  • 1. Data: 2009-01-29 21:21:22
    Temat: Nadpłata KK
    Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    czy ktoś może wie, czy możliwe jest nadpłacenie KK? Tzn. przelanie na konto
    KK kwoty większej niż zadłużenie? I drugie pytanie - czy można ustalić limit
    płatności bezgotówkowych wyższy niż limit na karcie? :)

    Zmierzam do tego, że muszę jednorazowo zapłacić większą kwotę niż limit
    karty kredytowej. Najłatwiej byłoby mi to zrobić KK, pomyślałem więc, że
    wpłacę większą kwotę na konto KK i równocześnie poproszę o zwiększenie
    limitu KK (lub wpisanie: "do wysokości salda"). Jak sądzicie, jest szansa,
    że taki "numer" przejdzie?

    pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2009-01-29 21:23:25
    Temat: Re: Nadpłata KK
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:glt6ki$qs3$1@inews.gazeta.pl, * A.* wrote:

> [...]
    > zwiększenie limitu KK (lub wpisanie: "do wysokości salda"). Jak
    > sądzicie, jest szansa, że taki "numer" przejdzie?

    Zalezy od banku - nie napisales najwazniejszego - jaki bank - jaka karta.
    W sporej czesci sie udaje taki myk.
    W Citi np mozna poprosic przez perzelewania o tymczasowe podniesienie limitu
    dla wiekszej transakcji.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-29 21:25:27
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > limitu KK (lub wpisanie: "do wysokości salda"). Jak sądzicie, jest szansa,
    > że taki "numer" przejdzie?

    Zazwyczaj przejdzie. W Banku BPH nie przejdzie.

    marekz

  • 4. Data: 2009-01-29 21:30:15
    Od: "me.meg" <m...@g...com>

    a w ING visa pomaranczowa?

  • 5. Data: 2009-01-29 21:32:56
    Od: " A." <a...@W...gazeta.pl>

    > Zalezy od banku - nie napisales najwazniejszego - jaki bank - jaka karta.
    > W sporej czesci sie udaje taki myk.

    Bank to Alior - pytałem ogólnie, bo jak sądzę nikt nie próbował takiego
    numeru z nowym bankiem.
    Nie ukrywam, że jednym z powodów takich manewrów jest cashback, który przy
    kwocie, którą muszę zapłacić jest już kwotą wartą uwagi (a przy okazji można
    wyrobić limit do bezpłatnego przedłużenia karty).
    A.

  • 6. Data: 2009-01-29 21:56:39
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:glt7a8$1jh$1@inews.gazeta.pl, * A.* wrote:

> [...]
    > przy kwocie, którą muszę zapłacić jest już kwotą wartą uwagi (a przy
    > okazji można wyrobić limit do bezpłatnego przedłużenia karty).

    W takim razie nikt łącznie z pracownikami Aliora pewnie nie wie ;-)

    Nie wiem jak duza nadplata - w kazdym razie placac gdzies pamietaj ze gdyby
    nie przeszlo mozeszu sprzedawcy zakup rozlozyc na max limitu karty i inna
    karte lub ewnetualnie doplate gotowka (jesli to transakacja fizyczna, bo
    przy internetowej pewnie sie nie da tak i doplata by byla niewielka ze
    wzgledu na zwrot 1%).

  • 7. Data: 2009-01-29 22:16:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 21:21:22 +0000 (UTC), A. napisał(a):

    > Witam,
    >
    > czy ktoś może wie, czy możliwe jest nadpłacenie KK? Tzn. przelanie na konto
    > KK kwoty większej niż zadłużenie?

    Jest możliwe.

    > I drugie pytanie - czy można ustalić limit
    > płatności bezgotówkowych wyższy niż limit na karcie? :)

    Raczej nie, ale to juz specyfika banku.

> [...]
    > wpłacę większą kwotę na konto KK i równocześnie poproszę o zwiększenie
    > limitu KK (lub wpisanie: "do wysokości salda"). Jak sądzicie, jest szansa,

    W jakim banku?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 8. Data: 2009-01-29 22:21:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A. wrote:
    > Witam,
    >
    > czy ktoś może wie, czy możliwe jest nadpłacenie KK?

    A co ci bank odpowiedział?

  • 9. Data: 2009-01-29 22:37:04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "me.meg" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...
    >a w ING visa pomaranczowa?

    Nie wiem, ale jutro będę w ING to z ciekawości się zapytam.

    marekz

  • 10. Data: 2009-01-29 22:44:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Nie wiem, ale jutro będę w ING to z ciekawości się zapytam.

    W przypadku ING zadanie pytania (czy nawet wydanie konkretnej pisemnej
    dyspozycji) to jeszcze nie jest gwarancja tego, że się uzyska odpowiedź
    (lub inną formę działania).

    Za przykład niech posłuży to jak złożyłem pisemna dyspozycję zamknięcia
    karty w oddziale banku, pracownik przystawił pieczątkę, podpisał się, po
    czym po 2 miesiącach dowiedziałem się "że pracownik jednak karty nie
    zamknął" i sobie tak wisiała.

    --
    Mithos