    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dieter masz wątpliwości co do Dutkiewicza ?
    Date: Fri, 23 Jan 2009 21:24:09 +0100

    Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l> napisał w wiadomości
    news:gld3b7$ntm$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > O tak, na przykład taka rada nadzorcza Orlenu to typowa robota, gdzie
    > chcieliby pracować tylko nieudacznicy.

    to jest bardzo dobry przykład... niejaki Kownacki był najpierw w radzie a
    później kaczki go na prezesa zarządu wkopały a kim on jest i co sobą
    reprezentuje to nie będę się wypowiadał i to jest potwierdzenie mojej
    tezy... szukaj swojego miejsca w partii to pare stołków ciekawych jest ale
    cała reszta stołków to spady krótkoterminowe. Poza tym jak spadasz ze stołka
    politycznego to nadal jesteś nikim no chyba że masz takie znajomości że
    kaczka w pałacu Cię zatrzyma z głodową pensją ale zawsze haha

    > Dziękuję, nie skorzystam. Jak rozumiem taki geniusz (no coś ci musi dawać
    > prawo takiego szafowania słowem nieudacznik) nie polecałby komuś czegoś,
    > czego sam nie sprawdził.

    Nie wiem czy geniusz to jest zaprzeczenie nieudacznika ale dziękuję radzę
    sobie nienajgorzej. Ja dawno temu byłem zafascynowany UPRem jak teraz
    niektórzy ale w żadnym wypadku bym nigdzie nie wstąpił/ nie zapisał się a
    moja rada wynika raczej z obserwowania doniesień medialnych więc
    uszczegółowię... polecam zainteresowanie się znajomością z posłem
    Kłopotkiem, pewnie są sposoby na znalezienie jego numeru telefonu i
    umówienie się na jakiś obiad czy whatever ;)))

    > Nie wiem o jakich stołkach mówisz, ale w państwowych firmach jest masa
    > miejsc pracy, gdzie można zdziałać wiele dobrego, tyle, że wbrew temu co
    > napisałeś ci co układów nie mają nie mają również szans.

    aleź nic takiego nie napisałem bo gdybym napisał to nie sugerowałbym
    wstąpienia do partii politycznej!! jedynie napisałem że to są stołki dla
    nieudaczników, a jeszcze gorsi nieudacznicy marzą o tych stołkach ale są tak
    skrajnie nieudaczni że nawet do tego się nie nadają. Ale ktoś musi kopać
    rowy!

    pzdr,
    dkzzzzzzz.