  • Data: 2016-06-09 13:27:06
    Temat: Re: Dobre wieści z ZUS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Zauwazam u Ciebie niezdrowe zainteresowanie ;-)

    Zauważasz u mnie? Nie u siebie? W nawiasach kwadratowych
    zapisuję swoje myśli, których Tobie nie wolno czytać!
    Tymczasem Ty wyciągasz te myśli z nawiasów, aby móc je
    czytać rzekomo bez łamania prawa.

    Pod tym względem jesteś podobny do kota, który wiedząc
    o tym, że nie wolno mu jeść tego, co jest na stole, ale
    wolno jeść to, co jest na podłodze w jego misce lub
    niedaleko tej miski, zrzuca jedzenie ze stołu tak,
    aby znalazło się niedaleko tej kociej miski...

    Nie za trudne? Zrozumiesz? TRydzyk mówi o tym, że tacy
    jak Ty dukają pojedynczymi słowami, nie potrafią budować
    zdań złożonych... Jeśli nie umiesz budować złożonych zdań
    (co widać aż zbyt wyraźnie) zapewne też nie potrafisz
    czytać takich zdań... Widząc takie zdania, bronisz się
    stwierdzeniami typu: ,,lanie wody'', ,,bicie piany'',
    ,,słowotok'' itp. -- nie rozumiejąc nawet znaczenia
    tychże idiomatycznych (czy quasi-idiomatycznych) określeń. :)

    Na szczęście te określenia są dobrze wyjaśnione (; w Googlach. ;)

    [kiedyś Bóg był wszechwiedzący, teraz Google...]

    TLis twierdził, że ludzie nie są tak głupi, jak my myślimy, lecz znacznie
    głupsi. Nie zdawał sobie sprawy z tego, że mówi o sobie. :) Wkrótce jego
    mocodawcy skutecznie nakręcili go do agresywnych manifestacji i atakowania
    wszystkich dookoła, co ukazuje raczej głupotę TLisa, nie ludzi w ogóle. :)

    Mnie także nakręcano, czym pogłębiano moją pogardę, bo te nakrętki są
    stare jak świat i prymitywne do tego stopnia, że zazwyczaj nie są skuteczne. :)

    [trzeba żyć nadzieją -- być może Budzik kiedyś opanuje trudną_inaczej
    sztukę czytania zdań złożonych i wypowiedzi zawierających treści...]

    I TLis innym ludziom przypisywał swoje wady (głupotę), i Ty (pisząc o rzekomo
    moich niezdrowych zainteresowaniach) przypisujesz innym ludziom (mnie akurat)
    swoje/Twoje wady. :)

    [kota nie zabiję jeszcze, skoro jest mądry jak Budzik;
    ale przyjdzie ten dzień, że prawy koty zniknie
    http://www.jerzysatanowski.com/piosenki.przyjdzie_na
    _pewno.html
    To jedno wiem, wiem to jedno
    Przyjdzie na pewno ten dzień
    Przyjdzie na pewno
    i zostanie lewy, albo i żaden...]

    TLisa chciano pozbyć się, więc nakręcono go do agresywnych zachowań.
    (TLis nawet chyba Michnika propozycję odrzucił) Procedury stare,
    wyświechtane, zazwyczaj nieefektywne, gdyż zbyt dobrze opanowane
    nie tylko przez nakręcających, lecz także przez nakręcanych. :)

    Teraz potrzeba nowych metod -- i są one tworzone. :)
    [przez co świat staje się i ciekawszy, i mniej bezpieczny,
    co zwiększa popyt na umiejętność/zdolność rozumnego
    postępowania -- czyli na odwieczny atut osób duchownych...]

    Mnie te procedury śmieszą, a jak powszechnie wiadomo: ,,śmiech -- to zdrowie!''.

    [można dorzucić chorobę zainteresowaniową do starań o rentę?
    oczywiście nie można, bo wówczas sąd zauważy, że w czasie
    orzekania dokonywanego przez ZUS (ponad 2 lata temu) niekoniecznie
    ta choroby była obecna u mnie, a teraz decydujemy nie o tym, >>czy
    ja mam rację, czy ZUS ma rację co do mej zdolności do pracy<<, lecz
    o tym, >>kto miaU rację<<; ale tylko sąd stosujący rzeczywiście prawo]

    -=-

    Wracając do Mieszkania+ -- chyba cieszysz się, bo jednak BSzydło uczyniła to, o co
    prosiłeś!