kalkulatory Eurobanku źle naliczaja podatek (brak
    jest zaokraglen) - ale pozniej odliczaja juz dobrze (tzn odprowadzaja
    tyle podatku, ile wynika z ustawy - czyli podwojne zaokraglenie).

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2009-01-30 12:17:26
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Maverick wrote:

    > Z tego co pamietam to kalkulatory Eurobanku źle naliczaja podatek (brak
    > jest zaokraglen) - ale pozniej odliczaja juz dobrze (tzn odprowadzaja
    > tyle podatku, ile wynika z ustawy - czyli podwojne zaokraglenie).

    Dokladnie. Pisalem o tym do BOK i potwierdzaja, ze zaokraglenia sa
    niekoniecznie wlasciwe ;)

    --
    in

  • 4. Data: 2009-01-30 15:02:09
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    sorden wrote:

    > Dokladnie. Pisalem o tym do BOK i potwierdzaja, ze zaokraglenia sa
    > niekoniecznie wlasciwe ;)

    CO nie znaczy ze zamierzaja to poprawic w skonczonym czasie. Obowiazuje
    zasada "Pracujemy nad tym..."

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2009-01-30 15:06:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 16:02:09 +0100, Maverick napisał(a):

    > CO nie znaczy ze zamierzaja to poprawic w skonczonym czasie. Obowiazuje
    > zasada "Pracujemy nad tym..."

    Za to przy okazji ciachneli do 5,05% na ROR od 1.02.
    No ale RO na 7,07% i 7 dniowe lokatki na 7% to wynagradzają ;).

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-01-30 15:42:12
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Robert Kois wrote:

    > No ale RO na 7,07% i 7 dniowe lokatki na 7% to wynagradzają ;).

    Wow, niezla zaskoczka z tymi lokatami. Brawo Eurobank! ;)
    7% netto to juz cos ;)

    --
    in

  • 7. Data: 2009-01-30 15:42:37
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Maverick wrote:

    > CO nie znaczy ze zamierzaja to poprawic w skonczonym czasie. Obowiazuje
    > zasada "Pracujemy nad tym..."

    Zdecydowanie nie bylo o tym mowy, nawet miedzy wierszami ;)

    --
    in

  • 8. Data: 2009-01-30 16:59:50
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    sorden wrote:

    > Zdecydowanie nie bylo o tym mowy, nawet miedzy wierszami ;)

    Mi tak kieyds odpisali - ale to juz ponad rok temu bylo - wiec mysle ze
    ciagle "pracuja".

    --
    Regards,
    Maverick

  • 9. Data: 2009-01-30 20:50:22
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    sorden wrote:

    > Wow, niezla zaskoczka z tymi lokatami. Brawo Eurobank! ;)
    > 7% netto to juz cos ;)

    Ehm... 7% netto? Może się gdzieś walnąłem w obliczeniach, ale mi
    wychodzi, że nawet od 200zł będzie naliczona belka... :-(

    --
    MiCHA

  • 10. Data: 2009-01-30 22:11:21
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Ehm... 7% netto? Może się gdzieś walnąłem w obliczeniach, ale mi
    > wychodzi, że nawet od 200zł będzie naliczona belka... :-(

    no to sie walnales. smialo zakladaj lokaty po 1800PLN i bedziesz mial
    netto ;)

    --
    in