eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania › Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 05 Nov 2015 14:57:03 +0100
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    References: <n1f00s$v7m$1@node1.news.atman.pl>
    <n1f51s$nub$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <563b2323$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1fcl8$kqu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <n1fcl8$kqu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <563b6033$0$700$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
    X-Trace: 1446731827 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 700 91.197.153.32:44639
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617722
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-11-05 o 11:56, Piotr Gałka pisze:
    >
    > Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości
    > news:563b2323$0$657$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >>>> Zmienić rachunek do zwrotu można mailowo lub w oddziale (wypłacić w
    >>>> gotówce się nie da) ale... w obu przypadkach potrzebne (w mailu
    >>>> skany): dowód osobisty (zroumiałe),
    >>>
    >>> Informacja nie na 100% pewna.
    >>> Słyszałem od kogoś, że zdarzył się klient który postawił się BZWBK i
    >>> otworzył rachunek nie dając sobie zeskanować dowodu.
    >>
    >> A jaki problem? Dają wtedy do podpisania oświadczenie o odmowie skanu
    >> i tyle.
    >>
    > Napisałem w związku ze "(zrozumiałe)".
    > Czy na pewno "A jaki problem?".
    > Pół roku temu, kredyt dla firmy, BZWBK - albo skan albo nie ma kredytu -
    > takie mamy procedury. A to był dopiero co dostany nowy dowód (nie mój) i
    > założenie, że tego to się już nie będzie na prawo i lewo...

    A bo to robi pewnie różnicę, czy Ty chcesz coś od banku, czy bank od
    Ciebie :)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1