  • 11. Data: 2009-01-23 19:21:32
    Temat: Re: Dieter masz wątpliwości co do Dutkiewicza ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    dekazzze wrote:

    > Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l> napisał w wiadomości

    > jak ktoś szuka pracy na tego typu państwowej posadce to z zasady jest
    > nieudacznikiem i do niczego się nie nadaje poza polityką.. polecam wstąpić
    > do PSL lub dowolnej innej partii mającej duże szanse na kolejne wybory:) a
    > jeśli się ktoś zalicza do nieudaczników, dla których marzeniem jest taki
    > stołek to cóż... współczuję, tacy też muszą być na tym świecie.
    >
    > pzdr,
    > dkzzzzzzzz.

    Wyśmiewając wybranych polityków wyśmiewasz się z samego siebie. Oni istnieją
    tylko dzięki Tobie. Ty ich wybrałeś i Ty im dałeś prace i pieniądze ze
    Swoich podatków. Zwracam się do Ciebie personalnie symbolicznie. Nie ważnie
    czy brałeś udział w wyborach czy nie. Jak wybierałeś to działałeś aktywnie,
    a jak nie, to godziłeś się z góry na wynik.

  • 12. Data: 2009-01-23 19:58:31
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > kiedyś się zastanawiałem co o sobie myślą nieudacznicy, sądziłem że taki
    > nadzwyczajny głupek czy nieudacznik musi przecież zauważać że jest gorszy
    > od innych, ale PIS i jego wyznawcy mnie oświecili!! rozwiązanie jest
    > proste a winny jest układ, wszystkie lepsze stanowiska, dobrze płatne
    > posady ma układ!! heeh głupota pisowców jest nieograniczona.

    A poza tym kolego Dekazzze ostatnio nie odpowiedziałeś mi na pytanie ....

    Dr.Endriu

  • 13. Data: 2009-01-23 20:24:09
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > O tak, na przykład taka rada nadzorcza Orlenu to typowa robota, gdzie
    > chcieliby pracować tylko nieudacznicy.

    to jest bardzo dobry przykład... niejaki Kownacki był najpierw w radzie a
    później kaczki go na prezesa zarządu wkopały a kim on jest i co sobą
    reprezentuje to nie będę się wypowiadał i to jest potwierdzenie mojej
    tezy... szukaj swojego miejsca w partii to pare stołków ciekawych jest ale
    cała reszta stołków to spady krótkoterminowe. Poza tym jak spadasz ze stołka
    politycznego to nadal jesteś nikim no chyba że masz takie znajomości że
    kaczka w pałacu Cię zatrzyma z głodową pensją ale zawsze haha

    > Dziękuję, nie skorzystam. Jak rozumiem taki geniusz (no coś ci musi dawać
    > prawo takiego szafowania słowem nieudacznik) nie polecałby komuś czegoś,
    > czego sam nie sprawdził.

    Nie wiem czy geniusz to jest zaprzeczenie nieudacznika ale dziękuję radzę
    sobie nienajgorzej. Ja dawno temu byłem zafascynowany UPRem jak teraz
    niektórzy ale w żadnym wypadku bym nigdzie nie wstąpił/ nie zapisał się a
    moja rada wynika raczej z obserwowania doniesień medialnych więc
    uszczegółowię... polecam zainteresowanie się znajomością z posłem
    Kłopotkiem, pewnie są sposoby na znalezienie jego numeru telefonu i
    umówienie się na jakiś obiad czy whatever ;)))

    > Nie wiem o jakich stołkach mówisz, ale w państwowych firmach jest masa
    > miejsc pracy, gdzie można zdziałać wiele dobrego, tyle, że wbrew temu co
    > napisałeś ci co układów nie mają nie mają również szans.

    aleź nic takiego nie napisałem bo gdybym napisał to nie sugerowałbym
    wstąpienia do partii politycznej!! jedynie napisałem że to są stołki dla
    nieudaczników, a jeszcze gorsi nieudacznicy marzą o tych stołkach ale są tak
    skrajnie nieudaczni że nawet do tego się nie nadają. Ale ktoś musi kopać
    rowy!

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 14. Data: 2009-01-23 20:34:17
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy brałeś udział w wyborach czy nie. Jak wybierałeś to działałeś
    > aktywnie,
    > a jak nie, to godziłeś się z góry na wynik.

    Nie zupełnie, wyśmiewam się z nich ale ja niczego od nich nie oczekuję w
    przeciwieństwie do nieudaczników czekających na 100 milionów/ 3 miliony
    mieszkań/ cuda czy cokolwiek gratis i niepotrzebne skreślić a jeśli ktoś ma
    coś rozdawać nieudacznikom to pewnie raczej z moich pieniędzy... oczekuję
    trochę normalności (czyli brak kaczek w życiu politycznym i mediach) ale
    wczoraj mnie donek wqrwił wyrzucając najbardziej konkretnego człowieka z
    tego rządu i niedawno karając posła Palikota za mówienie prawdy o tej
    prostytutce a teraz jeszcze jakaś komisja bo się kolejny wariat zabił ehh.
    Ja jestem zadowolony w polityki do momentu aż zobaczę paskudnego dzioba
    kaczki mlaskającego w telewizji.

    A likwidacja koryta w stylu JKM pozostanie w sferze marzeń, bo niestety nie
    da się:) no chyba ze tak jak w Somalii (tam nie ma podatków)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzz.

  • 15. Data: 2009-01-23 20:35:31
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A poza tym kolego Dekazzze ostatnio nie odpowiedziałeś mi na pytanie ....

    nie sledze wszystkich watkow, czytam wyrywkowo.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 16. Data: 2009-01-23 20:39:12
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > nie sledze wszystkich watkow, czytam wyrywkowo.

    No to ci przypomnę:

    http://tiny.pl/vc58

    "[...]

    >Czy to co napisałeś to tak naprawdę, czy może tylko udajesz ?.
    [...]

    Dr.Endriu

  • 17. Data: 2009-01-23 21:11:52
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > No to ci przypomnę:
    >
    > http://tiny.pl/vc58
    >
    > "[...]
    > [...]

    gdyby wszystko co pisze miało być na poważnie to musiałbym pisać z Tworek,
    jak widać popełniam sobie taką luźną twórczość na pograniczu dyskusji i
    tyle. anonimowy jestem to mi wolno nie?

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 18. Data: 2009-01-23 21:31:08
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > gdyby wszystko co pisze miało być na poważnie to musiałbym pisać z Tworek,
    > jak widać popełniam sobie taką luźną twórczość na pograniczu dyskusji i
    > tyle. anonimowy jestem to mi wolno nie?

    Nie bo już myślałem że za dobry polityczny wybór, uważasz Dutkiewicza
    (czyli kolejnego kandydata WSI) ....

    Dr.Endriu

  • 19. Data: 2009-01-24 08:43:13
    Od: Krop <k...@g...pl>

    dekazzze pisze:
    Ja jestem zadowolony w polityki do momentu aż
    > zobaczę paskudnego dzioba kaczki mlaskającego w telewizji...

    Wyobraź sobie że ja mam to samo jak widzę tego rudego sepleniącego
    cudotwórce.
    To jest nas już dwóch zadowolonych jak tylko oni znikną z polityki.
    Tak niewiele potrzeba do szczęście, kraina mlekiem i miodem... ech
    rozmarzyłem się.

    Krop

  • 20. Data: 2009-01-24 09:25:32
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > jak widać popełniam sobie taką luźną twórczość na pograniczu dyskusji i

    z tą anonimowością to różnie bywa... ja za młodu cierpiałem na przykrą
    przypadłośc, na coś co nazywają pamięcią absolutną... ciężko się z tym żyje,
    ale na szczęście trochę mi przeszło... a styl pisaniny jest dla mnie jak odcisk
    palca... dlatego wiele mógłbym na twój temat powiedziec, he he... na przykład
    to że twoja poprzednia ksywka powstała poprzez przestawienie sylab
    nazwiska :))) ... mogę powiedziec dokładnie gdzie pracowałeś trzy lata temu i
    parę innych szczegółów... kiedyś się wkurzyłeś na jakiegoś gostka i to
    zameldowałeś... ale oczywiście ja jestm jak czarna dziura, wszystko wchodzi, a
    na zewnątrz nie wychodzi absolutnie nic...
    Pozdr.