  • Data: 2003-04-10 07:29:40
    Temat: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 9 Apr 2003 19:52:32 +0200 "Logiker" <l...@g...pl> wrote:

    > Dzisiaj podczas proby wyplaty pieniedzy z konta
    > otrzymalem komunikat
    >
    > "WYST?PI? B??D PODAJNIKA PIENI?DZY
    > BANKOMAT NIE MÓG? WYDAAE GOTÓWKI
    > TWOJE KONTONIE ZOSTA?O OBCI??ONE"
    >
    > Posiadam odpowiedni wydruk z bankomatu
    >
    > No to trudno , pewnie brak gotowki , zacial sie mechanizm
    > pomyslalem, i ide do nastepnego bankomatu ( innej firmy )
    >
    > Okazalo sie ze stan mojego konta zostal pomniejszony o
    > niewyplacana kwote !!!!!!
    >
    > Moim zdaniem to skandal ze, taki bankomat z
    > oprogramowaniem, ktore wysyla do banku komunikat
> [...]

    Tak! Tak! Idz sie sadzic!
    Niestety bankomaty sa tak oprogramowane, ze jak przed wyplata
    sprawdzaja, czy masz kase, to od razu _blokuja_ wybrana kwote. Dopiero
    potem probuja ja wyplacic.

    Jezeli zdarza sie taki przypadek powinienes zadzwonic do Euronetu
    (numer jest na kazdym bankomacie), powiedziec w 3 slowach co sie
    stalo, i poczekac pare (czasem kilkanascie lub kilkadziesiat) minut.
    Rozmowa z Euronetem trwa doslownie 3 minuty, i po niedlugim czasie
    kasa wraca.

    Szymon

    ps. Milego sadzenia sie :-)