  • 31. Data: 2006-08-17 13:10:34
    Temat: Re: Dostęp do millenet-u z linuxa?
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    Stormy Waters wrote:
    > gdyż ten oferował dostęp do końta przez internet a w

    > chodzilo Ci o "proprietary" ?
    > to moze w bardzo wolnym tlumaczeniu tutaj
    > "jedyny wlasciwie sluszny" i/lub "jedynie slusznie wlasciwy" ;-)

    proprietary =:-(
    wg. Webstera: 2 : something that is used, produced, or marketed under
    exclusive legal right of the inventor or maker; specifically : a drug
    (as a patent medicine) that is protected by secrecy, patent, or
    copyright against free competition as to name, product, composition, or
    process of manufacture

    a w wolnym tłumaczeniu to raczej powiedziłbym ,,głęboko niesłuszny'' =:-/

    ale dalej nie wiem jakiego polskiego określenia należałoby użyć

    max

    --
    adres w rot13

  • 32. Data: 2006-08-17 13:38:13
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > a w wolnym tłumaczeniu to raczej powiedziłbym ,,głęboko niesłuszny'' =:-/

    no wlasnie owo NIE przed "sluszny" w domysle rzecz jasna ;-)

    SW

  • 33. Data: 2006-08-17 13:43:53
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Możliwość dostępu lub nie za pomocą Firefoxa (zwłaszcza, że u innych
    > działa) nie powinna być sprawą decydującą za lub przeciw. Co będzie jak
    > Ci się wywali sam program i nie będziesz miała dostępu do konta w żadnym
    > banku? Zrezygnujesz ze wszystkich?

    nie zdzierzy i zrezygnuje !
    i poczeka na bank ktory zaimplementuje system bankowy "open source" :)
    a do tego czasu wszelkie plastiki nozyczkami i swastyki w oczach ;)
    nie bedzie mainframe czy inny midrange plul w mojego paler peceta, hehe

    SW

  • 34. Data: 2006-08-17 15:02:28
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Uwaga, udało mi się dziś zalogować (nic nie zmieniałam, nic nie
    > przestawiałam). Kart jeszcze nie pocięłam, zastygłam z
    > nożyczkami w powietrzu i nie wiem, co robić:)

    Na pewno przeczytali naszą dyskusję i przestraszyli się Ważnych
    Instytucji, dlatego przywrócili obsługę FF

    =:-)
    max

    --
    adres w rot13

  • 35. Data: 2006-08-17 15:14:11
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Na pewno przeczytali naszą dyskusję i przestraszyli się Ważnych
    > Instytucji, dlatego przywrócili obsługę FF

    no ba ! ja zaraz napisze skarge do Andrzeja L ze jako mlodociany malorolny
    ale rolnik patriota i katolik ! z powdu suszy/powodzi (co potrzebne skreslic
    co niepotrzebne zostawic) klepie biede i nie stac mnie na nowoczesny
    komputer, a ten co mam to aktualna konfiguracja sprzetowa zezwala jedynie na
    instalacje Win 3.11 PL wiec nie moga mnie zmusic do upgrade bo mnie nie stac.
    a dostep do pieniedzy ( ktorych i tak przeciez nie mam ) mniec muszem i basta.
    inaczej sam sie potne. ale szarym mydlem chyba dla odmiany ;-)
    i EOT :)

    SW

  • 36. Data: 2006-08-17 15:32:31
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Na pewno przeczytali naszą dyskusję i przestraszyli się Ważnych
    > Instytucji, dlatego przywrócili obsługę FF

    absurdy absurdami ale tak na powaznie mialem kiedys zabawna sytuacje.
    dostalem do opiniowania bankowy interfejs web'owy. i wiekszosc w sumie ok.
    mnie interesowal glownie obszar kk ale z ciekawosci zaczalem sie bawic troche.
    i wyszedl kwiatek m.in z rozdzielczoscia.
    okazalo sie ze wszystko fajnie hula
    ale w resolution >= 1024x768. na mniejszej brakowalo telewizora aby kliknac
    jakis suwak czy inne combo box :) okazalo sie ze chlopaki oparli sie na
    jakichs badaniach rynkowych jakoby 80% uzytkownikow korzystalo z wyzszych
    rozdzielczosci. i siem "rozjezdzalo" hehe. no to juz gniot i wiocha moim
    zdaniem. nie kazdy ma bowiem dobre oczy / o sprzecie nie pomne /

    SW

  • 37. Data: 2006-08-17 16:55:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-08-17, MrMrooz <mrmrooz_usunac_@_to_tez_gazeta.pl> wrote:
    > Ktoś się przestraszył? Tylko nie wiem czy bank czy firefox :-)

    Na pewno nie było żadnych zmian u mnie, ale i nie podejrzewam, żeby
    ktoś się przestraszył, myślę, że coś im chwilowo nie działało.

    > Zastanowić się, czy to konto jest Ci w ogóle potrzebne jako konto. Ja
    > akurat trzymam Pekao ze względu na bankomaty

    To jest w tej chwili jedyna zaleta pekao w porównaniu z innymi
    bankami.

    >i pakiet pomocny.

    Korzystałeś z tego kiedyś? Jak to wyglądało?

> [...]
    > działa) nie powinna być sprawą decydującą za lub przeciw. Co będzie jak
    > Ci się wywali sam program i nie będziesz miała dostępu do konta w żadnym

    Na amen, na zwasze i definitywnie, bo nie bardzo rozumiem?

    Renata

  • 38. Data: 2006-08-17 21:51:11
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Renata Gołębiowska wrote on 2006-08-17 18:55:

    > Korzystałeś z tego kiedyś? Jak to wyglądało?
    Tak. Dzwonisz na infolinię Pekao i mówisz o co chodzi - już nie
    pamiętam, czy potem trzeba do Elvii zadzwonić czy sami oddzwaniają. Raz
    przyjechał ślusarz i wymienił zamek bo się zacinał, a raz miałem
    holowanie samochodu pod dom a po weekendzie do warsztatu.

    > Na amen, na zwasze i definitywnie, bo nie bardzo rozumiem?
    Teoretyzowałem - przypadkowa usterka Firefoxa i brak dostępu przez tą
    przeglądarkę do wszystkich banków, w których masz konta - pytanie - czy
    będziesz chciała *tylko z tego powodu* rezygnować z tych kont?

    Michał M

  • 39. Data: 2006-08-17 22:00:52
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-08-17, MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> wrote:

    > Teoretyzowałem - przypadkowa usterka Firefoxa i brak dostępu przez tą
    > przeglądarkę do wszystkich banków, w których masz konta - pytanie - czy
    > będziesz chciała *tylko z tego powodu* rezygnować z tych kont?

    Nadal nie bardzo rozumiem, równie dobrze prąd mi mogą wyłączyć, więc
    co do tego ma akurat usterka FF? Naprawia się i tyle. Nie prowadzę
    ciągłych operacji bankowych.

    Renata