    From: "Robert" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Date: Fri, 5 Dec 2003 09:47:45 +0100

    bqpflp$dii$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > No to musiałeś mieć już wcześniej konto (tylko o tym nie wiedziałeś
    > ;-)))), bo na początek dają 100.

    Ze ja nie wiedzialem, to sie dziwie, ale ze oni nie wiedzieli ;) ?
    http://groups.google.com/groups?selm=bois4b%24dn4%24
    1%40topaz.icpnet.pl

    > AFAIK tylko SMSem - ja się nigdzie na www nie dobrzebałam mozliwości
    > doładowania, choć za bardzo nie szukałam - "zbieram" punkty na
    > discmana ;-))))

    A gdzie mozna je zamienic na discmana?
    Czy to jest moze gdzies w http://sklep.idea.pl/cgi-bin/shop.cgi pod ktoryms
    z linkow, co sie u mnie nie daja otworzyc (Oferta specjalna PROFIT ?)?

    Strony Idei ... chyba nie ma gorszych :(
    Jak sie nie wie wszystkiego, to trudno cokolwiek znalezc.

    > Dostajesz tyle punktów, ile wynosi wartość faktury+100 za korzystanie
    > z DD lub obciążenia karty przy płaceniu+punkty za staż+za różne
    > usługi,z których np. skorzystać

    Zle sie wyrazilem, chodzilo mi o:
    "Doładowanie za korzystanie"
    http://www.idea.pl/portal/map/map/pim_article?articl