  • 1. Data: 2009-01-30 08:51:20
    Temat: Eurobank - token GSM nie dochodzi.
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam
    W środę założyłem konto w eurobanku w oddziale. Token GSM nie przyszedł
    od razu, pomyślałem że potrzebuje chwilę aby dotrzeć. Ale nie dotarł. W
    czwartek znowu do oddziału, znowu wysłali i znowu nie doszedł. Dzwonię
    do operatora (orange) czy ustawienia telefonu mam OK (sony ericsson
    k800i). Przysyłają konfigurację telefonu, instaluję, idę do oddziału,
    wysyłają token po raz trzeci, znowu nic nie dociera. Dziś znowu dzwonię
    do orange ale jakoś nie bardzo potrafią pomóc.

    Pytanie moje, co muszę mieć skonfigurowane aby ten token do mnie dotarł?
    Internet po GPRS, WAP po GPRS, MMS, aktywacja SMS-ów z netu? Na
    telefonach się zbytnio nie znam a cała sprawa robi się mocno upierdliwa.
    Do tego zaraz koniec miesiąca, doliczą mi 4pln jak nie zasilę konta i
    jeszcze 1 za kartę.

    pozdrawiam
    Zyga

  • 2. Data: 2009-01-30 09:03:51
    Temat: Re: Eurobank - token GSM nie dochodzi.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Sty, 09:51, Zyga <z...@w...pl> wrote:
> [...]
    > telefonach się zbytnio nie znam a cała sprawa robi się mocno upierdliwa.
    > Do tego zaraz koniec miesiąca, doliczą mi 4pln jak nie zasilę konta i

    Popros o nowy token w oddziale - zwykle przychodzi natychmiastowo -
    tak wiec nieudane ponowne wysylki chyba wskazuja, ze cos jest nie tak
    po stronie wysylajacej.
    Ja w erze mam ustawienia domyslne i polaczenie erainternet -
    domyslne.stliz

  • 3. Data: 2009-01-30 09:03:54
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > koniec miesiąca, doliczą mi 4pln jak nie zasilę konta i jeszcze 1 za kartę.

    a wiadomosci sieciowe wlaczyl?

    --
    pozdr Z.

  • 4. Data: 2009-01-30 09:52:28
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    ATZ Rzeszow pisze:
    > Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a wiadomosci sieciowe wlaczyl?

    to w ustawieniach komorki gdzies znajde? I nazywa sie tak jak napisales?
    Bo nie widzę :/

    Co to za skroty CS i PS?
    Znalazlem: dostep do wiad. teks.: transmisja CS lub PS. Mam CS.

    pzdr

  • 5. Data: 2009-01-30 10:53:53
    Od: "Leszek" <l_rokicki@@wp.pl>

    Włącz wiadomości push
    menu->wiadomości->ustawienia->push->zezw.na wiad. push - zmień na "zawsze"
    lub "zawsze pytaj"
    a w
    menu->wiadomości->ustawienia->push->akceptuj wiad. od - na "wszystcy
    nadawcy"

    Pozdrawiam
    Leszek

  • 6. Data: 2009-01-30 11:01:22
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Leszek pisze:
> [...]
    > "zawsze" lub "zawsze pytaj"
    > a w
    > menu->wiadomości->ustawienia->push->akceptuj wiad. od - na "wszystcy

    Dziękuję Ci Leszku serdecznie za szybką i precyzyjną odpowiedź. Mam
    nadzieję że to rozwiąże problem. Swoją drogą to dziwne że na partyline
    orange nikt na to nie wpadł, a dzwoniłem ze 3 razy.
    Teraz tylko muszę po raz czwarty skoczyć do oddziału.

    pzdr
    Zyga

  • 7. Data: 2009-01-30 11:09:14
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > to w ustawieniach komorki gdzies znajde? I nazywa sie tak jak napisales? Bo
    > nie widzę :/

    trudno mi powiedziec gdzie to jest w menu, bo nie mam se.
    w n6100: uslugi->ustawienia->ustaw. skrzynki uslug siec

    kolega mowil, ze mial to wylaczone i tez nie mogl odebrac tokena.

    --
    pozdr Z.

  • 8. Data: 2009-01-30 12:29:06
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

> [...]
    > orange nikt na to nie wpadł, a dzwoniłem ze 3 razy.
    > Teraz tylko muszę po raz czwarty skoczyć do oddziału.

    a w oddziale ile top trwa czasu, cos wypelniasz czy tylko na moment dowod
    dajesz i czy token przychodzi jak jestes w oddziale czy pozniej ktos dzwoni?

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 9. Data: 2009-01-30 13:03:00
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Kotlet mielony pisze:

    > a w oddziale ile top trwa czasu, cos wypelniasz czy tylko na moment
    > dowod dajesz i czy token przychodzi jak jestes w oddziale czy pozniej
    > ktos dzwoni?

    ~10 minut.
    Najpierw anulata starego tokena, 1 podpis.
    Potem wydanie nowego, 1 podpis.

    Powinien przyjść od razu, ale mi jeszcze nigdy nie przyszedł więc nie wiem.

    Zyga

  • 10. Data: 2009-01-30 18:14:29
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Token z Waszą pomocą do mnie dotarł.
    Ale zadowolony to ja nie jestem niestety:
    Aby uruchomić token trzeba podać pin. Jakiego bym pinu nie podał to i tak
    się uruchamia. Paranoja.
    Logowanie. Trzeba podać identyfikator, hasło i hasło z tokena. Szkoda że nie
    więcej tych haseł :/
    Udało mi się zalogować raz, oczywiście nie za pierwszym razem. Potem
    próbowałem założyć konto oszczędnościowe. Cały czas gdzieś błąd (wpisywałem
    te hasłą bardzo uważnie). Wylogowałem się i już mi się nie udało zalogować.
    Zadzwoniłem na partyline, bo pewnie zablokowany dostęp. Zgadza się,
    zablokowany po 3 nie udanych próbach. Odblokowali, ale powiedzieli że jak
    znowu zablokuję to odblokować będę mógł tylko w oddziale. Niby dlaczego, nie
    wiem. No nic, mam 3 próby. Login, hasło, token. Baaardzo uważnie i
    dokładnie. I co, 2 razy błędne logowanie. Mam dosyć tego banku, choć jeszcze
    nie zacząłem z niego korzystać.

    pzdr
    Zyga