  • 11. Data: 2003-11-14 10:48:30
    Temat: Re: Dostałem kredyt hipoteczny w PKOPB i co dalej...
    Od: "shindo" <s...@o...pl>

    > Skoro moge weksel kupić za 1 zł, to dlaczego Pani z "kredytów" kazała za
    > 109??? (kredyt wysokości 109 000, może to jest jakiś przelicznik)

    Nie nie. Masz kupic weksel na kwote kredytu, a zaplacisz za to 0,1% czyli
    109zl.
    Masz dokladnie 109 000 czy z drobnymi?
    Najlepiej, to zapytaj raz jeszcze w banku.

    Shindo

  • 12. Data: 2003-11-14 11:09:31
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WaldeK" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 1. O co chodzi z wekslem inblanco? Na czym "to" polega???
    > Muszę kupić weksel inblanco o nominale 100 zł a następnie w jakimś
    urzędzie
    > podbić nominał do 109 zł.

    Jak juz pisali inni - za weksel sie placi 0,1% jego wartosci. Jako, ze
    weksle sa sprzedawane w okreslonych nominalach musisz zwiekszyc jego wartosc
    dokupujac znaczki oplaty skarbowej.

    > Po co to jest??? Skoro do póki nie dostanę wpisu z księgi wieczystej,
    kredyt
    > będzie ubezpieczony....

    To jest zupelnie inna bajka. Weksel bedzie w sejfie banku az nie splacisz
    calkowicie kredytu. To takie dodatkowe zabezpieczenie banku.

    > 2. Muszę założyć ROR w PKOBP, by mi przelewano środki z tego konta na
    spłatę
    > raty kredytowej.
    > Napiszcie jakie są opłaty za prowadzenie ROR-u, jaki najlepiej ROR
    założyć??
    > Nie ukrywam, że nie chce nabijać kasy bankom, chcę jak najtaniej.

    Ja nie musialem zakladac zadnego RORu - puszczam sam przelewy z mBanku.
    Wazne jest tylko to, zeby sie to odbywalo miedzy 20 kazdego miesiaca a 1
    nastepnego, bo inaczej jest to traktowane jako wczesniejsza splata kapitalu,
    a nie wplata raty - mozna sie zdziwic monitem do zaplacenia nieuisczonej
    raty.

    > 3. Z tego co wiem środki na powyższym RORze muszą być przed "pierwszym"
    > każdego miesiąca, ponieważ 1. ściagają już wymaganą kwotę. Czy można
    > wynegocjowac sobie do np. 5. dnia każdego misiąca ściąganie raty?????

    Nie da sie, sam pytalem, system przetwarza dla wszystkich w jednym
    terminie - nie do obejscia. A reszta uwag j.w.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 13. Data: 2003-11-14 12:25:49
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Ja też się staram o kredyt w PKOBP.
    Mógłbyś mi powiedzieć, o ile większą miałeś zdolność od wartości miesięcznej
    raty kredytu? Zastanawiam się, jak to jest, gdy zdolność jest bardzo
    zbliżona do raty, tzn. jak niewiele zostaje po odliczeniu raty i wszystkich
    opłat "życiowych".

    Boa.

  • 14. Data: 2003-11-14 12:59:54
    Od: "Waldemar Katus" <w...@g...pl>

    Boa <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > raty kredytu? Zastanawiam się, jak to jest, gdy zdolność jest bardzo
    > zbliżona do raty, tzn. jak niewiele zostaje po odliczeniu raty i wszystkich

    W moim przypadku miałem zdolność w wiele większą, ale nie przejmuj sie.
    Jeżeli złożysz wniosek i nie będzie żandych niejsności bez problemu
    dostaniesz kredyt.

  • 15. Data: 2003-11-14 14:25:44
    Od: "W" <w...@g...pl>

    WaldeK <w...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > każdego miesiąca, ponieważ 1. ściagają już wymaganą kwotę. Czy można
    > wynegocjowac sobie do np. 5. dnia każdego misiąca ściąganie raty?????

    Witka ponownie!
    Niestety walczyłem z Panią z banku PKOBP i nie ma szans na to bym nie
    zakładał tam RORu, taki od kilku tyg. jest wymóg i rzadko się zdarza, że
    odpuszczają to :-((((((((((((((((((((

    Pozdr.
    W.

  • 16. Data: 2003-11-14 14:29:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Niestety walczyłem z Panią z banku PKOBP i nie ma szans na to bym nie
    > zakładał tam RORu, taki od kilku tyg. jest wymóg i rzadko się zdarza, że
    > odpuszczają to :-((((((((((((((((((((

    Masz to w umowie (wymóg założenia ROR) czy Pani Ci powiedziała? Bo jak nie
    masz w umowie, to powiedz Pani, żeby jeszcze raz przemyślała to co mówi
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-11-14 15:16:32
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    W <w...@g...pl> wrote:
    > Niestety walczyłem z Panią z banku PKOBP i nie ma szans na to bym nie
    > zakładał tam RORu, taki od kilku tyg. jest wymóg i rzadko się zdarza,
    > że odpuszczają to :-((((((((((((((((((((

    A czy w regulaminie jest o tym mowa? Każ sobie wskazać palcem.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 18. Data: 2003-11-14 21:36:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ja tylko dodam ze weksel musi byc wypisany BEZ ZADNYCH SKRESLEN i
    poprawek,
    > rece mi tak drzaly kiedy podpisywalem swoje ze hej. Jak zrobisz blad
    > kupujesz nastepny :(

    LOL. Trzeba było kupić za złotówkę, wypełnić, a potem dopiero dopłacić
    brakującą opłatę skarbową ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 19. Data: 2003-11-14 23:38:55
    Od: vojtus <v...@z...polsl.gliwice.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@s...preczgazeta.pl> wrote:

    > A czy w regulaminie jest o tym mowa? Każ sobie wskazać palcem.

    Tez probowalem w Gliwicach bez roru ale sie abolutnie i bezwzglednie nie
    dalo - po prostu beton. Probowalem tez zmienic w umowie wczesniejsza splate
    uniezaleznic od toip i wywalic punkt ze prezesik z kumplami ustala sobie
    marze ale takze beton. Czy komus sie udalo gdzies negocjowac umowe z PKO BP
    SA?

    Pozdrowka
    LEO

  • 20. Data: 2003-11-15 12:07:17
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > Skoro moge weksel kupić za 1 zł, to dlaczego Pani z "kredytów" kazała za
    > 109??? (kredyt wysokości 109 000, może to jest jakiś przelicznik)

    Z tego co wiem to standardowo weksel może być maksymalnie
    na kwotę 1000zł każda dodatkowa złotówka dopłaty umożliwia
    podwyższenie tej kwoty o kolejne 1000 zł. Dla mnie to jest trochę
    chore że bank podwójnie się zabezpiecza kosztem klienta. 109 zł to
    może nie majątek jak spojrzeć na całą kwotę kredytu jednak zawsze.

    Pozdr axell