  • 1. Data: 2009-01-23 13:27:59
    Temat: Pseudoanaliza USD - c.d.
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Witam dolar dziś doszedł do pełnego zasięgu wybicia z trójkąta:

    http://img398.imageshack.us/img398/9098/usdpa7.png

    Poniedziałek według AT w dół, pytanie do techników: jak daleki to zasięg
    będzie? :)

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 2. Data: 2009-01-23 14:03:42
    Temat: Re: Pseudoanaliza USD - c.d.
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    zalezy jak kto liczy, bo jak na moje oko zasieg to ok 3.55

    do tego jak widac spadki na gieldzie = dolar w gore, nie sadze zeby to byl
    koniec spadkow, narazie wyjscie w20 z trojkata pieknie postepuje a zasieg
    jeszcze nie wyczerpany.

    wiec mysle ze w poniedzialek wcale nie w dol.

    do tego wszystkiego dochodzi oczywiscie prognoza Dietera, 26 dolek. mi to nie
    pasi bo ten trojkat powinien sie zakonczyc na jakis 1300.

    ale jesli Dieter bedzie mial przesuniecie np 2-3 dni to pare sesyjnych takich
    jak dzis moze wystarczyc. do tego czasu dolar w gore.

  • 3. Data: 2009-01-23 14:12:53
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    Anal "Złoty wciąż spada. "Nie widzę szansy na odbicie"

    chyba rzeczywiscie korekta tuz za rogiem. no ale zobaczymy moze te 3.5 zdola
    peknac jeszcze.

  • 4. Data: 2009-01-23 15:01:01
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    Daniel Stalica pisze:
> [...]
    >
    > http://img398.imageshack.us/img398/9098/usdpa7.png
    >
    > Poniedziałek według AT w dół, pytanie do techników: jak daleki to zasięg

    Wiesz co ;) zdecyduj sie. Jesli rysujesz trendy to rysuj wszystkie. Jak
    rysujesz minima to tez wszystkie. Tak to rysuja dzieci w przedszkolu.
    Nie chodz o to by narysować coś co mi się wydaje. Tyle to można
    powiedzieć bez rysowania (ja nie lubie trójkątów, ale mam strategię
    start/stop). Sprobowac trzeba odczytac cos co nie jest oczywiste z wykresu.

  • 5. Data: 2009-01-23 15:01:46
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    ab pisze:
    > Anal "Złoty wciąż spada. "Nie widzę szansy na odbicie"
    >
    > chyba rzeczywiscie korekta tuz za rogiem. no ale zobaczymy moze te 3.5 zdola
    > peknac jeszcze.

    Tak po analitykach to mozna duzo powiedziec ;)

  • 6. Data: 2009-01-23 15:20:13
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Mariusz Drabak2 pisze:

> [...]
    > powiedzieć bez rysowania (ja nie lubie trójkątów, ale mam strategię
    > start/stop). Sprobowac trzeba odczytac cos co nie jest oczywiste z wykresu.

    Przepraszam, że nie rysuję jak profesjonalista tylko jak dziecko w
    przedszkolu ;), ale właśnie tak nazwałem wątek, a skoro już tak
    marudzisz, to poproszę o profesjonalną analizę, by móc się czegoś nauczyć :D

    Ja tu nie narysowałem nic co mi się wydaje, jak dla mnie na wykresie są
    same fakty :)

    Zauważ, że ten trójkąt jak na razie pięknie działa (pokazałem go przed
    wybiciem w jednym z poprzednich moich wątków), wybił się, a teraz
    doszedł do książkowego zasięgu i dlatego jestem na niego taki uparty, a
    pytam co dalej z takiego trójkąta może wynikać, bo tego już nie wiem,
    poza możliwą wersją, że jest to szczyt...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 7. Data: 2009-01-23 16:26:47
    Od: "adi" <a...@t...pl>

> [...]
    > powiedzieć bez rysowania (ja nie lubie trójkątów, ale mam strategię
    > start/stop). Sprobowac trzeba odczytac cos co nie jest oczywiste z

    kolega napisal co mysli o rynku i podparl sie wykresem.
    a Ty panie madralo jakies frazesy prawisz

  • 8. Data: 2009-01-24 14:38:20
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    Daniel Stalica pisze:

> [...]
    > nauczyć :D
    >
    > Ja tu nie narysowałem nic co mi się wydaje, jak dla mnie na wykresie są

    Właśnie nie ma ;)
    Znaczy mozna wyczytac cokolwiek sobie chcesz. I ja też nie piszę jakos
    szczególnie zgryźliwie, ale po prostu wypowiedz graficzna nie jest
    czytelna. Zwiększ czytelność.

  • 9. Data: 2009-01-25 12:05:49
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Mariusz Drabak2 pisze:
    > Właśnie nie ma ;)
    > Znaczy mozna wyczytac cokolwiek sobie chcesz. I ja też nie piszę jakos
    > szczególnie zgryźliwie, ale po prostu wypowiedz graficzna nie jest
    > czytelna. Zwiększ czytelność.

    Myślałem, że każdy co zna się choć trochę na AT domyśli sie, że chodzi o
    trójkąt i o zasięg z jego wybicia.

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 10. Data: 2009-01-29 12:26:46
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    Daniel Stalica pisze:

    > Myślałem, że każdy co zna się choć trochę na AT domyśli sie, że chodzi o
    > trójkąt i o zasięg z jego wybicia.

    Zauważ, że nie neguę trójkąta, czy dowolnej innej formacji. Tylko
    dlaczego wybrałeś na jej poczate akurat te liczby i daty?
    To mnie zdenerwowało bo o tym nic nie było. A to jest najistotniejsze.
    Narysować ci moge dowolną horagiewkę Ramiona głowa ramiona czy co tam
    chcesz, ale dlaczego ma byc tam