  • Data: 2003-04-10 13:22:12
    Temat: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b71tq2$g4s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem , moze swiat sie tak zmienil ze sie w nim gubie :)))
    >
    > Jezeli dostaje od urzadzenia pisemny komunikat
    > ze nie byla w stanie wykonac zadanie z powodu
    > "błądu w podajniku" i że "twoje konto nie zostało obciążone"
    > to chyba mam powod do zmartwien, ze to samo urzadzenie
    > pomniejszylo dostepne mi srodki z innych urzadzen tego typu

    Szanowny Panie nieLogiker, proszę sprawdzić czy pana konto zostało obciążone
    czy tylko zablokowano środki, blokada a obciążenie to całkiem dwie różne
    sprawy i bankomat i napisał prawdę.

    Co do sądu to gwarantuję że w regulaminie korzystania z konta czy też z
    karty jest napisane że może Pan pocałować bank w nos czy też euronet a oni
    mają teraz 7 dni na zdjęcie blokady i żadne krzyczenie czy wyzywanie nie
    pomogą.