    From: "Robert" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Date: Fri, 5 Dec 2003 07:30:02 +0100

    bqo6hf$k6m$...@t...icpnet.pl,
    Robert <u...@o...pl>:

    > Dzieki za uswiadomienie. Przy okazji sprobuje sie zalogowac tak jak
    > Wojtek kazali ;) i sprawdzic, czy moze juz sa jakies punkty...

    Sa, i to calkiem sporo, bo 1000.
    Przyszlo mi do glowy, ze impulsem dla "popchniecia" mojej rejestracji moglo
    byc wyslanie przeze mnie kilka tygodni temu SMS'a SALDO na 300.

    Tak grzebie po stronie Idei i nie moge znalezc zadnego sposobu zamiany
    punktow na doladowanie oprocz wyslania SMSa na 300. Nie mozna tego zrobic
    przez WWW? Jesli mozna, to prosilbym o link. Jestem zarejestrowany i mam
    login.

    A ile sie dostaje w "doladowanie za uzywanie".

    Wreszcie, bardziej w temacie, doladowujac przez bankomat mozna spokojnie
    uzyc karty kredytowej, nie grozi niespodziewana prowizja? Wiem, ze to sa
    niby bezgotowkowe, ale chcialbym sie upewnic...

    Dzieki za ew. pomoc i prosze nie krzyczec na lamera.

    --
    Robert