  • 1. Data: 2002-11-26 12:40:07
    Temat: Debet w BZWBK24
    Od: t...@p...onet.pl

    Wiatm

    Co bedzie jak sie zrobi debet na koncie BZWBK24?
    Zalozmy ze mam 0 zl, pod koniec miesiaca przychodzi oplata za
    prowadzenie konta 5 zl. Wtedy powstaje debet -5 zl.
    Czy wiaze sie to z jakas kara, czy Bank po prostu czeka na
    uzupelnienie srodkow ?

    Pytam dlatego, bo rzadko korzystam z tego konta i nie mam czasu
    sprawdzac stanu i zastanawiam sie czy nie zasilac go autoamtycznie co
    miesiac piecioma zlotymi, czy raczej raz na pewien czas splacac
    powstaly debet?

    Pzdr
    mareczek

  • 2. Data: 2002-11-26 13:08:30
    Temat: Re: Debet w BZWBK24
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:8nq6uuok8gqikmr5gkevoojmc0p1i9n0g7@4ax.com, Uzytkownik wrote:

    > Zalozmy ze mam 0 zl, pod koniec miesiaca przychodzi oplata za
    > prowadzenie konta 5 zl. Wtedy powstaje debet -5 zl.

    Dla porzadku: od pewnego czasu jest to 2,50 pod koniec i 2,50 w polowie
    miesiaca.

    > Pytam dlatego, bo rzadko korzystam z tego konta

    To zamknij - zaoszczedzisz pieniedzy i klopotow.

    sorki, ze troche nie na temat, ale przemysl takie rozwiazanie ;)

  • 3. Data: 2002-11-27 07:28:40
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    bank czeka na splate no i ew. wysle ci upomnienie za 7 zl :))

    Uzytkownik <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2002-11-27 11:27:24
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    > prowadzenie konta 5 zl. Wtedy powstaje debet -5 zl.
    > Czy wiaze sie to z jakas kara, czy Bank po prostu czeka na

    Szkoda kasy, zlikwiduj.

> [...]
    > sprawdzac stanu i zastanawiam sie czy nie zasilac go autoamtycznie co
    > miesiac piecioma zlotymi, czy raczej raz na pewien czas splacac

    Przenieś się do Lukasa. Bankomaty te same przy e-koncie żadnych prowizji
    itd.

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-11-27 11:35:30
    Od: t...@p...onet.pl

    On Wed, 27 Nov 2002 12:27:24 +0100, "Piotr Solarz" <p...@...pl>
    wrote:

    >Szkoda kasy, zlikwiduj.

    Trzyma mnie tam Visa Classic (debetowa) ktora sobie kiedys wyrobilem.
    Na kredytowa nie mam szans a z debetowymi "wypuklakami" tez jest
    ciezko w innych bankach.

    Pzdr
    Mareczek

  • 6. Data: 2002-11-27 11:42:52
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    > Trzyma mnie tam Visa Classic (debetowa) ktora sobie kiedys wyrobilem.
    > Na kredytowa nie mam szans a z debetowymi "wypuklakami" tez jest
    > ciezko w innych bankach.

    Przecież Visa Clasic też jest dostępna w Lukasie. Nie mają tylko kart rodem
    od MasterCard.

    Piotrek

  • 7. Data: 2002-11-27 11:52:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as2b2p$6dn$1@panorama.wcss.wroc.pl, Piotr Solarz wrote:

    > Przecież Visa Clasic też jest dostępna w Lukasie. Nie mają tylko kart
    > rodem od MasterCard.

    Nie, w Lukasie nie ma debetowej Visy Classic. Jest tylko kredytowa.

  • 8. Data: 2002-11-27 12:02:21
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, w Lukasie nie ma debetowej Visy Classic. Jest tylko kredytowa.

    Nie jestem bankowcem więc nie łapię jaka różnica pomiędzy nimi. Możesz
    wyjaśnić czym się różni kredyt w takim wypadku od debetu?

    Piotrek

  • 9. Data: 2002-11-27 12:16:56
    Od: t...@p...onet.pl

    On Wed, 27 Nov 2002 13:02:21 +0100, "Piotr Solarz" <p...@...pl>
    wrote:

    >Nie jestem bankowcem więc nie łapię jaka różnica pomiędzy nimi. Możesz
    >wyjaśnić czym się różni kredyt w takim wypadku od debetu?

    IMHO debetowa to wyjatkowo glupia nazwa.
    Ogolnie "karta debetowa"="karta do wysokosci salda"

    Pzdr
    mareczek

  • 10. Data: 2002-11-27 12:28:43
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as2c7a$700$1@panorama.wcss.wroc.pl, Piotr Solarz wrote:

    > Nie jestem bankowcem więc nie łapię jaka różnica pomiędzy nimi. Możesz
    > wyjaśnić czym się różni kredyt w takim wypadku od debetu?

    Najistotniejsze jest tu to, ze wymagania na kredytowa sa wieksze (pensja) i
    autor watku pisal, ze na kredytowa nie ma szans.

    Jesli chodzi o roznice w rozliczaniu, to poczytaj sobie, zaraz Ci ktos rzuci
    linkiem - sorki, ale na tej grupie jest to zbyt elementarne, zebym sie
    rozpisywal.