  • Data: 2021-07-20 09:11:24
    Temat: Re: Czym się różni karta kredytowa od debetowej...
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 19 lipca 2021 o 21:59:46 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    fajna funkcję, która pokazuje jaka jest suma operacji w okresie za jaki jest
    naliczana opłata (rok - kredytówka, miesiąc - debetówka) oraz kwotę brakującą do
    zwolnienia.
    > O, to kolejne zaskoczenie ze strony skarbonki. A działa to dobrze? Bo przecież nie
    zauważyłeś, że naładowanie rewolwera nie zwolniło z opłaty za konto z kartą ;>

    Nie zauważyłem, bo nie sprawdzałem. Informacja ta jest w szczegółach karty, a skoro
    podałem numer karty to transakcje wykonałem, więc nie było powodu sprawdzać.
    Nie miałem problemów ze złym wskazywaniem kwoty do zwolnienia z opłaty. Serwis
    internetowy PKO jest całkiem porządny. Nie widzę braków w stosunku do Millennium czy
    mBanku. Z oddziały korzystałem 2 razy. 1 przy otwieraniu konta, 2 przy zamykaniu
    karty kredytowej (nie mogłem zamknąć umowy karty kredytowej, bo wcześniej zastrzegłem
    kartę).

    > No nie, tyle to być nie może, przecież spread w MC wynosi 0,4% - czyli w stosunku
    do kursu średniego biorą 0,2%.
    > Chyba że ktoś tu oszukuje.
    > Albo tak Ci wyszło, bo porównywałeś w różne dni.

    Robiłem to jak trzeba, tj. wykonałem transakcję Revolutem, a po rozliczeniu
    sprawdziłem kurs na stronie MC, róznica była ok 0,8%. Może ona wynikać z tego, że
    Revolut przewalutowuje transakcję w czasie rzeczywistym, a MC robi to w batchu,
    prawdopodobnie po kursie "nocnym". Z uwagi na to, że kurs zmienia się ciągle nie
    wykluczam też sytuacji gdy kurs MC będzie lepszy, ale do tej powy mi sie to nie
    przytrafilo, ale... z drugiej strony nie każdą transakcję tak sprawdzam.

    MK