  • 1. Data: 2006-08-15 10:20:14
    Temat: KK jak działa oprocenowanie ?
    Od: "grzechu" <g...@g...com>

    Mam jedno pytanko dotyczące sposobu obliczania przez banki
    oprocentowania na KK. Przykład: wyciągam z bankomatu awaryjnie 1000
    PLN. Przychodzi wyciąg ze spłata minimialną. Spłacam więcej-
    załozmy 500 zeta. Za nastepny miesiąc przychodzi drugi wyciąg. Czy
    odsetki na tym drugim wyciagu beda liczone dalej od tego pierwszego
    wyciagnietego 1000 czy beda uwzględniały moją wpłatę - 500 pln i
    bedą naliczone od pozostałego zadłużenia ?

  • 2. Data: 2006-08-15 10:34:18
    Temat: Re: KK jak działa oprocenowanie ?
    Od: szulu <s...@n...poczta.fm>

    grzechu napisał(a):

    > bedą naliczone od pozostałego zadłużenia ?

    od pozostalego zadluzenia

    pzdrw
    szulu