  • Data: 2015-11-06 12:00:29
    Temat: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-06 o 09:49, Piotr Gałka pisze:
    > Może jestem łatwowierny i daję się wpuścić w maliny przez pismaków, ale
    > zapamiętałem z jakiegoś artykułu, że kilkadziesiąt tysięcy ludzi w
    > Polsce spłaca kredyty za zakup rzeczy, których nie kupili. Wydaje mi
    > się, że w większości przypadków przyczyną był zakup dokonany za pomocą
    > zgubionego/skradzionego dowodu osobistego. Taki zgubiony/skradziony
    > dowód dostarcza sklepowi tylko jednego dodatkowego papierka - skan tego
    > dowodu. Skoro twierdzisz, że taki skan jest bez znaczenia to skąd się
    > wzięło te kilkadziesiąt tysięcy ludzi, bo przecież na umowie były nie
> [...]

    Nie sądzę, aby się wzięło, ponieważ jest to prawnie niemożliwe, aby
    musieć odpowiadać za dług zaciągnięty przez złodzieja. To jest tylko
    kwestia odpowiednio podjętej obrony, bo oczywiście chowanie głowy w
    piasek (albo skarżenie się prasie zamiast złożenia odpowiedniego środka
    zaskarżenia) może rzeczywiście spowodować, że terminy na zaskarżenie
    miną bezpowrotnie.

    --
    Liwiusz