  • 1. Data: 2017-04-18 16:34:41
    Temat: western union - przekaz wysłany z Polski
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Witam,

    orientujece się może jak najsensowniej zrobić przekaz z Polski do odbioru w
    walucie USD na Ukrainie? Przez stronę WU bezpośrednio dolicza opłatę 19 PLN
    dla przelewu około 200 PLN i dodatkowo robi kurs USD 4.14 podczas gdy jest
    obecnie 4.00

    --
    Wysłane z pola.

  • 2. Data: 2017-04-18 18:40:56
    Temat: Re: western union - przekaz wysłany z Polski
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    janek z pola wrote:

> [...]
    > PLN dla przelewu około 200 PLN i dodatkowo robi kurs USD 4.14 podczas gdy

    Odpowiem sobie sam: przejrzałem cenniki BZWBK, PKOBP oraz Pekao SA i kilku
    pośredników niebankowych. Wygląda na to, że pośrednicy oraz internetowa
    strona WU mają takie same ceny dla end usera, zaś banki mają ogólnie drożej.

    --
    Wysłane z pola.

  • 3. Data: 2017-04-18 19:37:36
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/18/2017 9:34 AM, janek z pola wrote:
> [...]
    > dla przelewu około 200 PLN i dodatkowo robi kurs USD 4.14 podczas gdy jest

    Paypal?