  • 11. Data: 2003-04-10 10:02:53
    Temat: Re: Czy zwrot=wpłata na KK Citi ?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Co do praktikera to się nie zgodzę bo mi oddali gotówkę (około 80
    > złotych).

    Wiesz, ale to nie był ten sam :-)))

    > Z tych co sprawdzają numer karty to dorzucę jeszcze Reala. Na moje
    > pytanie co by było gdybym w miedzyczasie stracił tę kartę i ją zastrzegł
    > dowiedziałem się, że zostałby zawezwany jakiś oberszef, który
    > zaakceptowałby zwrot gotówki. Na inną kartę nie da rady.

    Wydaje mi się to prawdopodobne. Natomiast małe sklepy często rzeczywiście od
    razu dają gotówkę - chyba nie znają procedur. Poza tym coś mi się wydaje, że
    za zwrot sklep musi też płacić prowizję?

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 12. Data: 2003-04-10 10:10:25
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    TOP <o...@e...com> napisał(a):

    > Zresztą po co się martwić na zapas. Dostaniesz
    > wyciąg z kwotą do zapłaty i taką zapłacisz. Tu problem może wystąpić jeśli
    zwro
    > t był
    > dokonany tuz przed końcem okresu rozliczeniowego. Wtedy wpłata może sie nie
    zał
    > apać
    > na wyciąg bo podobnie jak obciążenie jest księgowana z kilkudniowym
    opóźnieniem
    > .
    chodzi o to, że teraz jestem w okresie spłaty zadłużenia za poprzedni
    miesiąc, a zwrot nastąpił już w nowym okresie rozliczeniowym, czyli zwrot ten
    jak widzę może być traktowany jako spłata (częściowa) ostatniego zadłużenia.
    Nie ma to nic wspólnego z wyciągiem jaki dostanę po skończeniu aktualnego
    okresu rozliczeniowego.

  • 13. Data: 2003-04-10 10:10:40
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > "Dave" <w...@o...pl> wrote in message
    >
    > Większość - zwłaszcza dużych - sklepów zapisuje końcówki numerów.
    > Sprawdź sobie np w Ikei, w Praktikerze itp - poproszą Cię konkretnie
    > o kartę o końcówce nr np 1234.

    nie jest to prawda. Zwracalem w Praktikerze i zwrot byl na inna karte.

    D.

  • 14. Data: 2003-04-10 10:30:31
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Dave napisał:

    > a jak ci sprawdzili ze to ta sama karta ? :-)

    Nie pamietam. Moze tylko poprosili o te sama, a ja im ja dalem. Moze
    pokazalem im slipa razem z paragonem. Moze poprosili o slipa i
    sporawdzili karte. Nie pamietam. Pamietam, ze byl to Marks&Spencer, czy
    jaki im tam.

    > Mozna zrobic zwrot na dowolna inna karte, nawet o innym nazwisku.

    OK.

    Bartol

  • 15. Data: 2003-04-10 10:37:35
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    że
    > za zwrot sklep musi też płacić prowizję?

    Na PKP nie analizują jaka była karta.

  • 16. Data: 2003-04-10 10:42:27
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    zadłużenia.
    > Nie ma to nic wspólnego z wyciągiem jaki dostanę po skończeniu aktualnego

    Raczej ma to związek i w takim przypadku musisz spłacić całość, a w
    następnym miesiącu dopiero ujmą Ci tę kwotę.

  • 17. Data: 2003-04-10 11:22:20
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b73epi$nrq$1@news.polbox.pl...
    Sprawdź
    > sobie np w Ikei, w Praktikerze itp - poproszą Cię konkretnie o kartę o
    > końcówce nr np 1234.

    Sprawdzalem w Praktikerze - rachunek placila mama swoja karte, zwrot robielm
    ja na swoja.

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2003-04-10 11:23:31
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b73fgu$pct$1@news.polbox.pl...

> [...]
    że
    > za zwrot sklep musi też płacić prowizję?

    Tesco do 10 PLN zwraca gotowka

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2003-04-10 13:52:32
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Dave" <w...@o...pl> wrote in message
    > nie jest to prawda. Zwracalem w Praktikerze i zwrot byl na inna karte.

    Rozumiem, że fantazuję ;-)))) Chyba nie byłeś we wszystkich Praktikerach w
    Polsce? :-)

    K. Kowalski

  • 20. Data: 2003-04-10 13:54:13
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> wrote in message
    > Raczej ma to związek i w takim przypadku musisz spłacić całość, a w
    > następnym miesiącu dopiero ujmą Ci tę kwotę.

    Też zalecałbym dużą ostrożność - ale zawsze możesz zostać testerem ;-)))
    Może być tak, że bank potraktuje to jako operację (nie ma znaczenia, że
    uznaniową) a nie spłatę częściową.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski