  • 11. Data: 2003-12-04 21:06:47
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bqnqi8$8ga$1@topaz.icpnet.pl...

    > Ale numer!
    > Dzis rano przyszedl SMS "Witamy w Programie IDEA PROFIT! W ciągu 6 tyg.
    > otrzymasz karte uczestnika."
    >
    > Zgloszenie do programu wyslalem tak z poltora roku temu :)

    Widać musiał spaść za biurko, robili remont i znaleźli. :-)
    A mogli wywalić. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 12. Data: 2003-12-04 21:10:43
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zgloszenie do programu wyslalem tak z poltora roku temu :)

    Zresztą ja bym napisał do p...@i...pl z pytaniem o powód takiego
    obsunięcia terminu. Może faktycznie coś jest 'namiąchane' w systemie i nie
    chodziło jedynie o fizyczne wklepanie do kompa danych...

    Na kartę też możesz poczekać, bo są przesunięcia związane z ich produkcją.
    Moja (była) druga połówka naczekała się kilka miesięcy. Przysłali z samym
    nazwiskiem. Więc czeka znów na poprawioną wersję. Tak od sierpnia. :-)

    Ale jeden mail do nich załatwi sprawę. Odpowiadają szybko i konkretnie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-12-04 22:00:02
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqo7si$mj5$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:

    > Ale jeden mail do nich załatwi sprawę. Odpowiadają szybko i
    > konkretnie.

    Poki dobrze dziala tez pisanie na grupe bankowa, nie bede sie dodatkowo
    wysilal ;)

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-12-04 22:03:10
    Temat: Re: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    t...@4...com,
    SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>:
    > pewnie wczesniej nie spelniales warunkow, nic w tym dziwnego nie ma :)

    Wczesniej nie spelnialem - wyslalem, jak spelnilem.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-12-05 00:24:41
    Temat: Re: Re: Re: Do?adowanie POP-a przez Euronet
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >Wczesniej nie spelnialem - wyslalem, jak spelnilem.
    no to zaginelo w akcji :) reklamuj!!! punkty bys mial za ten okres w
    ktorym nie byles w programie, a to jakby nie patrzec sa straty dla
    ciebie...

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 16. Data: 2003-12-05 06:30:02
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqo6hf$k6m$...@t...icpnet.pl,
    Robert <u...@o...pl>:

    > Dzieki za uswiadomienie. Przy okazji sprobuje sie zalogowac tak jak
    > Wojtek kazali ;) i sprawdzic, czy moze juz sa jakies punkty...

    Sa, i to calkiem sporo, bo 1000.
    Przyszlo mi do glowy, ze impulsem dla "popchniecia" mojej rejestracji moglo
    byc wyslanie przeze mnie kilka tygodni temu SMS'a SALDO na 300.

    Tak grzebie po stronie Idei i nie moge znalezc zadnego sposobu zamiany
    punktow na doladowanie oprocz wyslania SMSa na 300. Nie mozna tego zrobic
    przez WWW? Jesli mozna, to prosilbym o link. Jestem zarejestrowany i mam
    login.

    A ile sie dostaje w "doladowanie za uzywanie".

    Wreszcie, bardziej w temacie, doladowujac przez bankomat mozna spokojnie
    uzyc karty kredytowej, nie grozi niespodziewana prowizja? Wiem, ze to sa
    niby bezgotowkowe, ale chcialbym sie upewnic...

    Dzieki za ew. pomoc i prosze nie krzyczec na lamera.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-12-05 08:28:00
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Sa, i to calkiem sporo, bo 1000.

    No to musiałeś mieć już wcześniej konto (tylko o tym nie wiedziałeś ;-)))),
    bo na początek dają 100.

    > Przyszlo mi do glowy, ze impulsem dla "popchniecia" mojej rejestracji
    moglo
    > byc wyslanie przeze mnie kilka tygodni temu SMS'a SALDO na 300.

    Niewykluczone.

> [...]
    > przez WWW? Jesli mozna, to prosilbym o link. Jestem zarejestrowany i mam

    AFAIK tylko SMSem - ja się nigdzie na www nie dobrzebałam mozliwości
    doładowania, choć za bardzo nie szukałam - "zbieram" punkty na discmana
    ;-))))

    > A ile sie dostaje w "doladowanie za uzywanie".

    Dostajesz tyle punktów, ile wynosi wartość faktury+100 za korzystanie z DD
    lub obciążenia karty przy płaceniu+punkty za staż+za różne usługi,z których
    np. skorzystać

    > Wreszcie, bardziej w temacie, doladowujac przez bankomat mozna spokojnie
    > uzyc karty kredytowej, nie grozi niespodziewana prowizja? Wiem, ze to sa
    > niby bezgotowkowe, ale chcialbym sie upewnic...

    Spokojnie możesz użyć.

    > Dzieki za ew. pomoc i prosze nie krzyczec na lamera.

    AAaaaaargh! :-))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-12-05 08:43:36
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > Sa, i to calkiem sporo, bo 1000.

    Powinieneś dostać 100 plus 300 za każde pół roku stażu. Czyżbyś miał ten
    telefon tylko od roku? Jeśli tak, to OK. Jeśli nie - pisz do sekcji profit.

    > Przyszlo mi do glowy, ze impulsem dla "popchniecia" mojej rejestracji
    moglo
    > byc wyslanie przeze mnie kilka tygodni temu SMS'a SALDO na 300.

    Myślę, że wątpię.

> [...]
    > przez WWW? Jesli mozna, to prosilbym o link. Jestem zarejestrowany i mam

    Nie ma innego sposobu i jest to celowe - nie da się doładować po okresie
    ważności połączeń wychodzących.

    > A ile sie dostaje w "doladowanie za uzywanie".

    idea.pl -> POP -> promocje
    Pamiętaj o konieczności wyrażenia zgody na przetwarzanie danych. Zresztą
    odpowiedni ekran masz w menu startowym po zalogowaniu do mBox.

    > Wreszcie, bardziej w temacie, doladowujac przez bankomat mozna spokojnie
    > uzyc karty kredytowej, nie grozi niespodziewana prowizja? Wiem, ze to sa
    > niby bezgotowkowe, ale chcialbym sie upewnic...

    Zdecydowanie bezgotówkowe. Zresztą możesz ją zarejestrować w Euronecie do
    doładowań SMS.

    > Dzieki za ew. pomoc i prosze nie krzyczec na lamera.

    No postaram się. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 19. Data: 2003-12-05 08:45:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to musiałeś mieć już wcześniej konto (tylko o tym nie wiedziałeś
    ;-)))),
    > bo na początek dają 100.

    Nieprawda.

    > Niewykluczone.

    Raczej wykluczone. Nikt nie będzie przeszukiwać całego budynku na
    Skierniewickiej po tym, jak nie-uczestnik profitu wyśle SMSa o treści saldo.
    :-)

    Robert nie o tym mówił. :-)

  • 20. Data: 2003-12-05 08:47:45
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqpflp$dii$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > No to musiałeś mieć już wcześniej konto (tylko o tym nie wiedziałeś
    > ;-)))), bo na początek dają 100.

    Ze ja nie wiedzialem, to sie dziwie, ale ze oni nie wiedzieli ;) ?
    http://groups.google.com/groups?selm=bois4b%24dn4%24
    1%40topaz.icpnet.pl

    > AFAIK tylko SMSem - ja się nigdzie na www nie dobrzebałam mozliwości
    > doładowania, choć za bardzo nie szukałam - "zbieram" punkty na
    > discmana ;-))))

    A gdzie mozna je zamienic na discmana?
    Czy to jest moze gdzies w http://sklep.idea.pl/cgi-bin/shop.cgi pod ktoryms
    z linkow, co sie u mnie nie daja otworzyc (Oferta specjalna PROFIT ?)?

    Strony Idei ... chyba nie ma gorszych :(
    Jak sie nie wie wszystkiego, to trudno cokolwiek znalezc.

    > Dostajesz tyle punktów, ile wynosi wartość faktury+100 za korzystanie
    > z DD lub obciążenia karty przy płaceniu+punkty za staż+za różne
    > usługi,z których np. skorzystać

    Zle sie wyrazilem, chodzilo mi o:
    "Doładowanie za korzystanie"
    http://www.idea.pl/portal/map/map/pim_article?articl