  • 1. Data: 2003-12-04 17:22:45
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    Robert <u...@o...pl>:
    > bop0r0$n6m$...@n...lublin.pl,

    > Wlasnie karty zadnej (ani nic) nikt z nas nie dostal, dlatego nie
    > bardzo wiedzialem, co dalej.

    Ale numer!
    Dzis rano przyszedl SMS "Witamy w Programie IDEA PROFIT! W ciągu 6 tyg.
    otrzymasz karte uczestnika."

    Zgloszenie do programu wyslalem tak z poltora roku temu :)

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-12-04 19:37:47
    Od: "m@rkop" <m...@p...spam.pl>

    On Thu, 4 Dec 2003 18:22:45 +0100, Robert wrote:

    > Zgloszenie do programu wyslalem tak z poltora roku temu :)

    Ja wyslalem rok temu i do tej pory nie otrzymalem ani smsa, ani
    karty... ;(

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 3. Data: 2003-12-04 19:40:06
    Temat: Odp: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bqnqi8$8ga$...@t...icpnet.pl...

    > Zgloszenie do programu wyslalem tak z poltora roku temu :)

    Czyli zgodnie zobietnica - po pewnym czzsie;)

  • 4. Data: 2003-12-04 19:42:48
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqo2ir$vr9$...@n...lublin.pl,
    k...@i...pl <k...@i...pl>:
    > Użytkownik Robert <u...@o...pl> w wiadomości do
    > grup dyskusyjnych napisał:bqnqi8$8ga$...@t...icpnet.pl...

    > Czyli zgodnie zobietnica - po pewnym czzsie;)

    Hola, dopiero przyszedl SMS, po "pewnym" czasie to dostane karte. Mam
    nadzieje, ze dozyje ;)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-12-04 19:51:17
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@h...biz>

    Pewna osoba, czyli Robert
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Hola, dopiero przyszedl SMS, po "pewnym" czasie to dostane karte. Mam
    > nadzieje, ze dozyje ;)

    :-D
    Czyli jak ja wysłałem wniosek w lipcu,
    to nie mam się co niepokoić?;-)

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 6. Data: 2003-12-04 20:06:30
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqo3ht$djj$...@k...task.gda.pl,
    Henryk "Plumski" Plumowski <p...@h...biz>:
    > Pewna osoba, czyli Robert
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > :-D
    > Czyli jak ja wysłałem wniosek w lipcu,
    > to nie mam się co niepokoić?;-)

    Ktorego roku? ;)
    Ja wyslalem w maju 2002.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-12-04 20:07:22
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@m...pl,
    m@rkop <m...@p...spam.pl>:

    > Ja wyslalem rok temu i do tej pory nie otrzymalem ani smsa, ani
    > karty... ;(

    Cos taki niecierpliwy? ;)
    Widac po kolei obsluguja. Kiedys na telefon stacjonarny sie czekalo 10 lat.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-12-04 20:38:07
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    > Hola, dopiero przyszedl SMS, po "pewnym" czasie to dostane karte. Mam
    > nadzieje, ze dozyje ;)
    Już JESTEŚ w proficie i masz punkty , które mozesz zamieniać BEz KARTY na
    minuty dodatkowe i doładowania POP

  • 9. Data: 2003-12-04 20:47:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqo5vk$5eu$...@n...lublin.pl,
    k...@i...pl <k...@i...pl>:
    > Już JESTEŚ w proficie i masz punkty , które mozesz zamieniać BEz
    > KARTY na minuty dodatkowe i doładowania POP

    Dzieki za uswiadomienie. Przy okazji sprobuje sie zalogowac tak jak Wojtek
    kazali ;) i sprawdzic, czy moze juz sa jakies punkty...

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-12-04 21:04:21
    Temat: Re: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >Zgloszenie do programu wyslalem tak z poltora roku temu :)
    pewnie wczesniej nie spelniales warunkow, nic w tym dziwnego nie ma :)