    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dobre wieści z ZUS
    Date: Thu, 9 Jun 2016 00:35:32 +0200

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Z tych 1100 tylko czesc idzie na emerytalno rentowe przeciez.

    Budzik, jak na prawnika przystało, pisze zwięźle. ;)

    100% to też część.
    [podstawy matematyki -- każdy zbiór jest podzbiorem siebie
    samego; podobnie ze zbiorem pustym, który jest podzbiorem
    każdego zbioru; ale czy prawnik zna matematykę?]

    Nie dość, że zwięźle, to i treściowo zarazem!

    Toż 120% to też część. ;)

    [na razie kota nie zabiję, bo boję się... ale jak tylko będę silniejszy -- marny los
    mego futrzaka!]

    ZUS jest dotowany przez Fiskusa (będzie coraz mocniej z uwagi na obniżenie
    wieku emerytalnego) i nie przemnaża (jak bank czy zwykła firma) powierzanych
    mu pieniędzy.

    Warto dokładniej policzyć:

    - ile ZUS ściąga od podatników,
    - ile ZUS zabiera sobie,
    - ile daje rencistom i emerytom,
    - ile innym świadczeniobiorcom
    (choćby mnie -- wybierającemu się na prewencję rentową)
    - ile oddaje innym instytucjom
    - ile pobiera z Fiskusa...

    Ale to zapewne wg Budzika jest wodolejstwo i słowotok. :)

    [miałem zaatakować Budzika... ale czy miałem zaatakować brutalnie, czy
    jakoś inaczej?... dyspozycje są tak lapidarne... tak lapidarne, jak
    wypowiedzi Budzika... Budzika, który mi zarzuca nieznajomość TK z uwagi
    na nieznajomość dokładnego rozkładu głosów w parlamencie... jestem niemal
    pewien tego, że z tej grupy nikt nie wie (pomijając Googla) ilu parlamentarzystów
    było w polskim parlamencie wtedy, gdy wybierano SWronkowskąJ, ale najwyraźniej wg
    Budzika ten zna się dobrze na telefonach, kto ma w swej głowie książkę
    telefoniczną...
    Na Budzika trzeba uważać -- jest potrzebny! choćby do tego, aby pokazać, że nie
    wszystkie posty widzę na Toruniu... Budzik odpowiada -- więc widzę... podobnie
    z JF -- ludzi przydatnych trzeba cenić i oszczędzać... ale kazali zaatakować...
    więc atakuję... ja, prosty człowiek, krwi oszczędzam, o byle co jej nie przeleję...
    Ja prosty człowiek - krwi oszczędzam,
    O byle co jej nie przeleję,
    Milsze mi życie niż śmierć nędzna
    Za obietnice i nadzieje.