  • 1. Data: 2003-11-14 09:04:10
    Temat: Dostałem kredyt hipoteczny w PKOPB i co dalej...
    Od: "WaldeK" <w...@g...pl>

    Witam,
    Dostałem kredyt hipoteczny w PKOPB, jestem zadowolny :-). Mam parę pytań
    proszę usenet'owiczów o radę i odpowiedź.

    1. O co chodzi z wekslem inblanco? Na czym "to" polega???
    Muszę kupić weksel inblanco o nominale 100 zł a następnie w jakimś urzędzie
    podbić nominał do 109 zł.
    Po co to jest??? Skoro do póki nie dostanę wpisu z księgi wieczystej, kredyt
    będzie ubezpieczony....

    2. Muszę założyć ROR w PKOBP, by mi przelewano środki z tego konta na spłatę
    raty kredytowej.
    Napiszcie jakie są opłaty za prowadzenie ROR-u, jaki najlepiej ROR założyć??
    Nie ukrywam, że nie chce nabijać kasy bankom, chcę jak najtaniej.

    3. Z tego co wiem środki na powyższym RORze muszą być przed "pierwszym"
    każdego miesiąca, ponieważ 1. ściagają już wymaganą kwotę. Czy można
    wynegocjowac sobie do np. 5. dnia każdego misiąca ściąganie raty?????

    Pozdrowiania
    Waldek

  • 2. Data: 2003-11-14 09:18:02
    Temat: Re: Dostałem kredyt hipoteczny w PKOPB i co dalej...
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    Potem poprosza o akt urodzenia rodzicow .... ;)

    Tak to jest z tymi Panstwowymi marmurami ....

  • 3. Data: 2003-11-14 09:39:38
    Od: "shindo" <s...@o...pl>

> [...]
    urzędzie
    > podbić nominał do 109 zł.
    > Po co to jest??? Skoro do póki nie dostanę wpisu z księgi wieczystej,

    Weksel mozesz kupic nawet z 1zl.
    Idz do Urzedu Miejskiego. Pani/Pan da Ci formularz do wypisania, blankiet na
    oplate, a pozniej przystawi pieczatke.
    Ta czynnosc nazywa sie chyba doskarbienie weksla ;-)
    Nie ma to nic wspolnego z ubezpieczeniem. Ubezpieczony bedzie bank ;-)
    Bedzie mial weksel in-blanko w razie egzekucji dlugu, czego nie zycze.

    pozdrawiam,
    Shindo

  • 4. Data: 2003-11-14 09:46:08
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "WaldeK" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Dostałem kredyt hipoteczny w PKOPB, jestem zadowolny :-). Mam parę pytań

    gratuluję ... dziwny jest ten bank, że takim osobom daje kredyt ..
    zapytaj o wszystko w banku - zanim nie wyjaśnisz wszelkich wątpliwości nie
    podpisuj umowy

    a skoro spełniasz warunki banku, to oni będą cię traktować jak Klienta -
    pytaj o wszystko i wyjaśniaj wątpliwości
    wbrew pozorom pracownicy działu kredytów są uprzejmi i myślę, że na
    wszystkie pytania odpowiedzą

    co ci z tego, że ktoś na grupie powie, że możesz negocjować zmianę terminu
    spłaty ?
    spytaj najpierw w banku, a dopiero kiedy uzyskasz niesatysfakcjonującą
    odpowiedź, zweryfikuj ją na grupie (a lepiej sam poszukaj w regulaminie lub
    spytaj osobę, która udzieli w banku odpowiedzi, na jakiej podstawie
    odpowiedź została udzielona)

    -na weksel musisz nakleić znaczek opłaty skarbowej
    -prowadzenie konta zgodnie z tabelą opłat i prowizji na www.pkobp.pl lub pod
    numerem infolinii, który również znajduje się na www.pkobp.pl
    -termin spłaty uzgodnij z bankiem przed podpisaniem umowy

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-11-14 09:58:37
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > -na weksel musisz nakleić znaczek opłaty skarbowej

    ja tylko dodam ze weksel musi byc wypisany BEZ ZADNYCH SKRESLEN i poprawek,
    rece mi tak drzaly kiedy podpisywalem swoje ze hej. Jak zrobisz blad
    kupujesz nastepny :(

    sq

  • 6. Data: 2003-11-14 09:59:55
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

> [...]
    założyć??
    > Nie ukrywam, że nie chce nabijać kasy bankom, chcę jak najtaniej.

    Nie musisz zakładać RORu. Istnieje możliwość przelewania samemu. Ja
    przynajmniej tak robię i jestem b. zadowolony. Przy kredycie walutowym można
    próbować wstrzelić się w niższy kurs, bo ratę kredytu masz spłacić do 1.
    danego miesiąca, więc jeśli spłacisz np. 25. to poza niższym kursem możesz
    mieć niższe odsetki.
    ROR jest faktycznie wymagany, jeśli wybierzesz wariant ubezpieczenia kredytu
    z płatnością co miesiąc. Płacąc z góry raz na pół roku (rok?) nie musisz
    zakładać konta w PKO BP.

    > 3. Z tego co wiem środki na powyższym RORze muszą być przed "pierwszym"
    > każdego miesiąca, ponieważ 1. ściagają już wymaganą kwotę. Czy można
    > wynegocjowac sobie do np. 5. dnia każdego misiąca ściąganie raty?????

    Nie, ale patrz wyżej.

    Radek

  • 7. Data: 2003-11-14 10:02:20
    Od: "WaldeK" <w...@g...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "WaldeK" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > gratuluję ... dziwny jest ten bank, że takim osobom daje kredyt ..

    Nie mogę wytrzymać kiedy "taka osoba" w jakiś dziwny sposób nie wiem
    dlaczego, dostała mózg i rączki do klepania w klawiaturkę jak ty, pisze
    powyższe rzeczy...

    Komentarze nie na temat schowaj dla siebie! Znasz mnie że tak piszesz?

    W.

  • 8. Data: 2003-11-14 10:04:30
    Od: "Waldemar Katus" <w...@g...pl>

    shindo <s...@o...pl> napisał(a):

    > urzędzie
    > kredyt
    >
    > Weksel mozesz kupic nawet z 1zl.

    Skoro moge weksel kupić za 1 zł, to dlaczego Pani z "kredytów" kazała za
    109??? (kredyt wysokości 109 000, może to jest jakiś przelicznik)

    W.

  • 9. Data: 2003-11-14 10:04:48
    Od: "WaldeK" <w...@g...pl>

  • 10. Data: 2003-11-14 10:47:46
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]

    > powyższe rzeczy...
    >
    > Komentarze nie na temat schowaj dla siebie! Znasz mnie że tak piszesz?

    nie znam cię, ale czytam co piszesz

    skoro twierdzisz, że "pani w banku kazała kupić weksel", lub "pani w banku
    kazała założyć konto", a nie spytałeś nawet po co i dlaczego to coś jest nie
    tak
    to ty jesteś klientem banku, a nie petentem, który z tego tytułu, że dostał
    kredyt nie zadaje żadnych dodatkowych pytań tylko grzecznie spełnia rozkazy
    banku ....
    a jak już poprzednio napisałem, możesz dokładnie te same pytania zadać w
    banku i na pewno uzyskana odpowiedź będzie bardziej wartościowa (o ile
    zadasz dobrze pytania)

    ale ponieważ Cię nie znam, to uznaję, że źle zinterpretowałem to co
    napisałeś i przepraszam za to co napisałem, bo być może słowa te nie powinny
    być skierowane do Ciebie (ale nie kasuję ich, bo być może przydadzą się
    komuś z grupy na przyszłość)

    --
    pozdrawiam
    plusz