  • Data: 2021-07-18 11:22:28
    Temat: Re: Czym się różni karta kredytowa od debetowej...
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 17 lipca 2021 o 17:28:56 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > I w sumie kto wie, możesz się jeszcze dowiedzieć, że rewolwer nie liczy się do
    rocznej sumy potrzebnej do zwolnienia dla kredytówki.

    Nie odpowiedziałem w poprzedniej wiadomości, więc uzupełniam. Otóż iPKO ma taką fajna
    funkcję, która pokazuje jaka jest suma operacji w okresie za jaki jest naliczana
    opłata (rok - kredytówka, miesiąc - debetówka) oraz kwotę brakującą do zwolnienia. W
    zasadzie to kartę wziąłem po to zeby mieć ubezpieczenie przy wyjazdach zagranicznych
    i bezpośrednie przeliczanie z waluty w ktorej płacę na PLN, po kursie MC. Różnica
    między MC a Revolutem z moich obserwacji to ok 1% na korzyść Revoluta. Samo
    ubezpieczenie na pokrycie udziału własnego w wynajmowanym samochodzie to jakies 100
    PLN przy tygodniowym wyjeździe na terenie EU, jak kupujesz np w PKO, wiec koszt karty
    zwraca sie dosc szybko. Oczywiście można rozważać czy ubezpieczenie jest potrzebne.
    Mi np. jeszcze nigdy nie zdarzyło sie korzystac z ubezpieczenia zagranicą, więc za
    każdym razem zastanawiałem się czy warto, teraz nie mam dylematu ;).

    MK