  • 111. Data: 2017-05-23 13:56:22
    Temat: Re: DasCoin - co o tym sądzicie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-23 o 13:53, Kris pisze:

    > A zawarte umowy które krzywdę robią należny przestrzegać czy nie?

    Podaj przykład, to się zastanowimy.

    --
    Liwiusz

  • 112. Data: 2017-05-23 14:08:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 maja 2017 13:56:30 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Podaj przykład, to się zastanowimy.

    Frankowicze uważają że zawarte przez nich umowy krzywdę im robią.

  • 113. Data: 2017-05-23 14:09:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-23 o 14:08, Kris pisze:

    > Frankowicze uważają że zawarte przez nich umowy krzywdę im robią.

    Nie znam takich spraw. Powództwa opierają się jednak na innych przesłankach.

    --
    Liwiusz

  • 114. Data: 2017-05-23 14:17:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 maja 2017 14:10:03 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie znam takich spraw. Powództwa opierają się jednak na >innych przesłankach.
    Ewidentne uniki robisz.
    Wpisz w Google chociażby "poszkodowani frankowicze"
    Tam znajdziesz mnóstwo wpisów takich co uważają ze kredyty walutowe im krzywdę
    zrobiły
    Pisałeś że nie powinno się przestrzegać zawartych umów które nikomu krzywdy nie
    czynią.
    W sumie trudno się z tym nie zgodzić.
    Jednak jak już zacząłeś rozróżniać dobrowolnie zawarte umowy na takie co krzywdy
    czynią i nie czynią to zapytałem co z przestrzeganiem tych umów krzywdę czyniących?

  • 115. Data: 2017-05-23 14:18:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-23 o 13:42, Liwiusz pisze:

    > I co, naprawdę na tym polega nasza cywilizacja, że nie przestrzega się
    > zawartych umów, które nikomu krzywdy nie robią?
    > To nie nasza cywilizacja, to bolszewizm.

    Zdaniem sądu jednak robią. Społeczeństwu.

    --
    Pete

  • 116. Data: 2017-05-23 14:22:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-23 o 14:17, Kris pisze:

> [...]
    czynią i nie czynią to zapytałem co z przestrzeganiem tych umów krzywdę czyniących?

    To zależy od umowy. Zachęcam do wystąpienia o opinię prawną do
    odpowiedniej instytucji, jeśli interesuje cię jakaś konkretna sprawa.

    O zarzutach frankowiczów, o których piszesz, nie słyszałem. Jeśli chcesz
    dyskutować na temat onetowych komentarzy, to szkoda mojego czasu.

    --
    Liwiusz

  • 117. Data: 2017-05-23 14:23:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-23 o 14:18, Pete pisze:

    > Zdaniem sądu jednak robią. Społeczeństwu.

    Co społeczeństwo straciło, że pan Lewandowski sprzedał się za grube
    pieniądze, a jakiś pośrednik na tym zarobił?

    --
    Liwiusz

  • 118. Data: 2017-05-23 14:35:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-23 o 13:07, Pete pisze:
    > Przykład?

    Mało domyślny jakiś jesteś. Rzuć okiem na archiwum grupy :-)

  • 119. Data: 2017-05-23 14:38:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-23 o 14:22, Liwiusz pisze:
> [...]
    >
    > O zarzutach frankowiczów, o których piszesz, nie słyszałem. Jeśli chcesz
    > dyskutować na temat onetowych komentarzy, to szkoda mojego czasu.

    Rżniesz głupa czy tylko unikasz odpowiedzi? :-)

  • 120. Data: 2017-05-23 14:49:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 maja 2017 14:22:30 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > To zależy od umowy. Zachęcam do wystąpienia o opinię prawną do
    > odpowiedniej instytucji, jeśli interesuje cię jakaś konkretna sprawa.

    Ale to "odpowiednia instytucja" ma badac czy umowa krzywdę robi?

    > O zarzutach frankowiczów, o których piszesz, nie >słyszałem.
    Znaczy frankowicze wszyscy szczęśliwi iz adowolenie a te protesty, stowarzyszenie
    które organizują, pozwuyy które wytaczają to takie hobby?
    Uważasz że frankowicze nie czują się pokrzywdzeni?

    >Jeśli chcesz dyskutować na temat onetowych komentarzy, to >szkoda mojego czasu.
    Kolejny unik.
    PS
    Dość aktywnie udzielasz się na grupie której poziom niespecjalnie odbiega od poziomu
    komentarzy z onetu więc ten Twój czas az taki cenny nie jest chyba