  • 1. Data: 2009-01-23 15:39:37
    Temat: Dieter masz wątpliwości co do Dutkiewicza ?
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Potężny inwestor o krok od klubu Ekstraklasy
    http://sport.onet.pl/0,1248675,1902833,wiadomosc.htm

    "[...] Jeden z najbogatszych polskich biznesmenów, Zygmunt Solorz-Żak, już
    za kilka
    tygodni stanie się oficjalnie głównym inwestorem Śląska Wrocław - czytamy w
    "Sporcie".
    To, że medialny magnat zainwestuje w Śląsk jest już niemal pewne, albowiem
    negocjacje są już bliskie końca.
    - Za tydzień, najdalej dwa, poinformujemy o wszystkim media - mówi prezydent
    Wrocławia, Rafał Dutkiewicz. [...]".

    No to teraz już chyba nie masz wątpliwości że Dutkiewicz to członek bandy
    WSI ?.
    Agent Walter w Legię Warszwę - agent Solorz w Śląsk Wroław ?.

    Proste jak dupczenie ....

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-23 15:55:43
    Temat: Re: Dieter masz wątpliwości co do Dutkiewicza ?
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > WSI ?.
    > Agent Walter w Legię Warszwę - agent Solorz w Śląsk Wroław ?.

    Wcale bym się nie ździwił gdyby na wiosnę miało się okazać że "spółdzielnia"
    uradzi iż mistrz polski ma iść do Wrocławia...

    Dr.Endriu

  • 3. Data: 2009-01-23 17:02:29
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    kiedyś się zastanawiałem co o sobie myślą nieudacznicy, sądziłem że taki
    nadzwyczajny głupek czy nieudacznik musi przecież zauważać że jest gorszy od
    innych, ale PIS i jego wyznawcy mnie oświecili!! rozwiązanie jest proste a
    winny jest układ, wszystkie lepsze stanowiska, dobrze płatne posady ma
    układ!! heeh głupota pisowców jest nieograniczona.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 4. Data: 2009-01-23 17:09:31
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l>

    dekazzze napisał:

    > wszystkie lepsze stanowiska, dobrze płatne posady ma układ!!

    Masz rację, wszystkie fajne stołki dostają prawdziwi fachowcy prosto z
    ulicy.

  • 5. Data: 2009-01-23 17:14:18
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    maciej wrote:

    > Masz rację, wszystkie fajne stołki dostają prawdziwi fachowcy prosto z
    > ulicy.

    Na ulicy są menele, fachowców tam nie ma.

  • 6. Data: 2009-01-23 17:56:37
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l>

    totus napisał:

    > Na ulicy są menele, fachowców tam nie ma.

    W tym kontekście z ulicy=bez znajomości. Wydawało mi się oczywiste....

  • 7. Data: 2009-01-23 18:22:19
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l> napisał w wiadomości

    > W tym kontekście z ulicy=bez znajomości. Wydawało mi się oczywiste....

    jak ktoś szuka pracy na tego typu państwowej posadce to z zasady jest
    nieudacznikiem i do niczego się nie nadaje poza polityką.. polecam wstąpić
    do PSL lub dowolnej innej partii mającej duże szanse na kolejne wybory:) a
    jeśli się ktoś zalicza do nieudaczników, dla których marzeniem jest taki
    stołek to cóż... współczuję, tacy też muszą być na tym świecie.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 8. Data: 2009-01-23 18:37:48
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > heeh głupota pisowców jest nieograniczona.

    W/w głupotę "PiS-owców" ja bym raczej nazwał "naprawdę chytrą
    przebiegłością".....

    Dr.Endriu

  • 9. Data: 2009-01-23 18:38:18
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l>

    dekazzze napisał:

    > jak ktoś szuka pracy na tego typu państwowej posadce to z zasady jest
    > nieudacznikiem

    O tak, na przykład taka rada nadzorcza Orlenu to typowa robota, gdzie
    chcieliby pracować tylko nieudacznicy.

    > i do niczego się nie nadaje poza polityką.. polecam wstąpić do PSL

    Dziękuję, nie skorzystam. Jak rozumiem taki geniusz (no coś ci musi dawać
    prawo takiego szafowania słowem nieudacznik) nie polecałby komuś czegoś,
    czego sam nie sprawdził.

    > jeśli się ktoś zalicza do nieudaczników, dla których marzeniem jest taki
    > stołek to cóż... współczuję, tacy też muszą być na tym świecie.

    Nie wiem o jakich stołkach mówisz, ale w państwowych firmach jest masa
    miejsc pracy, gdzie można zdziałać wiele dobrego, tyle, że wbrew temu co
    napisałeś ci co układów nie mają nie mają również szans.

  • 10. Data: 2009-01-23 19:14:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    maciej wrote:

    > W tym kontekście z ulicy=bez znajomości. Wydawało mi się oczywiste....

    Dla mnie to jest dziwne oczekiwanie. Każdy ma jakieś znajomości i przy
    doborze ludzi do jakiegoś projektu dobieramy ludzi, do których mammy
    zaufanie i których znamy, jeżeli zależy nam na tym by projekt się udał.
    Każdy tak robi. Skąd się bierze mniemanie, że współpraca ze znajomymi to
    jest coś złego. Złe jest okradanie i oszukiwanie innych. To działanie, po
    udowodnieniu, powinno być karane. Osoba obca nie daje żadnej rękojmi, że
    będzie pracowała lepiej niż znajoma. Wprowadza za to nieufność i niepewność
    w zespole. Zespół traci czas na to aż wszystkie współpracujące ze sobą
    osoby nabiorą do siebie zaufania i staną się znajome. Według Ciebie w tym
    momencie zespół należałoby natychmiast rozwiązać.