  • 101. Data: 2017-05-23 12:08:03
    Temat: Re: DasCoin - co o tym sądzicie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-23 o 11:59, z pisze:
    > Ustosunkuj się czy zapis o współżyciu społecznym ;-) jest potrzebny a
    > jeśli tak to w jakiej sytuacji zastosowałbyś go.

    Zapis jest potrzebny, bo nie da się skodyfikować wszystkiego i trzeba
    dać człowiekowi, sędziemu, możliwość orzeczenia czasem wbrew szczegółowo
    zapisanym prawom.

    Ale to na tobie spoczywa ciężar udowodnienia, że jak się trzy zawodowe
    strony dobrowolnie i świadomie umówią na jakąś prowizję, to tutaj aktyw
    robotniczo-chłopski ma wchodzić i mówić "za dużo!". Toż to mentalność
    jak z zeszłego wieku, która doprowadziła do dziesiątek milionów śmierci.

    --
    Liwiusz

  • 102. Data: 2017-05-23 12:08:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Mataczysz i zaciemniasz temat. Ustosunkuj się do faktów.

    Fakty są takie jakie opisałem.

> [...]
    > Wytykam nieścisłości, zaniedbania, niekonsekwencje i nieudolność.
    > Wiem że boli ale ma boleć :-)
    >
    > A widzisz i trzech sędziów podziela moje wątpliwości co do zapisów które
    > menadżer sobie umieścił w umowie.
    > Co więcej ten wyrok jest prawomocny
    > (A przy frankowiczach tak się obrońcy banksterów domagają prawomocnego
    > wyroku) Macie prawomocny - BOLI?
    > Lamenty że jest kuriozalny budzą tylko politowanie.
    > On jest po prostu zgodny z polskim prawem
    >
    > Ustosunkuj się czy zapis o współżyciu społecznym ;-) jest potrzebny a
    > jeśli tak to w jakiej sytuacji zastosowałbyś go.

    Zapis jest rodem z komunizmu i zasady 'proletariatu'.
    Jeśli zasadą współżycia społecznego jest uwalenie komuś legalnie
    zarobionych pieniędzy, to jest to czyste złodziejstwo.

    > Kawa na ławę

    > Bo żeby o tym podyskutować trzeba myśleć, posługiwać się logiką i
    > ogarniać więcej niż jeden paragraf który akurat pasuje.
    > Ale do tego trzeba dorosnąć ;-)

    Tradycyjnie zaczynasz wyjeżdżać ad personam.
    Zarób coś w życiu a potem niech Ci to sąd zabierze. W imię
    sprawiedliwości społecznej.

    > Czyli jednak są powody żeby kastę prawniczą przewietrzyć? :-)

    Jak w każdej grupie, są i owce i wilki. Tylko dlaczego skandaliczny
    wyrok ma poklask społeczeństwa? Tylko dlatego, że ktoś zarobił więcej
    niż majster na budowie. Tego nie mogę pojąć.

    --
    Pete

  • 103. Data: 2017-05-23 12:29:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >tutaj aktyw robotniczo-chłopski ma wchodzić i mówić "za dużo!". Toż
    >to mentalność jak z zeszłego wieku, która doprowadziła do dziesiątek

    Liwiuszu, blad logiczny. Skoro 4 instancje orzekly, ze bylo za duzo,
    to znaczy, ze udowodniono wystarczajaco :-P

    J.

  • 104. Data: 2017-05-23 12:35:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-23 o 12:29, J.F. pisze:

    > Liwiuszu, blad logiczny. Skoro 4 instancje orzekly, ze bylo za duzo, to
    > znaczy, ze udowodniono wystarczajaco :-P

    To znaczy że kasta sędziów oddaliła się znacznie od zasad naszej
    cywilizacji, i tyle.

    A czy ważne, że 4? Ostatecznie liczy się zdanie tej ostatniej.

    --
    Liwiusz

  • 105. Data: 2017-05-23 12:58:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-23 o 12:08, Pete pisze:

    > Jak w każdej grupie, są i owce i wilki. Tylko dlaczego skandaliczny
    > wyrok ma poklask społeczeństwa? Tylko dlatego, że ktoś zarobił więcej
    > niż majster na budowie. Tego nie mogę pojąć.

    Poklask a raczej zainteresowanie jest z powodu zastosowania przepisu w
    prawomocnym wyroku którego w innych oczywistych przypadkach inni
    sędziowie nie chcą zastosować BO NIE!

    To jest najgorsza z możliwych sytuacja. Kasta sędziowska uchwala wyroki
    na podstawie własnego widzi mi się :-)

  • 106. Data: 2017-05-23 13:03:01
    Od: z <...@...pl>

    WRÓĆ!!!
    Na podstawie siły lobbingu stron sporu ;-)

  • 107. Data: 2017-05-23 13:07:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-23 o 12:58, z pisze:

    > Poklask a raczej zainteresowanie jest z powodu zastosowania przepisu w
    > prawomocnym wyroku którego w innych oczywistych przypadkach inni
    > sędziowie nie chcą zastosować BO NIE!

    Przykład?

    > To jest najgorsza z możliwych sytuacja. Kasta sędziowska uchwala wyroki
    > na podstawie własnego widzi mi się :-)

    Naucz się znaczenia słów, których używasz.

    --
    Pete

  • 108. Data: 2017-05-23 13:29:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To znaczy że kasta sędziów oddaliła się znacznie od zasad naszej
    >cywilizacji, i tyle.

    alez oni sie powolali na zasady naszej cywilizacji :-)

    >A czy ważne, że 4? Ostatecznie liczy się zdanie tej ostatniej.

    IMO troche istotne - nie tylko najwazniejsza tak uznala, ale i trzy
    inne tez.

    Znaczy sie wszyscy rozumieja na czym polega nasza cywilizacja, tylko
    ty jeden nie :-P

    J.

  • 109. Data: 2017-05-23 13:42:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-23 o 13:29, J.F. pisze:

> [...]
    > tez.
    >
    > Znaczy sie wszyscy rozumieja na czym polega nasza cywilizacja, tylko ty

    I co, naprawdę na tym polega nasza cywilizacja, że nie przestrzega się
    zawartych umów, które nikomu krzywdy nie robią?
    To nie nasza cywilizacja, to bolszewizm.

    --
    Liwiusz

  • 110. Data: 2017-05-23 13:53:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 maja 2017 13:42:22 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > I co, naprawdę na tym polega nasza cywilizacja, że nie przestrzega się
    > zawartych umów, które nikomu krzywdy nie robią?

    A zawarte umowy które krzywdę robią należny przestrzegać czy nie?