  • Data: 2021-07-19 21:59:45
    Temat: Re: Czym się różni karta kredytowa od debetowej...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 18 lipca 2021 o 11:22:29 UTC+2 Mac Ka napisał(a):
> [...]
    rocznej sumy potrzebnej do zwolnienia dla kredytówki.

    > Nie odpowiedziałem w poprzedniej wiadomości, więc uzupełniam. Otóż iPKO ma taką
    fajna funkcję, która pokazuje jaka jest suma operacji w okresie za jaki jest
    naliczana opłata (rok - kredytówka, miesiąc - debetówka) oraz kwotę brakującą do
    zwolnienia.

    O, to kolejne zaskoczenie ze strony skarbonki. A działa to dobrze? Bo przecież nie
    zauważyłeś, że naładowanie rewolwera nie zwolniło z opłaty za konto z kartą ;>
    W bnp też to mają - ale pokazuje mi źle - mniej niż wydałem. Ciekawe, co z reklamacji
    wyjdzie. Nie sądzę, że wiele - dziś mi odpisali, że przecież mi wysłali informacje o
    zmianie warunków - czemu nie przeczyłem - ale nie odnieśli się do tego, co
    podnosiłem, czyli ze wysłali później niż 2 miesiące przed wprowadzeniem zmian. Tak to
    rżną głupa - i to podwójnie, bo ja się pieniaczyłem, że info o zmianach wchodzących 3
    sierpnia dostałem 9 czerwca, a oni mi napisali, że przecież wysłali 7 lipca ;>

    > W zasadzie to kartę wziąłem po to zeby mieć ubezpieczenie przy wyjazdach
    zagranicznych i bezpośrednie przeliczanie z waluty w ktorej płacę na PLN, po kursie
    MC.
    > Różnica między MC a Revolutem z moich obserwacji to ok 1% na korzyść Revoluta.

    No nie, tyle to być nie może, przecież spread w MC wynosi 0,4% - czyli w stosunku do
    kursu średniego biorą 0,2%.
    Chyba że ktoś tu oszukuje.
    Albo tak Ci wyszło, bo porównywałeś w różne dni.