  • Data: 2003-04-11 08:05:38
    Temat: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do sądu to gwarantuję że w regulaminie korzystania z konta czy też z
    > karty jest napisane że może Pan pocałować bank w nos czy też euronet a oni
    > mają teraz 7 dni na zdjęcie blokady i żadne krzyczenie czy wyzywanie nie
    > pomogą.

    dla niego powinni tą blokadę potrzymać równe 7*24 godziny - 1 sekunda (ot taki
    zapas ;)

    swgo czasu też wypłacałem kaskę z euronetu i podajnik się zaciął. Pech chciał,
    że potrzebowałem kasę, a portfel pusty. Jeden telefon do mBanku, że tu i tu
    bankomat się zepsuł i czy mogą blokadę cofnąć. Wg usłyszanej odpowiedzi to
    zawiadamiają euronet i gdy potwierdzą niewydanie kasy, ściągną blokadę z mojego
    konta. Nie trwało to dłużej niż 8h. Tylko trzeba spokojnie i bez wrzasków.