  • 21. Data: 2003-12-05 08:55:13
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ;-)))),
    >
    > Nieprawda.

    ??? Ja tyle dostałam - coś się zmieniło? 1000 na wjazd teraz dają, czy jak?

    > Raczej wykluczone. Nikt nie będzie przeszukiwać całego budynku na
    > Skierniewickiej po tym, jak nie-uczestnik profitu wyśle SMSa o treści
    saldo.
    > :-)

    Dobrze, że w ogóle "przeszukali" - nie uważasz, że ta cała sytuacja to lekka
    przesada? I to w programie, który z definicji ma "związać" klienta z firmą
    ;-)))

    DD
    > których
    >
    > Robert nie o tym mówił. :-)

    A o czym? Wartość doładowania jest powiązana bezpośrednio z ilością
    posiadanych punktów, a te się za coś dostaje, nie?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2003-12-05 08:56:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A o czym?

    Ok. już wiem - nie siedzę w "promocjach" Idei ;-)))) Jestem tylko prostą
    klientką ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2003-12-05 08:58:20
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqpgfl$1u1$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bqp8mf$o95$1@topaz.icpnet.pl...

    > Powinieneś dostać 100 plus 300 za każde pół roku stażu. Czyżbyś miał
    > ten telefon tylko od roku? Jeśli tak, to OK. Jeśli nie - pisz do
    > sekcji profit.

    Formularz rejestracyjny wyslalem ok. poltora roku (telefon dostalem w
    prezencie "z drugiej reki").

    > Nie ma innego sposobu i jest to celowe - nie da się doładować po
    > okresie ważności połączeń wychodzących.

    OK, rozumiem, co nimi kieruje.

    > idea.pl -> POP -> promocje
    > Pamiętaj o konieczności wyrażenia zgody na przetwarzanie danych.
    > Zresztą odpowiedni ekran masz w menu startowym po zalogowaniu do mBox.

    Tak, to wszystko czytalem: wyglada na to, ze "doladowanie za korzystanie" to
    to samo co "punkty za rejestracje" - jesli tak, to brawa za jednoznaczne
    nazewnictwo.

    > Zdecydowanie bezgotówkowe. Zresztą możesz ją zarejestrować w
    > Euronecie do doładowań SMS.

    OK. Ale wtedy, jak napisales wyzej, nie otrzymam dodatkowych punktow Profit
    za "bankomat".

    > No postaram się. :-)

    Na razie Ci sie udaje - potestujemy dalej Twoja dzisiejsza cierpliwosc ;))

    --
    Robert

  • 24. Data: 2003-12-05 08:58:44
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > A gdzie mozna je zamienic na discmana?

    Robeeeert ! Gadżety Profit. Poczytaj przynajmniej dział profit. :-)

    > Strony Idei ... chyba nie ma gorszych :(
    > Jak sie nie wie wszystkiego, to trudno cokolwiek znalezc.

    Ja je uważam za najlogiczniej ułożone. Są od tego wyjątki, ale generalnie
    jest OK. Są też czasem problemy z merytoryczną stroną zawartości, ale
    stopniowo się poprawia... Wystarczy troszkę się z nimi obyć i wszystko jest
    jasne i logiczne...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 25. Data: 2003-12-05 08:59:44
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ja je uważam za najlogiczniej ułożone.

    :-)))))))) Wooooojtek, please ;-))) Zakrztusiłam się przez Ciebie ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2003-12-05 09:00:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ??? Ja tyle dostałam - coś się zmieniło? 1000 na wjazd teraz dają, czy
    jak?

    100 plus punkty za staż.

    > Dobrze, że w ogóle "przeszukali" - nie uważasz, że ta cała sytuacja to
    lekka
    > przesada? I to w programie, który z definicji ma "związać" klienta z firmą
    > ;-)))

    Cała sytuacja by się wyjaśniła, gdyby Robert wysłał jednego maila, ale on
    bardzo nie chce się dowiedzieć co i jak. :-) A gdybać nie ma sensu...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 27. Data: 2003-12-05 09:02:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > jak?
    >
    > 100 plus punkty za staż.

    Staż to inna kategoria, ale o co tu sie kłócić ;-)))

    > lekka
    >
    > Cała sytuacja by się wyjaśniła, gdyby Robert wysłał jednego maila, ale on
    > bardzo nie chce się dowiedzieć co i jak. :-) A gdybać nie ma sensu...

    A na maila odpowiedzieliby po 2 latach ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 28. Data: 2003-12-05 09:04:05
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > Formularz rejestracyjny wyslalem ok. poltora roku (telefon dostalem w
    > prezencie "z drugiej reki").

    Więc się nie zgadza. 300 punktów za każde pół roku _stażu_w_sieci_. Nie ma
    wyjścia, musisz napisać w końcu tego maila. :-)

    > Tak, to wszystko czytalem: wyglada na to, ze "doladowanie za korzystanie"
    > to samo co "punkty za rejestracje" - jesli tak, to brawa za jednoznaczne
    > nazewnictwo.

    ?????? Nie punkty a doładowanie za zarejestrowanie i wyrażenie zgody na
    przetwarzanie danych.

    Po prostu teraz idea.pl zastąpiła w POPie papierowe karty rejestracyjne.

    > OK. Ale wtedy, jak napisales wyzej, nie otrzymam dodatkowych punktow
    Profit
    > za "bankomat".

    Zgadza się.

  • 29. Data: 2003-12-05 09:08:37
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > Staż to inna kategoria, ale o co tu sie kłócić ;-)))

    Chodzi o to, że staż _w_sieci_. Nie _w_Programie_. Więc na starcie dostajesz
    punkty za cały staż. Jeśli telefon masz powyżej 36, 72 i108 miesięcy -
    dodatkowe ilości punktów [odpowiednio 1000, 2000 i 3000].

    > A na maila odpowiedzieliby po 2 latach ;-))))

    Nie. Sekcja Profit akurat odpowiada bardzo szybko i dość konkretnie.
    Szczerze mówiąc jest to najlepiej działająca komórka kontaktu z klientem via
    e-mail w PTK.

  • 30. Data: 2003-12-05 09:15:52
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bqphm2$kg5$...@n...onet.pl,
> [...]
    >
    > Więc się nie zgadza. 300 punktów za każde pół roku _stażu_w_sieci_.
    > Nie ma wyjścia, musisz napisać w końcu tego maila. :-)

    Tak jest, juz napisałem, skoro nie mam wyjścia ;)

    > ?????? Nie punkty a doładowanie za zarejestrowanie i wyrażenie zgody
    > na przetwarzanie danych.

    No tak, jeszcze nieporadnie się posługuję tymi terminami, sorry.

    Czy wyrażenie zgody skutkuje dużą ilością spamu (choć nie wiem, czy już nie
    wyraziłem zgody na papierze 1,5 roku temu - nie pamiętam, ale nie bij ;))?

    > Zgadza się.

    O, jedno pytanie udało mi się zaliczyć ;)

    --
    Robert