  • 41. Data: 2003-04-09 21:14:38
    Temat: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...sobie.do.woli.invalid>

    Logiker wrote:
    > Nie spodziewalem sie tu spotkac az tak licznego grona
    > obroncow zwyklego niechlujstwa kilku informatykow

    A ja mimo iz spotykam na grupach takich ludzi jak Ty codziennie, caly czas
    zastanawiam sie nad odpornoscia ich rozumkow na logike i brak zdolnosci do
    jakiejkolwiek refleksji. Wiedz zatem, ze i tak spotkales sie z przychylna
    reakcja - paru ludzi chcialo Ci pomoc i objasnialo, co sie stalo z Twoimi
    pieniedzmi i jak powinienes to zalatwic.
    Sa grupy, gdzie ludzie nie sa tak wyrozumiali :)
    A to co Cie spotkalo bylo calkowicie normalne, zapewniam Cie, ze pieniadze
    nie zniknely ani nie wyparowaly z Twojego konta, miales po prostu pecha -
    trafila Ci sie awaria bankomatu. Zdarza sie.
    Zloz reklamacje i tyle, a nie skaczesz na caly swiat ze swoimi dziecinnymi
    teoriami.
    EOT

    Hubert
    hubertg[at]poczta.onet.pl

  • 42. Data: 2003-04-09 21:18:51
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...sobie.do.woli.invalid>
    napisał w wiadomości news:b722e4$gj3$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > A to co Cie spotkalo bylo calkowicie normalne, zapewniam Cie, ze pieniadze
    > nie zniknely ani nie wyparowaly z Twojego konta, miales po prostu pecha -
    > trafila Ci sie awaria bankomatu. Zdarza sie.

    Tez masz pecha ty durny polski chuju ,
    ze tu sie urodziles

    Nie wspolczuje

    EOT

  • 43. Data: 2003-04-09 21:22:52
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Logiker" <l...@g...pl> wrote in

    /ciach.../

    > Tez masz pecha ty durny polski chuju ,
    > ze tu sie urodziles
    >
    > Nie wspolczuje
    >
    > EOT

    Takiego zachowania na grupie nie bedziemy tolerowac. Najwyzszy czas abys odpoczal od
    Usenetu i nadrobil braki w kulturze.

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 44. Data: 2003-04-09 21:32:39
    Od: l...@l...ru

    > Tez masz pecha ty durny polski .... ,
    > ze tu sie urodziles
    >
    > Nie wspolczuje
    >
    > EOT

    ej...koleś bez takich!! idź lepiej na spacer. wszyscy ci tłumaczą jak jakiemu
    dobremu człowiekowi a ty swoje.
    lukasz

  • 45. Data: 2003-04-09 22:54:51
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    Przeczytałem wszystkie posty w wątku i mianuję Cie królemTROLLI. To powinno
    dać Ci satysfakcję i zakończyć ten wątek w którm padły już wszystkie możliwe
    wyjaśnienia.
    Zakładam, że nikt nie może być takim debilem...czyli ciągniesz tę jałową
    dyskusję bo jesteś Trollem.
    Proszę o nie karmienie tego Trolla bo i tak już się bardzo upasł.
    P.

  • 46. Data: 2003-04-09 22:57:55
    Od: "Artur Filipczak" <t...@p...pl>

    Logiker typed: [...]

    po prostu zal mi sie ciebie zrobilo...

    zes taki glupi

    --
    "Dr Hooke nie mógł uczynić tego, do czego pretenduje...
    Wiem, że jest zbyt słaby w geometrii, by to uczynić."

  • 47. Data: 2003-04-09 22:59:23
    Od: "Robert1" <piotr@_centrum.cz>

    > Nie spodziewalem sie tu spotkac az tak licznego grona
    > obroncow zwyklego niechlujstwa kilku informatykow

    Dzis nic nie bylo na prhn wiec przynajmniej tu jest sie z czego (a raczej
    kogo) posmiac :)

    Pozdr.,
    Piotr

  • 48. Data: 2003-04-09 23:26:03
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Logiker<l...@g...pl> nagryzmolił(a) w

    > Wiem , ale nie swiadczy to chyba najlepiej o autorach tychze wytryn
    > Autoryzacja apletow ( np THAWTE ) to koszt pareset USD rocznie ,
    > i naprawde to wstyd dla kazdego banku przyznawanie sie do takich
    > "oszczednosci "

    A Thawte nie jest w ogóle darmowy??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 49. Data: 2003-04-10 00:43:56
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > A Thawte nie jest w ogóle darmowy??

    Witam,

    www.thawte.com - a wogole to tylko testowe certyfikaty sa darmowe, a
    normalne sa odpowiednio platne - ja paru uzywam i jestem zadowolony.

    Pozdrawiam,

  • 50. Data: 2003-04-10 06:37:38
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    >
    > www.thawte.com - a wogole to tylko testowe certyfikaty sa darmowe, a
    > normalne sa odpowiednio platne - ja paru uzywam i jestem zadowolony.

    Thawte personalny certyfikat jest free.

    pozdrawiam
    Rysiek