  • Data: 2015-11-06 09:49:54
    Temat: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:n1hnqg$mmd$1@node2.news.atman.pl...

    > I nie potrzeba do tego skanu dowodu (pamiętasz o czym jest dyskusja?).

    Może jestem łatwowierny i daję się wpuścić w maliny przez pismaków, ale
    zapamiętałem z jakiegoś artykułu, że kilkadziesiąt tysięcy ludzi w Polsce
    spłaca kredyty za zakup rzeczy, których nie kupili. Wydaje mi się, że w
    większości przypadków przyczyną był zakup dokonany za pomocą
    zgubionego/skradzionego dowodu osobistego. Taki zgubiony/skradziony dowód
    dostarcza sklepowi tylko jednego dodatkowego papierka - skan tego dowodu.
    Skoro twierdzisz, że taki skan jest bez znaczenia to skąd się wzięło te
    kilkadziesiąt tysięcy ludzi, bo przecież na umowie były nie ich podpisy
    (oczywiście zakładając, że to wszystko nie jest wyssane z palca)?
    P.G.