  • 1. Data: 2006-08-15 11:39:26
    Temat: Pożyczka giełdowa w Kredyt Banku
    Od: "adam" <f...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich serdecznie.

    Dwa miesiace temu po wielu staraniach (o których nie bede tu pisac), udalo
    ni sie dostac kredyt na obrot akcjami na rynku wtornym. Ale tylko na 2
    miesiace :( Wczoraj dzwonie do odziału i dowiedziałem się, ze już nie
    dostane kredytu po po kalkulacji wyszlo im, ze jest oplacalny tylko od
    poziomu 500.000 pln.W żadnym ze znanych mi regulaminów nie ma o tym mowy.
    Podobno to wymysł Pani Dyrektro oddziału.

    W związku z tym, mam pytanko dla znawcow tematu, albo dla osob, które tez
    braly podobna pozyczke. Czy warto probowac w innych odzialach, jak wygladaja
    procedury w tym banku, ile do powiedzenia ma Dyrektor oddziału.

    Na stronie KB wogole nie mam mowy o tym kredycie, ale jest na bankierze:

    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/narzedzia/profil/?p
    rodukt_id=1233

    Nie chciałbym zmieniac biura i banku, ze wzgledu na niskie prowizje i niskie
    oprocentowanie kredytu.

    Dziekuje z gory za pomoc.

    Adam

  • 2. Data: 2006-08-21 10:03:03