  • 1. Data: 2017-04-14 20:38:05
    Temat: Idea Bank, fajny procent :)
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Atrakcyjne oprocentowanie....

    https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-
    standardowa

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2017-04-14 21:57:53
    Temat: Re: Idea Bank, fajny procent :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Apr 2017 20:38:05 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Atrakcyjne oprocentowanie....

    Fajnie, ale tylko dla nowych. I nie maja przedawnienia. I po co
    reklamujesz Avasta? Płacą ci?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-04-14 22:53:43
    Od: p...@g...com

    Den fredag 14 april 2017 kl. 21:57:55 UTC+2 skrev Jacek Maciejewski:

    > Fajnie, ale tylko dla nowych.

    Dla nowych i zapewne tylko do 10 tys. Trudno, nie wszyscy moga sobie zasluzyc na taka
    lokate.

  • 4. Data: 2017-04-15 08:06:44
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    I po co
    > reklamujesz Avasta? Płacą ci?

    Po pierwsze to nie avast. A po drugie, właśnie zrobiłem nową
    instalację i zapomniałem zmienić ustawienia .

    Czepiasz się :)

  • 5. Data: 2017-04-15 09:11:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Apr 2017 08:06:44 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Po pierwsze to nie avast.
    No fakt. Brak kodowania powinien mi dać do myślenia. Przejdź na linuksa,
    wtedy nową instalację będziesz robił z tylko nudów i obejdziesz się bez
    antywira.

    > Czepiasz się :)
    Tylko trochę :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2017-04-15 17:52:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-14 o 20:38, wiatrak pisze:
> [...]
    standardowa

    > ---
    > Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez

    To jest bardzo dobra oferta.
    Zwłaszcza w świetle 13% kredytów niespłacalnych (jak twierdzi bankowa
    propaganda) Przecież oni muszą z czegoś żyć. :-)

    A skoro udzielają aż 13 procent złych kredytów to znaczy gdzieś te 13%
    muszą sobie odbić

    Pamiętajmy o tym podpisując umowę z bankiem na "darmowe" konto :-)

  • 7. Data: 2017-04-15 17:54:43
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam>

    wiatrak wrote:
    > Atrakcyjne oprocentowanie....
    >
    > https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-
    standardowa

    Oprocentowanie0,01%
    Lokata STANDARDOWA
    a.. oprocentowanie 0,01% w skali roku
    b.. kwota lokaty już od 1 zł
    c.. bez konieczności zakładania konta i innych produktów

    No kufa zaszaleje sobie i wplace 1zl, koszt przetwazania tej lokaty chyba
    bedzie wiekszy nich zysk banku. Jakby im tak zalozyc takich sto tysiecy czy
    milion (jesli nie ma blokady) to by im czasy przetwazania zamkniecia dnia
    fajnie skoczyly. Zajebista lokata, dzieki za polecenie.

  • 8. Data: 2017-04-16 07:16:38
    Od: art3k <a...@u...wro.vectranet.pl>

    W dniu 2017-04-14 o 20:38, wiatrak pisze:
    > Atrakcyjne oprocentowanie....
    >
    > https://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-
    standardowa

    ameryki to ty nie odkryłeś...

    to standardowa lokata, aktywująca się po zakończeniu lokaty
    niestandardowej,
    zanim klient przypomni sobie, że musi ją zerwać i zabrać kasę.

    --
    art3k

  • 9. Data: 2017-04-16 08:59:41
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > ameryki to ty nie odkryłeś...
    >
    > to standardowa lokata, aktywująca się po zakończeniu lokaty
    > niestandardowej,
    > zanim klient przypomni sobie, że musi ją zerwać i zabrać kasę.

    Ale było 0,1 i to im się wydawało za dużo. Teraz jest 0,01, czekam na
    0,000000001.

  • 11. Data: 2017-04-16 10:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wiatrak w...@y...pl ...

    > Ale było 0,1 i to im się wydawało za dużo. Teraz jest 0,01, czekam na
    > 0,000000001.

    Dokładnie.
    Zrobiliby 1% i uznałbym ze to uczciwe.
    Jak zrobili 0,1% to stwierdzilem, ze niech się bujają.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."